Türkçe metinlerde bağdaşıklık ve tutarlılık İ Onursal Günümüz dilbilim çalışmaları 1, 121-132, 2003 | 163 | 2003 |
Foreign language learners’ beliefs about language learning: A study on Turkish university students S Ariogul, DC Unal, I Onursal Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1500-1506, 2009 | 105 | 2009 |
Cinsiyetin ve öğrenim alanlarının hazırlık öğrencilerinin yabancı dil öğrenme stratejisi kullanımına etkisi İO AYIRIR, S ARIOĞUL, DÇ ÜNAL Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 42 (42), 2012 | 37 | 2012 |
İngilizce, Almanca ve Fransızca öğrenen üniversite öğrencilerinde yabancı dil öğrenme stratejilerinin kullanımı ÇD ÜNAL, İO AYIRIR, S ARIOĞUL Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 41 (41), 2011 | 30 | 2011 |
Pour comprendre et analyser les textes et les discours Ş Korkut, İ Onursal Ayırır Editions l'Harmattan, 2009 | 30 | 2009 |
YABANCI DİL ÖĞRETİMİ/ÖĞRENİMİNDE YAŞ ETKENİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME O İrem Dil Dergisi 170 (1), 40-53, 2019 | 19 | 2019 |
Dil bilimlerinin yabancı dil öğretimindeki yeri ve öğretmen adaylarına yönelik dilbilim dersleri İ Onursal Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (31), 85-95, 2006 | 18 | 2006 |
Türkiye Türkçesinde kalıp sözler: nezaket kuramı açısından edimbilimsel bir değerlendirme İO AYIRIR Millî Folklor 16 (126), 86-98, 2020 | 13 | 2020 |
Edimbilim ve Dil Öğretimi İ Onursal Ayırır Dil Bilimleri ve Dil Öğretimi, 2015 | 11 | 2015 |
Türkçe metinlerde bağdaşıklık ve tutarlılık., A. Kıran, E. Korkut, S. Ağıldere İ Onursal Günümüz dil bilim çalışmaları, 121-133, 2003 | 9 | 2003 |
The use of foreign language learning strategies by university students learning English, German and French D ÜNAL, İ ONURSAL-AYIRIR, S ARIOGUL HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2011 | 8 | 2011 |
La cognition et les stratégies cognitives dans l’apprentissage des langues étrangères İO AYIRIR Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (40), 44-56, 2011 | 7 | 2011 |
Les apports de la linguistique à l’enseignement du FLE et l’enseignement de la linguistique İ Onursal Ankara: Université de Hacettepe Institut des Sciences Sociales Département …, 2005 | 7 | 2005 |
Critique de film comme genre de discours İ ONURSAL Dilbilim, 263-273, 2005 | 7 | 2005 |
Fransızca Duyduğunu Anlama Becerisinde Türk Öğrencilerin Karşılaştığı Sorunlardan Biri: Ulama İ Onursal Ayırır Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 22 (1), 31-44, 2012 | 4* | 2012 |
Le dialogue dans les manuels d’enseignement de français langue étrangère et la notion d’authenticité I Onursal Synergies Turquie 1, 65-75, 2008 | 3 | 2008 |
İnsan bedeninin parçalarını içeren Fransızca deyimlerin Türk öğrencilerine öğretilmesi İ ONURSAL Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (19), 2000 | 2 | 2000 |
La motivation et le rôle «motivateur» de l’enseignant de FLE İ Onursal Ayırır, Y Fakıoğlu Gökduman RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 2020 | 1 | 2020 |
Metin Dilbilimi ve Dil Öğretimi B Aydın, A Kıran, Ş Korkut, İ Onursal Ayırır, S Büyükgüzel, S Gül, Z Kıran, ... Seçkin Yayıncılık, 2016 | 1 | 2016 |
FRANSIZCA DUYDUĞUNU ANLAMA BECERİSİNDE TÜRK ÖĞRENCİLERİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARDAN BİRİ: ULAMA İ ONURSAL AYIRIR Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 22 (1), 2012 | 1 | 2012 |