Follow
Kerem Coskun
Title
Cited by
Cited by
Year
Developing an Attitude Scale towards Using Instructional Technologies for Pre-Service Teachers.
M Metin, GK Yilmaz, K Coskun, S Birisci
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 11 (1), 36-45, 2012
642012
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I-II DERSLERİNİN ZİHİN ENGELLİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİLİK ALGILAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Y Öksüz, K Coşkun
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 131-155, 2012
492012
INVESTIGATION OF PROSPECTIVE TEACHERS’ATTITUDES TOWARDS INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY IN TERMS OF DIFFERENT VARIABLES
M Metin, S Birişçi, K Coşkun
Kastamonu Education Journal 21 (4), 1345-1364, 2013
472013
Evaluation of the Socio Emotional Learning (SEL) Activities on Self-Regulation Skills Among Primary School Children
K Coskun
Qualitative Report 24 (4), 764-780, 2019
402019
Impact of emotional literacy training on students’ emotional intelligence performance in primary schools
K Coskun, Y Oksuz
International Journal of Assessment Tools in Education 6 (1), 36-47, 2019
272019
Küresel vatandaşlık bilinci üzerinde sosyal bilgiler öğretim programında yer alan değerlerin etki boyutu
Y Topkaya, K Coşkun
Sosyal Bilimler Dergisi 6 (11), 2016
262016
The investigating pre-service teachers’ learning styles with respect to the gender and grade level variables
K Metin, M., Yılmaz, G. K., Birişçi, S., & Coşkun
Procedia-social and behavioral sciences 15, 2728-2732, 2011
262011
Ten years emotional intelligence scale (TYEIS): Its development, validity and reliability
K Coşkun, Y Öksüz, HB Yılmaz
International Journal of Assessment Tools in Education 4 (2), 122-133, 2017
242017
İLKOKULLARDA DUYGUSAL OKURYAZARLIK EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN DUYGUSAL ZEKA DÜZEYİNE ETKİSİ
K Coşkun
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Bilimleri Ensitütüsü, 2015
24*2015
Opinions of prospective teachers about utilizing the 5E instructional model
M Metin, K Coşkun, S Birişçi, GK Yılmaz
SILA SCIENCE, 2011
232011
ALGILANAN SOSYAL DESTEKLE AKILCI OLMAYAN DAVRANIŞLAR İLİŞKİSİ
Aİ Yücel Öksüz, Meşale Ayvalı, Kerem Coşkun, Melek Baba
The Journal of Academic Social Science Studies 4 (1), 119-139, 2011
21*2011
A New Explanation for the Conflict Between Constructivist and Objectivist Grounded Theory
K Coskun
International Journal of Qualitative Methods 19, 1-5, 2020
202020
Öğretmenlik uygulaması I-II derslerinin özel eğitim zihin engelliler öğretmen adaylarının öz-yeterlilik algılamaları üzerindeki etkisi
K Coşkun
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
192011
Teftiş uygulamalarının öğretmenlerde yarattığı stres düzeyinin incelenmesi
Y Gündüz, K Coşkun
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 367-388, 2011
182011
IS SOCIO-EMOTIONAL DEVELOPMENT CORRELATED WITH COGNITIVE DEVELOPMENT AMONG CHILDREN?
K Coskun, M Coskun
Education 139 (3), 23-26, 2019
142019
Moral identity test (MIT) for children: reliability and validity
C Coskun, K., Kara
Psicologia: Reflexão e Crítica 32 (7), 1-8, 2019
14*2019
Öğretim materyallerine yönelik web sayfalarını tasarlarken öğretmen adaylarının karşılaştıkları sorunlar
S Birişçi, M Metin, G Kaleliyılmaz, K Coşkun
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 17, 102-118, 2011
102011
What Happens During Teacher–Student Interaction in the First Year of Primary School? A New Explanation
K Coskun, C Kara
Sage Open, 1-14, 2020
92020
Anne ve baba eğitim düzeyleri ile 10 yaş çocuğunun duygusal zekâ performansı arasındaki ilişkinin incelenmesi
K Coşkun
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (23), 385-398, 2017
92017
The impact of the COVID-19 pandemic on primary school students’ mathematical reasoning skills: a mediation analysis
K Coskun, C Kara
London Review of Education 20 (1), 19, 2022
82022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20