Developing an Attitude Scale towards Using Instructional Technologies for Pre-Service Teachers. M Metin, GK Yilmaz, K Coskun, S Birisci Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 11 (1), 36-45, 2012 | 64 | 2012 |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I-II DERSLERİNİN ZİHİN ENGELLİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ-YETERLİLİK ALGILAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ Y Öksüz, K Coşkun Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (2), 131-155, 2012 | 49 | 2012 |
INVESTIGATION OF PROSPECTIVE TEACHERS’ATTITUDES TOWARDS INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY IN TERMS OF DIFFERENT VARIABLES M Metin, S Birişçi, K Coşkun Kastamonu Education Journal 21 (4), 1345-1364, 2013 | 47 | 2013 |
Evaluation of the Socio Emotional Learning (SEL) Activities on Self-Regulation Skills Among Primary School Children K Coskun Qualitative Report 24 (4), 764-780, 2019 | 40 | 2019 |
Impact of emotional literacy training on students’ emotional intelligence performance in primary schools K Coskun, Y Oksuz International Journal of Assessment Tools in Education 6 (1), 36-47, 2019 | 27 | 2019 |
Küresel vatandaşlık bilinci üzerinde sosyal bilgiler öğretim programında yer alan değerlerin etki boyutu Y Topkaya, K Coşkun Sosyal Bilimler Dergisi 6 (11), 2016 | 26 | 2016 |
The investigating pre-service teachers’ learning styles with respect to the gender and grade level variables K Metin, M., Yılmaz, G. K., Birişçi, S., & Coşkun Procedia-social and behavioral sciences 15, 2728-2732, 2011 | 26 | 2011 |
Ten years emotional intelligence scale (TYEIS): Its development, validity and reliability K Coşkun, Y Öksüz, HB Yılmaz International Journal of Assessment Tools in Education 4 (2), 122-133, 2017 | 24 | 2017 |
İLKOKULLARDA DUYGUSAL OKURYAZARLIK EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN DUYGUSAL ZEKA DÜZEYİNE ETKİSİ K Coşkun Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Bilimleri Ensitütüsü, 2015 | 24* | 2015 |
Opinions of prospective teachers about utilizing the 5E instructional model M Metin, K Coşkun, S Birişçi, GK Yılmaz SILA SCIENCE, 2011 | 23 | 2011 |
ALGILANAN SOSYAL DESTEKLE AKILCI OLMAYAN DAVRANIŞLAR İLİŞKİSİ Aİ Yücel Öksüz, Meşale Ayvalı, Kerem Coşkun, Melek Baba The Journal of Academic Social Science Studies 4 (1), 119-139, 2011 | 21* | 2011 |
A New Explanation for the Conflict Between Constructivist and Objectivist Grounded Theory K Coskun International Journal of Qualitative Methods 19, 1-5, 2020 | 20 | 2020 |
Öğretmenlik uygulaması I-II derslerinin özel eğitim zihin engelliler öğretmen adaylarının öz-yeterlilik algılamaları üzerindeki etkisi K Coşkun Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 19 | 2011 |
Teftiş uygulamalarının öğretmenlerde yarattığı stres düzeyinin incelenmesi Y Gündüz, K Coşkun Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 367-388, 2011 | 18 | 2011 |
IS SOCIO-EMOTIONAL DEVELOPMENT CORRELATED WITH COGNITIVE DEVELOPMENT AMONG CHILDREN? K Coskun, M Coskun Education 139 (3), 23-26, 2019 | 14 | 2019 |
Moral identity test (MIT) for children: reliability and validity C Coskun, K., Kara Psicologia: Reflexão e Crítica 32 (7), 1-8, 2019 | 14* | 2019 |
Öğretim materyallerine yönelik web sayfalarını tasarlarken öğretmen adaylarının karşılaştıkları sorunlar S Birişçi, M Metin, G Kaleliyılmaz, K Coşkun Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 17, 102-118, 2011 | 10 | 2011 |
What Happens During Teacher–Student Interaction in the First Year of Primary School? A New Explanation K Coskun, C Kara Sage Open, 1-14, 2020 | 9 | 2020 |
Anne ve baba eğitim düzeyleri ile 10 yaş çocuğunun duygusal zekâ performansı arasındaki ilişkinin incelenmesi K Coşkun Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (23), 385-398, 2017 | 9 | 2017 |
The impact of the COVID-19 pandemic on primary school students’ mathematical reasoning skills: a mediation analysis K Coskun, C Kara London Review of Education 20 (1), 19, 2022 | 8 | 2022 |