Follow
Canan Tunç Şahin
Canan Tunç Şahin
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
Verified email at beun.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim öğrencilerinin bilimsel okuryazarlik düzeylerinin incelenmesi
CT Şahin, Ö Say
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 6 (11), 223-240, 2010
682010
Yerel Tarih Uygulamalarının Başarıya ve Öğrenci Ürünlerine Etkisi
TŞ Canan
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 4 (16), 453-462, 2011
452011
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAZI GENEL COĞRAFYA KONULARI VE BUNLARIN ÖĞRETİMİ İLE İLGİLİ ÖZ-YETERLİK ALGILARI
H Akengin, C Şahin, B Kaya, G Bengiç, S Sargın
Marmara Coğrafya Dergisi, 78-97, 2010
342010
How Are the Perceptions of High School Students and Teachers on NOS as a Knowledge Type Presented in Schools in Terms of" Importance" and" Interest"?.
CT Sahin, MS Koksal
International Journal of Environmental and Science Education 5 (1), 105-126, 2010
232010
Bilimin doğası öğretimine yönelik etkinlik örneği
C Altındağ, CT Şahin, Y Saka
Journal of Inquiry Based Activities 2 (1), 1-9, 2012
202012
İlköğretim öğrencilerinin (4. ve 5. sınıf) sosyal bilgiler dersinde “metni anlamaya”,“yorumlamaya ve sorgulamaya” yönelik bilimsel okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesi
CT Şahin
Yüksek Lisans Tezi). Zonguldak Karaelmas Üniversi-tesi, Zonguldak, 2008
172008
UNDERSTANDINGS OF ADVANCED STUDENTS ON NATURE OF SCIENCE AND THEIR MOTIVATIONAL STATUS TO LEARN NATURE OF SCIENCE: A TURKISH CASE.
M Serdar Köksal, C Tunç Şahin
Journal of Baltic Science Education 13 (1), 2014
162014
Varlık vergisi ve toplumsal etkileri
MŞÇ ÖZENÇ, Ç Şahin
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar 45 (516), 87-98, 2008
122008
X, Y ve Z kuşaklarının eğitim, öğretmen, öğrenci algıları
CT Şahin, S Turan, O Karadeniz
OPUS International Journal of Society Researches 18 (43), 6295-6327, 2021
112021
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının bilimsel okuryazarlıklarının geliştirilmesi:‘bilim teknoloji sosyal değişme’dersinin eylem araştırması ile tasarlanması
CT Şahin
PQDT-Global, 2013
112013
Understandings of graduate students on nature of science
MS Koksal, CT Sahin
International Journal of Modern Education and Computer Science 5 (4), 43, 2013
72013
Öğretmenlik Mesleki Yeterliliklerine Yönelik Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşle
A Kayran, C Tunç Şahin
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 1352-1386, 2021
52021
A sample activity for teaching the nature of science
C Altındağ, C Tunç Şahin, Y Saka
Journal of Inquiry Based Activities (JIBA) 2 (1), 1-9, 2012
52012
Social Studies Teacher Candidates' Views on Science, Technology, and Society.
C TUNC SAHIN
International Online Journal of Educational Sciences 13 (4), 2021
42021
Sosyal bilgiler eğitiminde toplumsal konuların öğretimi
CT Şahin
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 1429-1474, 2021
42021
Sosyal Bilgiler Lisans Ve Lisansüstü Öğrencilerinin Sosyo Bilimsel Konulara Yönelik Argümantasyon Düzeyleri
CT Şahin
Milli Eğitim Dergisi 51 (236), 3031-3060, 2022
32022
How are the perceptions of high school students and teachers on NOS as a knowledge type presented in schools in terms of importance and interest
ŞC TUNÇ, MS KÖKSAL
32010
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının bilimsel araştırma ve bilim insanına yönelik metaforik algıları
T Semiz, CT Şahin
International Journal of New Approaches in Social Studies 5 (1), 256-277, 2021
22021
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilimsel Okuryazarlıklarının Geliştirilmesi: Eylem Araştırması
TC Şahin
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 250-268, 2017
22017
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Genel Coğrafya Konuları ve Bunların Öğretimiyle İlgili Öz Yeterlilik Algıları
H Akengin, ŞC TUNÇ, ÇG BENGİÇ, B Kaya, S SARGIN
22010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20