Follow
Musa ÇAKIR
Title
Cited by
Cited by
Year
Yeşil ürün grupları çerçevesinde marka ve markalama kararları
M Çakır
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9, 333-378, 2017
342017
Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi akademik ve idari personelin boş zaman değerlendirmelerinde sporun yeri
M Çakır
Sosyal Bilimler Dergisi 20, 2008
62008
Eğitim ve Sosyal Yönleriyle Değişim Çaği: Yenilikçi ve Güncel Yaklaşimlar
İ ERPAY, M ÇAKIR
Astana Yayınları, 2020
42020
Pazarlama İletişimi Bağlamında Reklam Bileşeni Ve Reklam Maliyetlerinin Muhasebeleştirilmesi
M Çakır, T Aslan
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (2), 1227-1236, 2020
32020
İnternet Perakendeciliğinin İnovatif Odaklı Girişimciliğe Etkileri
M Çakır
CÜ İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 (1), 201-22, 2018
32018
23 NO’LU KAZAK MUHASEBE STANDARDI: KÜÇÜK VE ORTA BOY İŞLETMELERDE RAPORLAMA
A Hüseyin, M ÇAKIR
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (21), 9-22, 0
3
The Kazakhstan in the process of integration into the global economy and cultural factors of creating brand awareness
KF Kucuktopuzlu, M Cakir
International Journal of Academic Research 5 (4), 2013
12013
İnovasyon
ÖÜB UYAN, ÖÜM ÇAKIR, C KIZIL, ÖÜÜ GABERLİ, ÖÜAA YAŞA, ...
1
E-TİCARET DENEYİMİNE İLİŞKİN DEĞER ALGISI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÖRNEĞİ
M ÇAKIR
ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ 17 …, 2024
2024
Ekonomik Büyüme ve Verimlilik Politikası
ÖÜM ÇAKIR
EĞİTİM YAYINEVİ, 2022
2022
Marka Boyutuyla Taklit ve Sahtecilik Faaliyetlerine Karşı Alınması Gereken Önlemler: Pazarlama ve Finans Perspektifinde Marka Değerinin Küresel Ekonomi Üzerindeki Etkileri
M ÇAKIR
Akademik İzdüşüm Dergisi 7 (1), 1-21, 2022
2022
PAZARLAMADA DÖNÜŞÜMÜN LOKOMOTİFİ “DİJİTALLEŞME”: DEĞİŞEN MÜŞTERİ TALEPLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
M ÇAKIR
Journal of Management and Economics Research 20 (1), 109-126, 2022
2022
COVİD-19 VE SONRASI SÜREÇTE DEĞİŞEN PARADİGMA: B2C DİJİTAL PAZARLAMA STRATEJİSİ VE ÇÖZÜMLERİ
M Çakır
IV. INTERNATIONAL COVID-19 AND CURRENT ISSUES CONGRESS, 240-246, 2021
2021
PAZARLAMADA SATIŞ GELİŞTİRMENİN BİR UNSURU OLARAK HEDİYE ÇEKLERİ VE MUHASEBE UYGULAMALARI
M ÇAKIR, T ASLAN
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (1), 19-28, 2020
2020
YENİ ÜRÜNLERDE MARKA SEÇİMİ VE MARKALAMA STRATEJİSİNİN BELİRLENME SÜRECİ
M Çakır
ISPEC ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, 2019
2019
YENİ NESİL PAZARLAMADA WEB SİTELERİNİN ETKİN KULLANIMI VE MALİYETLERİNİN MUHASEBELEŞTİRİLMESİ
T Aslan, M Çakır
II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE İNOVASYON KONGRESİ, 1424-1433, 2019
2019
KÜRESEL MARKA VE ÜRÜNLERDE İHTİYAÇLARA DAYALI YAKLAŞIM
M ÇAKIR
KÜRESELLEŞMENİN SOSYOEKONOMİK BOYUTLARI, 173-198, 2019
2019
İNOVASYON
C KIZIL, ÖÜAA YAŞA, ÖÜİ ERPAY, ÖÜM DAĞ, ÖÜM ÇAKIR, ÖÜT ASLAN, ...
2019
YÖRESEL ÜRÜNLERDE SATIN ALMAYI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA ÇALIŞMASI: SİİRT İLİ ÖRNEĞİ
M Çakir
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 10 (20 …, 2019
2019
Geçiş Ekonomilerinde Marka Farkındalığı Ve Yüksek Kalite İlişkisi Bağlamında Kültürel Faktörler
M ÇAKIR
BİTLİS USEAK ULUSLARARASI SOSYO-EKONOMİK ARAŞTIRMALARI VE KALKINMA KONGRESİ …, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20