Fen ve matematik eğitimi alanında gerçekleştirilen ölçek geliştirme araştırmalarına yönelik tematik içerik analizi Ş Gül, M Sözbilir Eğitim ve Bilim 40 (178), 2015 | 113 | 2015 |
Biology education research trends in Turkey S Gul, M Sozbilir EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education 11 (1), 93-109, 2015 | 66 | 2015 |
Ortaöğretimde daha etkili bir biyoloji öğretimi için öğretmen ve öğrenci beklentileri S YEŞİLYURT, GÜL Şeyda Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (1), 145-162, 2008 | 58 | 2008 |
International trends in biology education research from 1997 to 2014: A content analysis of papers in selected journals GÜL Şeyda, M Sözbilir Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 12 (6 …, 2016 | 56 | 2016 |
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına dayalı bilgisayar destekli öğretimin öğrencilerin tutumları ve başarıları üzerine etkisi GÜL Şeyda, S Yeşilyurt Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 5 (1 …, 2011 | 48 | 2011 |
BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE BİLİNCİ VE ÇEVRESEL DUYARLILIĞI: ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI S Yeşilyurt, GÜL Şeyda, Y Demir Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (25), 38-54, 2013 | 44 | 2013 |
BİYOLOJİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. Ş GÜL, EÖ KÖSE, SS YILMAZ Journal of Hasan Ali Yücel Faculty of Education/Hasan Ali Yücel Egitim …, 2015 | 42 | 2015 |
BİLGİSAYAR KULLANMA BECERİLERİ VE BİLGİSAYARLARA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ (BKBBYTÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI S YEŞİLYURT, GÜL Şeyda Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 2007 | 42 | 2007 |
Yaşam temelli öğretim modeliyle “fotosentez” konusunun öğretimi: REACT stratejine dayalı bir uygulama GÜL Şeyda Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 10 (2 …, 2016 | 41 | 2016 |
BOŞALTIM SİSTEMİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE REACT STRATEJİSİNİN ETKİSİ Ş Gül, SG YALMANCI, E Yalmancı Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (1), 79-96, 2017 | 40 | 2017 |
GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA EĞİLİMLER M Sözbilir, GÜL Şeyda, O Betül, F YAZICI, A KIZILASLAN, ... Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 218-241, 2015 | 36* | 2015 |
Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji ve biyoloji dersine yönelik tutumları (Pilot Uygulama) Ş GÜL, S YEŞİLYURT Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (20), 28-47, 2010 | 35* | 2010 |
Sınıf öğretmeni adaylarının biyoloji bilgilerini günlük yaşamla ilişkilendirme düzeyleri EÖ Köse, Ş Gül Amasya üniversitesi eğitim fakültesi dergisi 5 (1), 84-103, 2016 | 30 | 2016 |
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına dayalı hazırlanan çalışma yaprağının öğrenci başarısına etkisi (pilot uygulama) S Yeşilyurt, GÜL Şeyda Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 247-261, 2011 | 30 | 2011 |
A study on primary and secondary school students’ misconceptions about greenhouse effect (Erzurum sampling) GUL Seyda, S Yesilyurt International Electronic Journal of Environmental Education 1 (3), 193-202, 2011 | 28 | 2011 |
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımı rapor formatının öğretmen adaylarının başarılarına ve fen bilgisi laboratuvarına yönelik tutumlarına etkisi M Erkol, M Kışoğlu, Ş Gül İlköğretim Online 16 (2), 614-627, 2017 | 24 | 2017 |
Thematic content analysis of scale development studies published in the field of science and mathematics education S Gul, M Sozbilir Eğitim ve Bilim 40 (178), 85-102, 2015 | 24 | 2015 |
Türkiye’de sosyal bilimler veri tabanında taranan biyoloji eğitimi araştırmalarının incelenmesi E Özay Köse, Ş Gül, M Konu Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 2 (1), 265-276, 2014 | 24 | 2014 |
Biyoloji tutum ölçeği S YEŞİLYURT, GÜL Şeyda Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 239-258, 2009 | 24 | 2009 |
BİYOLOJİ DERSİNDE YAŞAM TEMELLİ PROBLEME DAYALI ÖĞRETİM UYGULAMALARININ TUTUM, MOTİVASYON VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ M KONU, Ş GÜL Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 127, 2017 | 23* | 2017 |