Fen ve matematik eğitimi alanında gerçekleştirilen ölçek geliştirme araştırmalarına yönelik tematik içerik analizi Ş Gül, M Sözbilir Eğitim ve Bilim 40 (178), 2015 | 120 | 2015 |
Biology education research trends in Turkey S Gul, M Sozbilir Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 11 (1), 93-109, 2015 | 70 | 2015 |
International trends in biology education research from 1997 to 2014: A content analysis of papers in selected journals GÜL Şeyda, M Sözbilir Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 12 (6 …, 2016 | 63 | 2016 |
Ortaöğretimde daha etkili bir biyoloji öğretimi için öğretmen ve öğrenci beklentileri S Yeşilyurt, Ş Gül Kastamonu Education Journal 16 (1), 145-162, 2008 | 59 | 2008 |
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına dayalı bilgisayar destekli öğretimin öğrencilerin tutumları ve başarıları üzerine etkisi Ş Gül, S Yeşilyurt Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 5 (1 …, 2011 | 49 | 2011 |
BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE BİLİNCİ VE ÇEVRESEL DUYARLILIĞI: ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI S Yeşilyurt, Ş Gül, Y Demir Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (25), 38-54, 2013 | 46 | 2013 |
BİYOLOJİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ Ş Gül, E Özay-köse, SS Yılmaz HAYEF Journal of Education 12 (1), 83-91, 2015 | 43 | 2015 |
GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA EĞİLİMLER M Sözbilir, Ş Gül, B Okçu, A Kızılaslan, SL Zorluoğlu, G Atilla Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 218-241, 2015 | 42* | 2015 |
BİLGİSAYAR KULLANMA BECERİLERİ VE BİLGİSAYARLARA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ (BKBBYTÖ): GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI S YEŞİLYURT, GÜL Şeyda Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 2007 | 42 | 2007 |
Yaşam temelli öğretim modeliyle “fotosentez” konusunun öğretimi: REACT stratejine dayalı bir uygulama Ş Gül Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 10 (2 …, 2016 | 40 | 2016 |
Boşaltım sistemi konusunun öğretiminde REACT stratejisinin etkisi Ş Gül, S Gürbüzoğlu-Yalmancı, E Yalmancı Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (1), 79-96, 2017 | 39 | 2017 |
Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji ve biyoloji dersine yönelik tutumları (Pilot Uygulama) Ş GÜL, S YEŞİLYURT Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (20), 28-47, 2010 | 37 | 2010 |
Sınıf öğretmeni adaylarının biyoloji bilgilerini günlük yaşamla ilişkilendirme düzeyleri EÖ Köse, Ş Gül Amasya üniversitesi eğitim fakültesi dergisi 5 (1), 84-103, 2016 | 34 | 2016 |
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına dayalı hazırlanan çalışma yaprağının öğrenci başarısına etkisi (pilot uygulama) S Yeşilyurt, Ş Gül Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 247-261, 2011 | 31 | 2011 |
A study on primary and secondary school students’ misconceptions about greenhouse effect (Erzurum sampling) S Gul, S Yesılyurt International Electronic Journal of Environmental Education 1 (3), 193-202, 2011 | 30 | 2011 |
Thematic content analysis of scale development studies published in the field of science and mathematics education S Gul, M Sozbilir Eğitim ve Bilim 40 (178), 85-102, 2015 | 29 | 2015 |
Türkiye’de Sosyal Bilimler Veri Tabaninda Taranan Biyoloji Eğitimi Araştirmalarinin İncelenmesi EÖ KÖSE, Ş GÜL, M KONU Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 2 (1), 265-276, 2014 | 27 | 2014 |
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımı rapor formatının öğretmen adaylarının başarılarına ve fen bilgisi laboratuvarına yönelik tutumlarına etkisi M Erkol, M Kışoğlu, Ş Gül İlköğretim Online 16 (2), 614-627, 2017 | 26 | 2017 |
Biyoloji tutum ölçeği S Yeşilyurt, Ş Gül Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 239-258, 2009 | 25 | 2009 |
BİYOLOJİ DERSİNDE YAŞAM TEMELLİ PROBLEME DAYALI ÖĞRETİM UYGULAMALARININ TUTUM, MOTİVASYON VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ M KONU, Ş GÜL Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 127, 2017 | 24* | 2017 |