Follow
Serdar Yıldız
Serdar Yıldız
Verified email at anadolu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Üniversiteler Ne Vaat Ediyor? Türkiye’deki Üniversitelerin Basın İlanları Üzerine Bir İçerik Analizi
S Yıldız
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 14 (2), 155-170, 2014
202014
Investigating the effects of narrative advertising in a real-life setting
S Yıldız, NS Sever
International Journal of Market Research 64 (4), 541-559, 2022
72022
REKLAMDA ABSÜRTLÜĞÜN REKLAMA YÖNELİK TUTUM VE HATIRLAMA ÜZERİNE ETKİLERİ
S YILDIZ, F Uztuğ
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi 7 (1), 96-117, 2017
42017
Duyarlılık mı? Duyar Kasma mı? Marka Aktivizmine Yönelik Tepkilerin Kullanıcı İçerikleri Üzerinden Değerlendirilmesi
S YILDIZ
Etkileşim, 156-185, 2022
32022
Hangi Gazete? Hangi Sayfa? Halkla İlişkiler ve Gazetecilik İlişkisi Açısından Kurumların Medyadaki Yansımaları
S Bayçu, Ö Kılınç, S Yıldız, N Özaydemir, A Arıcı, M Topal
Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., 2017
32017
Reklamda öyküsel anlatımın etkileri: doğal reklam uygulamaları üzerine deneysel bir araştırma
S Yıldız
PQDT-Global, 2019
22019
Sosyal Medya Kampanyası Aracılığıyla Otizm Farkındalığının Ölçümlenmesi ve Arttırılmasına Yönelik Bir İletişim Çalışması
SS SERTER, S YILDIZ
Selçuk İletişim 14 (4), 1844-1878, 2021
12021
The relationship between consumers’ product involvement and engagement with social media advertisements
S YILDIZ
Business & Management Practices, 257, 2019
12019
Dijital Reklamcılık Uygulamacıları Olarak Freelance Çalışanlar Üzerine Bir Araştırma
S YILDIZ
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 97-122, 2022
2022
Pandemi Döneminde TV Reklamcılığı: Etkiler, İçerikler ve Yapım Uygulamaları
S Yıldız
Pandemi Döneminde Reklam, Medya ve Tüketici, 2021
2021
SAĞLIK İLETİŞİMİ KAMPANYALARINDA SOSYAL MEDYA REKLAMLARI KULLANIMI: İNME FARKINDALIĞI KONULU BİR ÖRNEK OLAY
S YILDIZ
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi) 6 (1 …, 2021
2021
Reklamda Öyküsel Anlatımın Etkileri: Doğal Reklam Uygulamaları Üzerine Deneysel Bir Araştırma/Effects of Narratives in Advertising: An Experimental Research on Native …
S Yıldız
Anadolu University (Turkey), 2019
2019
Reklamda öyküsel anlatımın etkileri: doğal reklam uygulamaları üzerine deneysel bir araştırma
NS Sever, S Yıldız
Anadolu Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
2019
Reklamın Sanatla İlişkisi Üzerine Bir Araştırma Yaklaşımı
S Yıldız
İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları, 2019
2019
İletişim Araştırmalarında Farklı Bakış Açıları
G ŞENER, S YILDIZ
2019
Analysis of Advertisement within a Dramatic Framework: A TV Commercial in Terms Absurd Dramaturgy
S Yildiz
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES, 2018
2018
Reklamın Dramaturjik Çerçevede Çözümlenmesi: Absürt Dramaturji Açısından Bir Televizyon Reklamı
S YILDIZ
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, 197-227, 2018
2018
Reklamda absürtlüğün reklama yönelik tutum ve hatırlama üzerine etkileri
S Yıldız
Anadolu Üniversitesi, 2014
2014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–18