Takip et
Fazilet Karakuş
Fazilet Karakuş
Mersin University Educatinal Science
mersin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Üstün yetenekli çocukların anne babalarının karşılaştıkları güçlükler
F Karakuş
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 127-144, 2010
1712010
General self-efficacy beliefs, life satisfaction and burnout of university students
B Capri, OM Ozkendir, B Ozkurt, F Karakus
Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 968-973, 2012
1642012
Sosyal bilgiler öğretiminde yapıcı öğrenme ve otantik değerlendirme yaklaşımlarının öğrencilerin akademik başarı, kalıcılık ve sosyal bilgiler dersine yönelik tutumlarına etkisi
F Karakuş
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana, 2006
1262006
Effects of the Flipped Classroom Model on Students' Self-Directed Learning Readiness and Attitudes towards the English Course.
SG Ceylaner, F Karakus
English Language Teaching 11 (9), 129-143, 2018
602018
Dokuzuncu sınıf İngilizce öğretiminde ters yüz sınıf yönteminin öğrencilerin öz yönetimli öğrenmeye hazırbulunuşluklarına ve İngilizce dersine yönelik tutumlarına etkisi
S Ceylaner
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
392016
Lise öğrencilerinin öz yönetimli öğrenmeye hazırbulunuşlukları ile eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi
B ULUSOY, F KARAKUŞ
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 684-699, 2018
382018
Üstün yetenekli çocukları olan anne babaların çocuklarının eğitimine yönelik algıları
F Karakuş
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 33 (1), 289-304, 2014
332014
Kuantum öğrenme modelinin akademik başarıya etkisi: bir meta-analiz çalışması/the effect of quantum learning model on academic achievement: A meta-analysis study
S KANADLI, Ü Kerim, F KARAKUŞ
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (32), 136-157, 2015
322015
Drama yönteminin ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin öykü yazma becerilerine etkisi
F Karakuş
Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2000
312000
Üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin algılanan problem çözme becerilerinin üstbilişsel farkındalıkları ve eleştirel düşünme eğilimleri açısından incelenmesi
M Boran
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
242016
Topluma hizmet uygulamaları dersine yönelik öğretmen adayı görüşlerinin incelenmesi
M BORAN, F KARAKUŞ
Erciyes Journal of Education 1 (1), 22-41, 2017
222017
Sosyal bilgiler öğretiminde oluşturmacı öğrenme ve otantik değerlendirme yaklaşımlarının öğrencilerin sosyal bilgiler dersine yönelik tutumlarına ve kalıcılığa etkisi
F KARAKUŞ
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (36), 124-141, 2009
222009
Öğrenme Öğretme Yaklaşımları
F Karakuş
Öğretim ilke ve yöntemleri (ss. 135-184) içinde. Ankara: Anı Yayıncılık, 2015
182015
The mediator role of critical thinking disposition in the relationship between perceived problem-solving skills and metacognitive awareness of gifted and talented students
M Boran, F Karakuş
Participatory Educational Research 9 (1), 61-72, 2022
152022
Oluşturmacı öğrenme ve otantik değerlendirme yaklaşımlarının sosyal bilgiler öğretiminde öğrencilerin akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
F Karakuş
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 21 (1), 101-116, 2012
112012
Investigation of pre-service teachers’ attitudes towards physics lesson and self-efficacy beliefs according to their gender, departments and perceived success in physics
B Capri, OM Ozkendir, B Ozkurt, F Karakus
Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 1034-1039, 2012
112012
Safe learning environment perception scale (SLEPS): A validity and reliability study
SM Haidari, F Karakuş
International Journal of Assessment Tools in Education 6 (3), 444-460, 2019
102019
The effect of constructivist learning and authentic assessment approach on social studies teaching students’ academic achievement retention and attitudes towards social studies …
F Karakuş
Çukurova University, Adana, Turkey, 2006
92006
STEAM temelli fen öğretiminin üstün zekâlı ve yetenekli öğrencilerin STEAM performanslarına, tasarım temelli düşünme becerilerine ve STEAM tutumlarına etkisi
E Sağat
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
72019
Formasyon programının öğretmen adaylarının mesleki öz yeterlik inançlarına ve tutumlarına etkisi: Bir karma yöntem araştırması
S Kanadlı, F Karakuş
Journal of Human Sciences 13 (3), 3807-3826, 2016
72016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20