Follow
Yeliz Yazgan
Yeliz Yazgan
İlköğretim Bölümü Uludağ Üniversites,
Verified email at uludag.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim dördüncü ve beşinci sınıf öğrencilerinin problem çözme stratejilerini kullanabilme düzeyleri: Bir öğretim deneyi
Y Yazgan, J Bintaş
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28), 210-218, 2005
2102005
Lise matematik ders kitaplarının kullanım şekli ve sıklığı üzerine bir çalışma
M Altun, Ç Arslan, Y Yazgan
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 131-147, 2004
1632004
Dördüncü ve beşinci sınıf öğrencilerinin rutin olmayan problem çözme stratejileriyle ilgili gözlemler
Y Yazgan
İlköğretim Online 6 (2), 249-263, 2007
982007
Sınıf öğretmeni adaylarının rutin olmayan matematiksel problemleri çözme becerileri ve bu konudaki düşünceleri
M Altun, DS Memnun, Y Yazgan
İlköğretim Online 6 (1), 127-143, 2007
672007
The primary school teacher trainees’ skills and opinions on solving non-routine mathematical problems
M Altun, DS Memnun, Y Yazgan
Elementary Education Online 6 (1), 2007
582007
Sixth graders and non-routine problems: Which strategies are decisive for success?
Y Yazgan
Educational Research and Reviews 10 (13), 1807-1816, 2015
512015
Common and flexible use of mathematical non routine problem solving strategies
C Arslan, Y Yazgan
American Journal of Educational Research 3 (12), 1519-1523, 2015
442015
10-11 yaş grubundaki öğrencilerin kesirleri kavramalari üzerine deneysel bir çalişma
Y Yazgan
PQDT-Global, 2007
412007
Matematiksel sıradışı problem çözme stratejileri ve örnekleri
Y Yazgan, Ç Arslan
Pegem A: Ankara, 2017
402017
İLKÖĞRETİM ÇAĞINDAKİ ÇOCUKLARDA PROBLEM ÇÖZME GELİŞİMİNİN İNCELENMESİ
M ALTUN, J BİNTAŞ, Y YAZGAN, Ç ARSLAN
392004
Usage of non-routine problem solving strategies at first grade level
B Celebioglu, Y Yazgan, R Ezentaş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2968-2974, 2010
282010
İlköğretim öğrencilerinin bağıntı bulma ve sistematik liste yapma stratejilerini kullanma düzeyleri
B Çelebioğlu, Y Yazgan
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 15-28, 2009
272009
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin zihinden hesap ve tahmin becerilerinin geliştirilmesi
Y Yazgan, J Bintaş, M Altun
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 17, 2016, 2002
242002
Non-routine problem solving and strategy flexibility: A quasi-experimental study
HO Gavaz, Y Yazgan
Berlin Studies Transnational Journal of Science and Humanities 1 (1.5 …, 2021
232021
Fourth and fifth grade students’ levels of using problem solving strategies: a teaching experiment
Y Yazgan, J Bintaş
Hacettepe University Journal of Education 28 (1), 210-218, 2005
232005
Observations about fourth and fifth grade students’ strategies to solve non-routine problems
Y Yazgan
Elementary Education Online 6 (2), 2007
222007
Fourth graders and non-routine problems: Are strategies decisive for success?
Y Yazgan
European Journal of Education Studies, 2016
182016
Indicators of gifted students’ strategic flexibility in non-routine problem solving
T Keleş, Y Yazgan
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 53 …, 2022
132022
7. sınıf öğrencilerinin kesirleri karşılaştırırken kullandıkları referans noktası stratejileri
GY SÖĞÜT, Y YAZGAN
Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (3), 823-833, 2018
102018
Gifted eighth, ninth, tenth and eleventh graders’ strategic flexibility in non-routine problem solving
T Keleş, Y Yazgan
The Journal of Educational Research 114 (4), 332-345, 2021
92021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20