The effects of 3D multi-user virtual environments on freshmen university students' conceptual and spatial learning and presence in departmental orientation H Tüzün, F Özdinç Computers & Education 94, 228-240, 2016 | 89 | 2016 |
Eğitim bilişim ağı (EBA) portalına katılımın incelenmesi D Demir, F ÖZDİNÇ, Ü Erhan Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 407-422, 2018 | 66 | 2018 |
Eğitim bilişim ağı web sitesinin otantik görevler ve göz izleme ile kullanılabilirliğinin incelenmesi FK Pala, H Arslan, F Özdinç Aksaray Üniversitesi, 2017 | 56* | 2017 |
Okul öncesi eğitimde teknoloji kullanımına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi H KUZGUN, F ÖZDİNÇ Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (ERTE Özel Sayısı), 83-102, 2017 | 37 | 2017 |
Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Adaylarının Programlama Sürecini Etkileyen Faktörler. F ÖZDİNÇ, A ALTUN Ilkogretim Online 13 (4), 2014 | 33* | 2014 |
Öğretmen adaylarının bilgisayar oyunu oynama alışkanlıkları ve tercihlerine yönelik bir durum çalışması H Tüzün, F Özdinç Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16-18, 2010 | 31 | 2010 |
Sanal sınıf ortamındaki sınıf yönetimine yönelik öğrenci görüşlerinin incelenmesi B Yılmazsoy, F Özdinç, M Kahraman Trakya Eğitim Dergisi, 2018 | 30 | 2018 |
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin İnternet özyeterlikleri Ş Gündüz, F Özdinç 8th international educational technology conference, 6-9, 2008 | 25 | 2008 |
Course Design For Distance Education: Getting A Class Thought Face To Face Ready For Distance Education. NEWWSA D Doğan, H Tüzün, G Dağhan, A Altıntaş, H Ilgaz, F Özdinç, ... Education Sciences 7 (2), 574-582, 2012 | 17* | 2012 |
Üç-boyutlu sanal ortamların kullanılabilirlik çalışmalarında göz-izleme yöntemi: active worlds örneği E Kalaycı, H Tüzün, F Bayrak, F Özdinç, A Kula Akademik Bilişim 11, 2011 | 17 | 2011 |
Maya: An artificial intelligence based smart toy for pre-school children M Akdeniz, F Özdinç International Journal of Child-Computer Interaction 29, 100347, 2021 | 15 | 2021 |
Investigating usability of Edmodo as an educational social network environment H KUZGUN, F ÖZDİNÇ Journal of Theoretical Educational Science 10 (2), 274-297, 2017 | 15* | 2017 |
Eğitsel bilgisayar oyunlarının bilişim teknolojileri dersindeki kullanım etkileri. 9 Ü Avcı, G Sert, F Özdinç, H Tüzün Uluslar Arası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 6-8, 2009 | 15 | 2009 |
Üç-boyutlu çok-kullanıcılı sanal ortamların oryantasyon amaçlı kullanılması F Özdinç Unpublished Master Thesis, Hacettepe University, Ankara, 2010 | 13 | 2010 |
Eğitimde yapay zekâ konusunda Türkiye adresli çalışmaların incelenmesi M AKDENİZ, F ÖZDİNÇ Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 912-932, 2021 | 12 | 2021 |
Examining Change in Perceptions of Science Teachers about E-STEM. B Aydogdu, K Kasapoglu, N Duban, T Selanik Ay, F Ozdinc Journal of Baltic Science Education 19 (5), 696-717, 2020 | 8 | 2020 |
Usability testing of a three-dimensional library orientation game F Özdinç, H Tüzün, E Ergün, F Bayrak, A Kula Games User Research: A Case Study Approach, 77-95, 2016 | 8 | 2016 |
Integration of computational thinking into STEM activities: An example of an interdisciplinary unplugged programming activity F Özdinç, G Kaya, F Mumcu, B Yıldız Science Activities 59 (3), 151-159, 2022 | 7 | 2022 |
New Approaches in Mobile Programming Education: App Inventor [Conference paper] F Ozdinc Akademik Bilisim 2015 Cınference [Academic Informatics 2015 Cınference], 2015 | 7* | 2015 |
3-Boyutlu sanal üniversite oryantasyon ortamının geliştirilmesi H Tüzün, F Özdinç Akademik Bilişim 10, 2010 | 6 | 2010 |