Takip et
Fatih Özdinç
Fatih Özdinç
aku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effects of 3D multi-user virtual environments on freshmen university students' conceptual and spatial learning and presence in departmental orientation
H Tüzün, F Özdinç
Computers & Education 94, 228-240, 2016
892016
Eğitim bilişim ağı (EBA) portalına katılımın incelenmesi
D Demir, F ÖZDİNÇ, Ü Erhan
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 407-422, 2018
662018
Eğitim bilişim ağı web sitesinin otantik görevler ve göz izleme ile kullanılabilirliğinin incelenmesi
FK Pala, H Arslan, F Özdinç
Aksaray Üniversitesi, 2017
56*2017
Okul öncesi eğitimde teknoloji kullanımına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi
H KUZGUN, F ÖZDİNÇ
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (ERTE Özel Sayısı), 83-102, 2017
372017
Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Adaylarının Programlama Sürecini Etkileyen Faktörler.
F ÖZDİNÇ, A ALTUN
Ilkogretim Online 13 (4), 2014
33*2014
Öğretmen adaylarının bilgisayar oyunu oynama alışkanlıkları ve tercihlerine yönelik bir durum çalışması
H Tüzün, F Özdinç
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16-18, 2010
312010
Sanal sınıf ortamındaki sınıf yönetimine yönelik öğrenci görüşlerinin incelenmesi
B Yılmazsoy, F Özdinç, M Kahraman
Trakya Eğitim Dergisi, 2018
302018
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin İnternet özyeterlikleri
Ş Gündüz, F Özdinç
8th international educational technology conference, 6-9, 2008
252008
Course Design For Distance Education: Getting A Class Thought Face To Face Ready For Distance Education. NEWWSA
D Doğan, H Tüzün, G Dağhan, A Altıntaş, H Ilgaz, F Özdinç, ...
Education Sciences 7 (2), 574-582, 2012
17*2012
Üç-boyutlu sanal ortamların kullanılabilirlik çalışmalarında göz-izleme yöntemi: active worlds örneği
E Kalaycı, H Tüzün, F Bayrak, F Özdinç, A Kula
Akademik Bilişim 11, 2011
172011
Maya: An artificial intelligence based smart toy for pre-school children
M Akdeniz, F Özdinç
International Journal of Child-Computer Interaction 29, 100347, 2021
152021
Investigating usability of Edmodo as an educational social network environment
H KUZGUN, F ÖZDİNÇ
Journal of Theoretical Educational Science 10 (2), 274-297, 2017
15*2017
Eğitsel bilgisayar oyunlarının bilişim teknolojileri dersindeki kullanım etkileri. 9
Ü Avcı, G Sert, F Özdinç, H Tüzün
Uluslar Arası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 6-8, 2009
152009
Üç-boyutlu çok-kullanıcılı sanal ortamların oryantasyon amaçlı kullanılması
F Özdinç
Unpublished Master Thesis, Hacettepe University, Ankara, 2010
132010
Eğitimde yapay zekâ konusunda Türkiye adresli çalışmaların incelenmesi
M AKDENİZ, F ÖZDİNÇ
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 912-932, 2021
122021
Examining Change in Perceptions of Science Teachers about E-STEM.
B Aydogdu, K Kasapoglu, N Duban, T Selanik Ay, F Ozdinc
Journal of Baltic Science Education 19 (5), 696-717, 2020
82020
Usability testing of a three-dimensional library orientation game
F Özdinç, H Tüzün, E Ergün, F Bayrak, A Kula
Games User Research: A Case Study Approach, 77-95, 2016
82016
Integration of computational thinking into STEM activities: An example of an interdisciplinary unplugged programming activity
F Özdinç, G Kaya, F Mumcu, B Yıldız
Science Activities 59 (3), 151-159, 2022
72022
New Approaches in Mobile Programming Education: App Inventor [Conference paper]
F Ozdinc
Akademik Bilisim 2015 Cınference [Academic Informatics 2015 Cınference], 2015
7*2015
3-Boyutlu sanal üniversite oryantasyon ortamının geliştirilmesi
H Tüzün, F Özdinç
Akademik Bilişim 10, 2010
62010
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20