Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Arastırmalarının Analizi I: Anahtar Kelimeler E Tatar, E Tatar İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (16), 89-103, 2008 | 98 | 2008 |
The effectiveness of problem-based learning on teaching the first law of thermodynamics E Tatar, M Oktay Research in Science & Technological Education 29 (3), 315-332, 2011 | 87 | 2011 |
Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojiye karşı tutumlarının teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB)’ne katkısının incelenmesi İ Bilgin, E Tatar, Y Ay X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Bildiriler Kitabı 125 …, 2012 | 75 | 2012 |
Students' Misunderstandings about the Energy Conservation Principle: A General View to Studies in Literature. E Tatar, M Oktay International Journal of Environmental and Science Education 2 (3), 79-81, 2007 | 67 | 2007 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI KAVRAMLARI: TEORİ, YASA VE HİPOTEZ E Tatar, Y Karakuyu, C Tüysüz Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (15), 363-370, 2014 | 52 | 2014 |
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Kimya Dersine Yönelik Tutum ve Başarılarına Etkisi/Effect of the Pre-Service Teachers' Learning Styles on Chemistry Achievement and … C Tüysüz, E Tatar Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (9), 97-107, 2008 | 52 | 2008 |
ÖĞRENME STİLLERİNE DAYALI ÖĞRETİM E Tatar, E Tatar Journal of Qafqaz University, 2007 | 52 | 2007 |
Search, choice and persistence for higher education: A case study in Turkey E Tatar, M Oktay Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 2 (2), 115-129, 2006 | 52 | 2006 |
Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının termodinamiğin birinci kanununu anlamaya etkisi E Tatar Fen Bilimleri Enstitüsü, 2007 | 50 | 2007 |
Probleme Dayalı Öğrenmenin Kimya Dersinde Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi/Effect Of The Problem Based Learning On Students' Achievement And Attitude In … C Tüysüz, E Tatar, M Kuşdemir Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (13), 48-55, 2010 | 49 | 2010 |
Prospective primary school teachers' misconceptions about states of matter E Tatar Educational Research and Reviews 6 (2), 197, 2011 | 46 | 2011 |
Investigation of factors affecting students' science achievement according to student science teachers E Tatar, C Tuysuz, C Tosun, N İlhan | 45 | 2016 |
Ortaokul öğrencilerinin merak, tutum ve motivasyon düzeylerine göre fen bilgisi dersi başarılarının incelenmesi E Ceylan, H SAĞIREKMEKÇİ, E TATAR, İ BİLGİN Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (1), 39-52, 2015 | 40 | 2015 |
İkili işlem kavramı ile ilgili öğrenme güçlüklerinin belirlenmesi ve 4MAT yönteminin başarıya etkisi E Tatar Fen Bilimleri Enstitüsü, Erzurum, 2006 | 40 | 2006 |
Fen ve teknoloji dersindeki performans görevlerine yönelik veli tutumlarının belirlenmesi C Tüysüz, Y Karakuyu, E Tatar Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi …, 2010 | 39 | 2010 |
Kimya Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stillerinin Akademik Başarılarıyla İlişkisi/Correlation Between Chemistry Pre-Service Teachers' Learning Style and Academic Achievement E Tatar, C Tüysüz, N İlhan Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (10), 185-192, 2008 | 38 | 2008 |
Eğitimde ölçme ve değerlendirme S Baştürk, A Ustaoğlu, BK Doruk, B Aytaç, B Yiğit, C Tüysüz, E Tatar, ... Nobel Yayınları, 2014 | 26 | 2014 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI KAVRAMLARI HAKKINDAKİ YANLIŞ ANLAMALARI E TATAR, Y KARAKUYU, C TÜYSÜZ Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 153-161, 2011 | 25 | 2011 |
Analysis of science and mathematics education articles published in Turkey-I: Keywords E Tatar, E Tatar İnönü University Journal of the faculty of Education 9 (16), 89-103, 2008 | 22 | 2008 |
KİMYA EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENMENİN AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI: BİR DURUM ÇALIŞMASI E Tatar, M Oktay, C Tüysüz Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 95-110, 2009 | 19 | 2009 |