ÇOCUKLARDA ÜSTÜN ZEKÂNIN YORDAYICI OLARAK EBEVEYN TUTUMLARI. N Afat Journal of Hasan Ali Yücel Faculty of Education/Hasan Ali Yücel Egitim …, 2013 | 78 | 2013 |
Üstün zekâlı çocukların ebeveynlerine yönelik geliştirilen aile eğitim programının etkiliği [Evaluating effectiveness of family education program for the gifted children's parents] N Afat Unpublished doctoral thesis, İstanbul University, Institute of Social …, 2013 | 40* | 2013 |
Bilişsel Değerlendirme Sistemi'nin (CAS) 8 yaş grubu için ön norm çalışması ve üstün zekalı öğrencilerin bilişsel değerlendirilmesi N Gürpınar Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006 | 29* | 2006 |
An analysis on the relationship between primary school teachers’ self-efficacy beliefs and attitudes towards gifted education H Vatansever Bayraktar, H Kadıoğlu Ateş, N Afat International Journal of Eurasia Social Sciences, 2019 | 27* | 2019 |
A case study investigating the language development process, early literacy experiences and educational problems of a gifted child HK Ateş, N Afat Journal for the Education of Gifted Young Scientists 6 (4), 36-71, 2018 | 17 | 2018 |
Özel eğitim öğretmenliği lisans programlarındaki öğrencilerin profili ve alana yönelik görüşleri N Afat, Ş Çiçek İZÜ Eğitim Dergisi 1 (1), 68-99, 2019 | 15 | 2019 |
Öğretmenlerin informal iletişim düzeyleri ile örgütsel sinizm arasındaki ilişkinin incelenmesi N Afat, N Arslan İZÜ Eğitim Dergisi 1 (2), 218-249, 2019 | 14 | 2019 |
Üstün Zekali ve Özel Yetenekli Bireylerin Eğitiminde Destek Eğitim Odalarının İncelenmesi N Afat Researcher: Social Science Studies 5 (9), 294-303, 2017 | 14 | 2017 |
Ortaokul öğrencilerinde bilgisayar oyun bağımlılığının ebeveyn davranışları açısından incelenmesi U Lermi, N Afat İZÜ Eğitim Dergisi 2 (3), 122-136, 2020 | 10 | 2020 |
Üstün zekalı çocuğu olan ebeveynlerin farkındalıkları: bir ölçek geliştirme çabası N Afat, AK Konik Milli Eğitim, 2018 | 6 | 2018 |
Metacognitive awareness as a predictor of social emotional learning skills in gifted and talented students Z Yazgı Yanık, N Afat Gifted and Talented International 37 (2), 109-118, 2022 | 5 | 2022 |
Gifted filmi bağlamında özel yeteneklilere ve eğitimlerine genel bir bakış N Afat, H Kadıoğlu Ateş, HG Orhan Karsak Turkish Studies (Elektronik), 2020 | 4 | 2020 |
Özel yetenekli ortaokul öğrencilerinde okul tükenmişliğinin değerlendirilmesi Z Demirel, N Afat ERPA International Congresses on Education 2018, 2018 | 2 | 2018 |
Türkiye’de yapılan lisansüstü tezlerdeki ahlak gelişimi kavramının incelenmesi E Türk, N Afat Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi/Journal of International …, 2018 | 1 | 2018 |
Awareness of gifted parents: A scale development study N Afat, A Köksal Konik Milli Egitim, 2018 | 1 | 2018 |
Perfectionism and Life Satisfaction in Gifted Students H Fındık, N Afat International Journal of Psychology and Educational Studies (IJPES), 2023 | | 2023 |
Perceptions About Special Educational Needs: Is It Believed That Giftedness Requires Special Education? N Afat, Z Yürük International Journal of Eurasian Education and Culture (IJOEEC), 2023 | | 2023 |
Özel öğrenme güçlüğü N Afat Eğitim Psikolojisi, 2022 | | 2022 |
Raporun hazırlanması N Afat EĞİTİMDE BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, 2021 | | 2021 |
Özel yetenekli çocuğun ailesine sunulan destek N Afat Özel Yetenekli: Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Anne Baba El Kitabı Serisi, 2021 | | 2021 |