Takip et
nüket afat
nüket afat
İstanbul Sabahattin Zaim Üniverstesi
izu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
ÇOCUKLARDA ÜSTÜN ZEKÂNIN YORDAYICI OLARAK EBEVEYN TUTUMLARI.
N Afat
Journal of Hasan Ali Yücel Faculty of Education/Hasan Ali Yücel Egitim …, 2013
782013
Üstün zekâlı çocukların ebeveynlerine yönelik geliştirilen aile eğitim programının etkiliği [Evaluating effectiveness of family education program for the gifted children's parents]
N Afat
Unpublished doctoral thesis, İstanbul University, Institute of Social …, 2013
40*2013
Bilişsel Değerlendirme Sistemi'nin (CAS) 8 yaş grubu için ön norm çalışması ve üstün zekalı öğrencilerin bilişsel değerlendirilmesi
N Gürpınar
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
29*2006
An analysis on the relationship between primary school teachers’ self-efficacy beliefs and attitudes towards gifted education
H Vatansever Bayraktar, H Kadıoğlu Ateş, N Afat
International Journal of Eurasia Social Sciences, 2019
27*2019
A case study investigating the language development process, early literacy experiences and educational problems of a gifted child
HK Ateş, N Afat
Journal for the Education of Gifted Young Scientists 6 (4), 36-71, 2018
172018
Özel eğitim öğretmenliği lisans programlarındaki öğrencilerin profili ve alana yönelik görüşleri
N Afat, Ş Çiçek
İZÜ Eğitim Dergisi 1 (1), 68-99, 2019
152019
Öğretmenlerin informal iletişim düzeyleri ile örgütsel sinizm arasındaki ilişkinin incelenmesi
N Afat, N Arslan
İZÜ Eğitim Dergisi 1 (2), 218-249, 2019
142019
Üstün Zekali ve Özel Yetenekli Bireylerin Eğitiminde Destek Eğitim Odalarının İncelenmesi
N Afat
Researcher: Social Science Studies 5 (9), 294-303, 2017
142017
Ortaokul öğrencilerinde bilgisayar oyun bağımlılığının ebeveyn davranışları açısından incelenmesi
U Lermi, N Afat
İZÜ Eğitim Dergisi 2 (3), 122-136, 2020
102020
Üstün zekalı çocuğu olan ebeveynlerin farkındalıkları: bir ölçek geliştirme çabası
N Afat, AK Konik
Milli Eğitim, 2018
62018
Metacognitive awareness as a predictor of social emotional learning skills in gifted and talented students
Z Yazgı Yanık, N Afat
Gifted and Talented International 37 (2), 109-118, 2022
52022
Gifted filmi bağlamında özel yeteneklilere ve eğitimlerine genel bir bakış
N Afat, H Kadıoğlu Ateş, HG Orhan Karsak
Turkish Studies (Elektronik), 2020
42020
Özel yetenekli ortaokul öğrencilerinde okul tükenmişliğinin değerlendirilmesi
Z Demirel, N Afat
ERPA International Congresses on Education 2018, 2018
22018
Türkiye’de yapılan lisansüstü tezlerdeki ahlak gelişimi kavramının incelenmesi
E Türk, N Afat
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi/Journal of International …, 2018
12018
Awareness of gifted parents: A scale development study
N Afat, A Köksal Konik
Milli Egitim, 2018
12018
Perfectionism and Life Satisfaction in Gifted Students
H Fındık, N Afat
International Journal of Psychology and Educational Studies (IJPES), 2023
2023
Perceptions About Special Educational Needs: Is It Believed That Giftedness Requires Special Education?
N Afat, Z Yürük
International Journal of Eurasian Education and Culture (IJOEEC), 2023
2023
Özel öğrenme güçlüğü
N Afat
Eğitim Psikolojisi, 2022
2022
Raporun hazırlanması
N Afat
EĞİTİMDE BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, 2021
2021
Özel yetenekli çocuğun ailesine sunulan destek
N Afat
Özel Yetenekli: Özel Gereksinimli Çocuğu Olan Anne Baba El Kitabı Serisi, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20