Takip et
Yakup Alan
Yakup Alan
Doç. Dr., Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, Sakarya Üniversitesi
sakarya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Suriyelilerin İhtiyaçlarına Yönelik Bir Eylem Araştırması.
N Biçer, Y Alan
International online journal of educational sciences 9 (3), 2017
41*2017
Perspectives of pre-service teachers on distance education: Covıd-19 process
Y Alan, N Biçer, F Can
Revista Argentina de Clínica Psicológica 29 (5), 1972-1984, 2020
312020
Yabancılara Türkçe öğretiminde kullanılan Yeni Hitit 3 ve İstanbul C1+ ders kitaplarındaki metinlerin okunabilirlik düzeylerinin karşılaştırılması
N Biçer, A Yakup
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 1130-1139, 2017
272017
Türkçe öğretmeni adaylarının kitap okuma alışkanlıklarının genel öz yeterlikleri üzerindeki etkisi
N BİÇER, A Yakup
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 100-116, 2017
272017
TÜRK SOYLULARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ İLE İLGİLİ ÇALIŞMALARA GENEL BİR BAKIŞ
N BİÇER, A Yakup
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 29 (1), 143-157, 2019
262019
İki Dillilik Bağlamında Suriyeliler Üzerinde Türkçenin Etkisi
N Biçer, Y Alan
Yeni Türkiye 24 (100), 2018
222018
DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN KUR’AN KISSALARI’NIN TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA KULLANILMASI
Y Alan
Sosyal Bilimler Dergisi 4 (8), 60-76, 2015
18*2015
Türkçe Ders Kitaplarındaki Okuma ve Serbest Okuma Metinlerinin Dini ve Ahlaki Değerler Açısından İncelenmesi
Y Alan
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
172012
Türkiye’deki üniversite öğrencilerinin kitap okuma profilleri
A Yakup
Söylem Filoloji Dergisi 5 (1), 278-303, 2020
162020
Metaphors of Academics in Turkey for Distance Education
Y Alan
International Journal of Progressive Education 17 (4), 171-187, 2021
152021
İlgili Çalışmalardan Hareketle Suriyelilere Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar
Y Alan
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 119-146, 2021
152021
Covid-19 Salgını Döneminde Öğretmen Olmak: Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri
A Yakup, CAN Fatih
Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, 541-562, 2021
102021
Türkçe öğretmeni adaylarının çocuk edebiyatına yönelik görüşleri
A Yakup
International Journal of Scholars in Education 3 (2), 135-147, 2020
102020
Çocuğa görelik ilkesi açısından Cemal Süreya’nın Aritmetik İyi, Kuşlar Pekiyi adlı eseri 1
Y Alan, M Hüküm, N Biçer
Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, sunulmuş bildiri, 222-233, 2016
102016
4+ 1 planlı yazma ve değerlendirme modelinin Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin yazma becerilerine ve bağdaşıklık araçlarını kullanma düzeylerine etkisi
Y Alan
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
92019
4+ 1 PLANLI YAZMA VE DEĞERLENDİRME MODELİNİN TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN YAZMA BECERİLERİNE ETKİSİ
J Öztürk, Y Alan
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (44), 221-250, 2019
82019
Öğretmen adaylarının konuşma öz yeterlik algıları
A Yakup
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 622-635, 2021
62021
YABANCI ÖĞRENCİLERİN BAĞDAŞIKLIK ARAÇLARINI KULLANMA DÜZEYLERİNDE 4+ 1 PLANLI YAZMA VE DEĞERLENDİRME MODELİNİN ETKİSİ
J ÖZTÜRK, A Yakup
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 9 (1), 293-315, 2020
52020
Experiences of Graduate Students in Turkish Education during the COVID-19 Pandemic Process.
Y Alan, F Can
Advances in Language and Literary Studies 12 (5), 60-70, 2021
42021
Critical Reading Self Efficacy and Information Pollution on the Internet: Preservice Teachers' Perceptions.
Y Alan, Z Amaç
Shanlax International Journal of Education 9 (4), 178-189, 2021
42021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20