Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Suriyelilerin İhtiyaçlarına Yönelik Bir Eylem Araştırması. N Biçer, Y Alan International online journal of educational sciences 9 (3), 2017 | 41* | 2017 |
Perspectives of pre-service teachers on distance education: Covıd-19 process Y Alan, N Biçer, F Can Revista Argentina de Clínica Psicológica 29 (5), 1972-1984, 2020 | 31 | 2020 |
Yabancılara Türkçe öğretiminde kullanılan Yeni Hitit 3 ve İstanbul C1+ ders kitaplarındaki metinlerin okunabilirlik düzeylerinin karşılaştırılması N Biçer, A Yakup Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 1130-1139, 2017 | 27 | 2017 |
Türkçe öğretmeni adaylarının kitap okuma alışkanlıklarının genel öz yeterlikleri üzerindeki etkisi N BİÇER, A Yakup Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 100-116, 2017 | 27 | 2017 |
TÜRK SOYLULARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ İLE İLGİLİ ÇALIŞMALARA GENEL BİR BAKIŞ N BİÇER, A Yakup Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 29 (1), 143-157, 2019 | 26 | 2019 |
İki Dillilik Bağlamında Suriyeliler Üzerinde Türkçenin Etkisi N Biçer, Y Alan Yeni Türkiye 24 (100), 2018 | 22 | 2018 |
DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN KUR’AN KISSALARI’NIN TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA KULLANILMASI Y Alan Sosyal Bilimler Dergisi 4 (8), 60-76, 2015 | 18* | 2015 |
Türkçe Ders Kitaplarındaki Okuma ve Serbest Okuma Metinlerinin Dini ve Ahlaki Değerler Açısından İncelenmesi Y Alan Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 17 | 2012 |
Türkiye’deki üniversite öğrencilerinin kitap okuma profilleri A Yakup Söylem Filoloji Dergisi 5 (1), 278-303, 2020 | 16 | 2020 |
Metaphors of Academics in Turkey for Distance Education Y Alan International Journal of Progressive Education 17 (4), 171-187, 2021 | 15 | 2021 |
İlgili Çalışmalardan Hareketle Suriyelilere Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar Y Alan Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 119-146, 2021 | 15 | 2021 |
Covid-19 Salgını Döneminde Öğretmen Olmak: Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri A Yakup, CAN Fatih Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, 541-562, 2021 | 10 | 2021 |
Türkçe öğretmeni adaylarının çocuk edebiyatına yönelik görüşleri A Yakup International Journal of Scholars in Education 3 (2), 135-147, 2020 | 10 | 2020 |
Çocuğa görelik ilkesi açısından Cemal Süreya’nın Aritmetik İyi, Kuşlar Pekiyi adlı eseri 1 Y Alan, M Hüküm, N Biçer Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, sunulmuş bildiri, 222-233, 2016 | 10 | 2016 |
4+ 1 planlı yazma ve değerlendirme modelinin Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin yazma becerilerine ve bağdaşıklık araçlarını kullanma düzeylerine etkisi Y Alan Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019 | 9 | 2019 |
4+ 1 PLANLI YAZMA VE DEĞERLENDİRME MODELİNİN TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN YAZMA BECERİLERİNE ETKİSİ J Öztürk, Y Alan Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (44), 221-250, 2019 | 8 | 2019 |
Öğretmen adaylarının konuşma öz yeterlik algıları A Yakup RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 622-635, 2021 | 6 | 2021 |
YABANCI ÖĞRENCİLERİN BAĞDAŞIKLIK ARAÇLARINI KULLANMA DÜZEYLERİNDE 4+ 1 PLANLI YAZMA VE DEĞERLENDİRME MODELİNİN ETKİSİ J ÖZTÜRK, A Yakup Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 9 (1), 293-315, 2020 | 5 | 2020 |
Experiences of Graduate Students in Turkish Education during the COVID-19 Pandemic Process. Y Alan, F Can Advances in Language and Literary Studies 12 (5), 60-70, 2021 | 4 | 2021 |
Critical Reading Self Efficacy and Information Pollution on the Internet: Preservice Teachers' Perceptions. Y Alan, Z Amaç Shanlax International Journal of Education 9 (4), 178-189, 2021 | 4 | 2021 |