Follow
Yakup Alan
Yakup Alan
Doç. Dr., Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı, Sakarya Üniversitesi
Verified email at sakarya.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Suriyelilerin İhtiyaçlarına Yönelik Bir Eylem Araştırması.
N Biçer, Y Alan
International online journal of educational sciences 9 (3), 2017
41*2017
Perspectives of pre-service teachers on distance education: Covıd-19 process
Y Alan, N Biçer, F Can
Revista Argentina de Clínica Psicológica 29 (5), 1972-1984, 2020
312020
Yabancılara Türkçe öğretiminde kullanılan Yeni Hitit 3 ve İstanbul C1+ ders kitaplarındaki metinlerin okunabilirlik düzeylerinin karşılaştırılması
N Biçer, A Yakup
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 1130-1139, 2017
272017
Türkçe öğretmeni adaylarının kitap okuma alışkanlıklarının genel öz yeterlikleri üzerindeki etkisi
N BİÇER, A Yakup
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 100-116, 2017
272017
TÜRK SOYLULARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ İLE İLGİLİ ÇALIŞMALARA GENEL BİR BAKIŞ
N BİÇER, A Yakup
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 29 (1), 143-157, 2019
262019
İki Dillilik Bağlamında Suriyeliler Üzerinde Türkçenin Etkisi
N Biçer, Y Alan
Yeni Türkiye 24 (100), 2018
222018
DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN KUR’AN KISSALARI’NIN TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA KULLANILMASI
Y Alan
Sosyal Bilimler Dergisi 4 (8), 60-76, 2015
18*2015
Türkçe Ders Kitaplarındaki Okuma ve Serbest Okuma Metinlerinin Dini ve Ahlaki Değerler Açısından İncelenmesi
Y Alan
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012
172012
Türkiye’deki üniversite öğrencilerinin kitap okuma profilleri
A Yakup
Söylem Filoloji Dergisi 5 (1), 278-303, 2020
162020
Metaphors of Academics in Turkey for Distance Education
Y Alan
International Journal of Progressive Education 17 (4), 171-187, 2021
152021
İlgili Çalışmalardan Hareketle Suriyelilere Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar
Y Alan
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 119-146, 2021
152021
Türkçe öğretmeni adaylarının çocuk edebiyatına yönelik görüşleri
A Yakup
International Journal of Scholars in Education 3 (2), 135-147, 2020
102020
Çocuğa görelik ilkesi açısından Cemal Süreya’nın Aritmetik İyi, Kuşlar Pekiyi adlı eseri 1
Y Alan, M Hüküm, N Biçer
Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, sunulmuş bildiri, 222-233, 2016
102016
Covid-19 Salgını Döneminde Öğretmen Olmak: Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri
A Yakup, CAN Fatih
Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, 541-562, 2021
92021
4+ 1 planlı yazma ve değerlendirme modelinin Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin yazma becerilerine ve bağdaşıklık araçlarını kullanma düzeylerine etkisi
Y Alan
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
92019
4+ 1 PLANLI YAZMA VE DEĞERLENDİRME MODELİNİN TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN ÖĞRENCİLERİN YAZMA BECERİLERİNE ETKİSİ
J Öztürk, Y Alan
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (44), 221-250, 2019
82019
Öğretmen adaylarının konuşma öz yeterlik algıları
A Yakup
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 622-635, 2021
62021
YABANCI ÖĞRENCİLERİN BAĞDAŞIKLIK ARAÇLARINI KULLANMA DÜZEYLERİNDE 4+ 1 PLANLI YAZMA VE DEĞERLENDİRME MODELİNİN ETKİSİ
J ÖZTÜRK, A Yakup
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 9 (1), 293-315, 2020
52020
Experiences of Graduate Students in Turkish Education during the COVID-19 Pandemic Process.
Y Alan, F Can
Advances in Language and Literary Studies 12 (5), 60-70, 2021
42021
Critical Reading Self Efficacy and Information Pollution on the Internet: Preservice Teachers' Perceptions.
Y Alan, Z Amaç
Shanlax International Journal of Education 9 (4), 178-189, 2021
42021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20