Takip et
Yurdal DİKMENLİ
Yurdal DİKMENLİ
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
ahievran.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyumu ve İş Yaşamındaki Yalnızlık Düzeylerinin İncelenmesi / An investigation of elementary teachers’ job satisfaction and loneliness levels in work life
İ GAFA, Y DİKMENLİ
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (1), 131-150, 2019
59*2019
Öğretmen Adaylarının Afet Bilinci Algı Düzeylerinin İncelenmesi
Y DİKMENLİ, H YAKAR
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 386-416, 2019
532019
Development of Disaster Awareness Scale: A Validity and Reliability Study
Y Dikmenli, H Yakar, AS Konca
Review of International Geographical Education Online 8 (2), 2016-220, 2018
522018
Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşleri / Students’ Views on Blended Learning and Virtual Classroom
Y Dikmenli, EÜ Ünaldı
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (2), 326-347, 2013
522013
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Afet Bilinci Algısı ve Deprem Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi / Analysis of pre-service classroom teachers‟ disaster awareness perception and …
Ö TEKİN, Y DİKMENLİ
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (1), 258-271, 2021
50*2021
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KIRŞEHİR’İN TARİHİ VE KÜLTÜREL TURİZM DEĞERLERİNE YÖNELİK FARKINDALIKLARI
S Ablak, Y Dikmenli, T Çetin
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 171-186, 2014
462014
Farklı eğitim kademelerine göre afet kavramı
Y Dikmenli, İ Gafa
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 44, 21-36, 2017
40*2017
GEOGRAPHİC LİTERACY PERCEPTİON SCALE (GLPS) VALİDİTY AND RELİABİLİTY STUDY
Y DİKMENLİ
Mevlana International Journal of Education (MIJE) 4 (1), 1-15, 2014
402014
Coğrafya Öğretmenlerinin Okul Dışı Coğrafya Öğretimine İlişkin Görüşleri
T Çifçi, Y Dikmenli
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) 17 (1), 363-382, 2016
352016
Öğretmen adaylarının coğrafya okuryazarlığı algı düzeylerinin farklı değişkenlere göre incelenmesi
Y Dikmenli
Turkish Studies.net 10 (3), 353-368, 2015
302015
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN VATAN ALGISI VE GEÇMİŞE DÖNÜK DEĞİŞİMİ
T ÇİFÇİ, Y Dikmenli
International Periodical for the Languages, Literature and History of …, 2016
292016
İlkokul Sosyal Bilgiler Ders Kitabının Toplumsal Cinsiyet Açısından İncelenmesi
K SÖNMEZ, Y DİKMENLİ
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 10 (1), 434-458, 2021
282021
COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİNİN İŞ DOYUMU ve İŞ YAŞAMINDA YALNIZLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
T Çifçi, Y Dikmenli
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (21), 142-160, 2015
24*2015
Sanal sınıf uygulaması ve harmanlanmış öğrenme ortamlarının coğrafya dersi başarısı ile derse yönelik tutuma etkisi ve öğrenci görüşleri
Y Dikmenli
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2013
212013
TÜKETİCİ ÇEVRE BİLİNCİ ALGI ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Y DİKMENLİ, AS KONCA
Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (6), 1273-1289, 2016
18*2016
Effects of Animation Film Use on Earthquake Knowledge Level of 4th Grade Students
Y Dikmenli, F Danabaş, BB Çelik, Ö Tekin
Participatory Educational Research (PER) 5 (1), 86-95, 2018
152018
Effect Of The Blended Learning Environment And The Application Of Virtual Class Upon The Achievement And The Attitude Against The Geography Course.
Y Dikmenli, ÜE Ünaldi
Mevlana International Journal of Education (MIJE) 3 (2), 43-56, 2013
142013
TÜRKİYE’DE GEÇİCİ KORUMA ALTINDAKİ SURİYELİLERİN VATAN ALGISINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
ÇÖ Demirbaş, Y Dikmenli, İ Gafa
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi 13 (2), 253-266, 2018
132018
Why geography learning: candidate teachers’ views for geography
T Çifçi, Y Dikmenli
Review of International Geographical Education Online 9 (3), 557-576, 2019
122019
GEOGRAPHY TEACHERS’ ATTİTUDES AND BELİEFS REGARDİNG CLASSROOM MANAGEMENT
Y Dikmenli, T Çifçi
International Journal of Higher Education 5 (2), 283-291, 2016
112016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20