Follow
Nurperihan TOSUN
Nurperihan TOSUN
Verified email at cumhuriyet.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Impacts of COVID-19 pandemic period on depression, anxiety and stress levels of the healthcare employees in Turkey
D Tengilimoğlu, A Zekioğlu, N Tosun, O Işık, O Tengilimoğlu
Legal Medicine 48, 101811, 2021
1222021
The relationship of organizational commitment, job satisfaction and burnout on physicians and nurses?
N Tosun, H Ulusoy
Journal of Economics and Management 28, 90-111, 2017
1112017
Sağlık yönetimi öğrencilerinin problem çözme becerileri
H Ulusoy, N Tosun, JC Aydın
26*2014
Evaluating the factors (stress, anxiety and depression) affecting the mental health condition of nurses during the COVID-19 pandemic
O Işık, D Tengilimoğlu, N Tosun, A Zekioğlu, O Tengilimoğlu
Evaluation & the Health Professions 45 (1), 86-96, 2022
222022
Hastane yöneticilerinde tükenmişlik düzeyi
H Ulusoy, E Biçer, N Karabulut
Cumhuriyet Medical Journal 34 (3), 252-259, 2012
202012
ÇOCUK DOSTU OTELLER İLE İLGİLİ ŞİKÂYETLERE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ
SAK Sevinç Aslan, Nurperihan Tosun
İşletme Bilimi Dergisi 7 (2), 451 - 475, 2019
192019
Türkiye’de sağlık yönetimi alanında lisans eğitimini sürdürmekte olan öğrencilerin genel profilinin belirlenmesine yönelik bir çalışma
H Ulusoy, N Tosun, J AYDIN
Sağlık Bilimleri ve Meslekleri Dergisi 1 (2), 10-22, 2014
192014
Akademisyenlerin çalıştıkları bölüme ve üniversiteye olan örgütsel bağlılık düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi
FA Ay, H Ulusoy, N Tosun
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (36), 749-762, 2015
182015
Evaluation of students’ opinions regarding distance learning practices in Turkish Universities during the Covid-19 pandemic
I Oğuz, D Tengilimoğlu, PŞ Tekin, N Tosun, A Zekioğlu
Yükseköğretim Dergisi 11 (3), 607-616, 2021
172021
E-Sağlık Okuryazarlığı ve Akılcı İlaç Kullanımı Farkındalığı Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
T Nurperihan, H Haydar
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 22 (2), 82-102, 2021
16*2021
TRADITIONAL AND COMPLEMENTARY MEDICINE FROM HEALTH TOURISM PERSPECTIVE
N TOSUN, Y DEMİR, E SAĞLIK
International Journal of Health Management and Tourism 5 (1), 32-43, 2019
162019
IÇ MÜSTERI ODAKLI KURUMSAL ITIBAR BILESENLERININ BELIRLENMESI VE ISGÖREN PERFORMANSINA ETKISININ DEGERLENDIRILMESI ÜZERINE BIR ARASTIRMA
AR Ince, N Tosun
Kafkas University. Faculty of Economics and Administrative Sciences. Journal …, 2015
162015
Hekim ve hemşirelerin örgütsel bağlılık, iş doyumu ve tükenmişlik durumlarının değerlendirilmesi
N Karabulut
Cumhuriyet Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2013
152013
Kuruma güven ve algılanan hizmet kalitesinin müşteri memnuniyeti ve davranışsal niyete etkilerinin ölçülmesinde şikâyet yönetiminin aracılık rolü: Bir üniversite hastanesi örneği
N Tosun
İstanbul Üniversitesi, 2019
132019
Sağlık Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi: Kıyaslamalı Bir Anali
H HOŞGÖR, DG HOŞGÖR, NK TOSUN
Sağlık Bilimleri ve Meslekleri Dergisi 2 (2), 198-208, 2015
13*2015
The Problems Experienced by Employees with Chronic Disease during the COVID-19 Pandemic
MY Dilaver Tengilimoglu, Ugur Gönüllü, Oguz Isık, Nurperihan Tosun, Aysu ...
Int. J. Environ. Res. Public Health 19 (1), 578, 2022
112022
HEKİM VE HEMŞİRELERİN TIBBİ HATA TUTUMLARININ BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
H ULUSOY, N TOSUN
Business & Management Studies: An International Journal 8 (1), 969-980, 2020
11*2020
Şikayet Yönetimi Perspektifinden Müşteri Memnuniyeti ve Davranışsal Niyet Üzerine Kavramsal Bir Model Önerisi
N Tosun, S Söyük
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 23 (Aralık Özel Sayı …, 2019
112019
AKILLI SAĞLIK EKOSİSTEMİ VE GÜNCEL UYGULAMA ÖRNEKLERİ
T KILIÇ, N TOSUN
İşletme Bilimi Dergisi 9 (3), 543-564, 2021
102021
Validity and reliability of the Dari version of the CES-D scale among the general population of Herat, Afghanistan: a methodological study
A Neyazi, N Tosun, F Hosaini, S Saokaew
Razi International Medical Journal 2 (1), 10-19, 2022
82022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20