Takip et
Prof. Dr. Yılmaz GEÇİT
Prof. Dr. Yılmaz GEÇİT
erdogan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ 1. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN COĞRAFYA ALGILARININ METAFOR YOLUYLA BELİRLENMESİ (RİZE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
Y GEÇİT, G Gençer
Marmara Coğrafya Dergisi, 1-19, 2013
2112013
Türkiye’deki sosyal bilgiler eğitimi araştırma konuları üzerine bir inceleme
Y Geçit, A Kartal
International Conference on New Trends in Education and Their Implications …, 2010
672010
ÖĞRETMEN ADAYLARININ HİDROELEKTRİK SANTRALLERİ KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ
S Yangın, Y Geçit, S Delihasan
Marmara Coğrafya Dergisi, 124-146, 2012
66*2012
9. sınıf coğrafya ders kitabındaki sorular ile çeşitli coğrafya sınav sorularının Bloom Taksonomisine göre analizi
Y Geçit, S Yarar
422010
Coğrafya eğitimi araştırmalarında temel yönelimler
Y Geçit
312010
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN EĞİTİMİ PROGRAMLARININ YAPISI: 2006-2018 PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
AH Akarsu, A Yılmazer, Y Geçit
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23-60, 2020
282020
Critical Thinking Tendencies of Geography Teacher Candidates in Turkey.
Y Geçit, AH Akarsu
Universal journal of educational Research 5 (8), 1362-1371, 2017
252017
İlköğretim 5. sınıf sosyal bilgiler ders kitabının okunabilirlik derecesinin Türkçeye uyarlanmış flesh formülüne göre değerlendirilmesi
Y Geçit
E-Journal of New World Sciences Academy 5 (3), 903-910, 2010
252010
Coğrafya eğitimcilerinin mesleki tükenmişlik düzeyleri
Y Geçit
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 11 (39), 88-103, 2012
242012
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin “coğrafya” kavramına ilişkin algıları: Bir olgubilim araştırması
A BELDAĞ, Y GEÇİT
Doğu Coğrafya Dergisi 22 (37), 99-112, 2017
192017
HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE ÇALIŞMA YAPRAKLARININ ÖĞRENCİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ VE BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİSİ
Y GEÇİT, A ŞEYİHOĞLU, A KARTAL
International Journal Of Eurasia Social Sciences 2011 (2), 15-24, 2011
192011
Determining the geographical perception of the 1st. grade students in the department of primary education through metaphor (example of Rize University)
Y Gecit, G Gencer
Marmara Geographical Review, 1-19, 2011
182011
Learning styles of candidates of geography teaching
Y Geçit, S Delihasan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 120, 621-628, 2014
162014
9. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN COĞRAFYA MÜFREDATI TÜRKİYE ÖĞRENME ALANI İÇİNDEKİ BAZI KAVRAMLARI ANLAMA DÜZEYLERİ
Y GEÇİT
Marmara Coğrafya Dergisi, 134-149, 2013
152013
Cumhuriyetten günümüze (1923-2005) lise coğrafya müfredat programının (öğretim programının) incelenmesi
Y Geçit
PQDT-Global, 2008
152008
TRABZON MERKEZ ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA YENİ (2005) COĞRAFYA ÖĞRETİM PROGRAMI VE YAPILANDIRMACI KURAM İLİŞKİSİ
Y GEÇİT
Marmara Coğrafya Dergisi, 30-54, 2013
142013
LİSE COĞRAFYA 10. SINIF DERS KİTABININ FARKLI OKULLARA GÖRE OKUNABİLİRLİĞİ VE HEDEF YAŞ DÜZEYİNE UYGUNLUĞU
İ Turan, Y Geçit
Kastamonu Eğitim Dergisi 18 (2), 613-622, 2010
142010
The Evaluation of High School Geography 9 and High School Geography 11 Text Books With Some Formulas of Readability.
Y Gecit
Educational Sciences: Theory and Practice 10 (4), 2205-2220, 2010
142010
Geleneksel ölçme araçları ve özellikleri
Y Geçit
içinde Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, 2012
132012
Meslek lisesi 10. sınıf öğrencilerinin coğrafya öğretim programındaki bazı kavramları algılama düzeyleri ve kavram yanılgıları
Y Geçit, G Gençer
International Conference on New Trends in Education and Their Implications …, 2010
132010
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20