SINIF ÖĞRETMENLİĞİ 1. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN COĞRAFYA ALGILARININ METAFOR YOLUYLA BELİRLENMESİ (RİZE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) Y GEÇİT, G Gençer Marmara Coğrafya Dergisi, 1-19, 2013 | 211 | 2013 |
Türkiye’deki sosyal bilgiler eğitimi araştırma konuları üzerine bir inceleme Y Geçit, A Kartal International Conference on New Trends in Education and Their Implications …, 2010 | 68 | 2010 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ HİDROELEKTRİK SANTRALLERİ KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ S YANGIN, Y GEÇİT, S Delihasan Marmara Coğrafya Dergisi, 124-146, 2013 | 67* | 2013 |
9. sınıf coğrafya ders kitabındaki sorular ile çeşitli coğrafya sınav sorularının Bloom Taksonomisine göre analizi Y Geçit, S Yarar | 42 | 2010 |
Coğrafya eğitimi araştırmalarında temel yönelimler Y Geçit | 30 | 2010 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN EĞİTİMİ PROGRAMLARININ YAPISI: 2006-2018 PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI AH Akarsu, A YILMAZER, Y Geçit Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23-60, 2020 | 26 | 2020 |
Critical Thinking Tendencies of Geography Teacher Candidates in Turkey. Y Geçit, AH Akarsu Universal journal of educational Research 5 (8), 1362-1371, 2017 | 25 | 2017 |
İlköğretim 5. sınıf sosyal bilgiler ders kitabının okunabilirlik derecesinin Türkçeye uyarlanmış flesh formülüne göre değerlendirilmesi Y Geçit E-Journal of New World Sciences Academy 5 (3), 903-910, 2010 | 25 | 2010 |
Coğrafya eğitimcilerinin mesleki tükenmişlik düzeyleri Y Geçit Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 11 (39), 88-103, 2012 | 24 | 2012 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin “coğrafya” kavramına ilişkin algıları: Bir olgubilim araştırması A BELDAĞ, Y GEÇİT Doğu Coğrafya Dergisi 22 (37), 99-112, 2017 | 19 | 2017 |
HAYAT BİLGİSİ DERSİNDE ÇALIŞMA YAPRAKLARININ ÖĞRENCİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ VE BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİSİ Y GEÇİT, A ŞEYİHOĞLU, A KARTAL International Journal Of Eurasia Social Sciences 2011 (2), 15-24, 2011 | 19 | 2011 |
Determining the geographical perception of the 1st. grade students in the department of primary education through metaphor (example of Rize University) Y Gecit, G Gencer Marmara Geographical Review, 1-19, 2011 | 18 | 2011 |
Learning styles of candidates of geography teaching Y Geçit, S Delihasan Procedia-Social and Behavioral Sciences 120, 621-628, 2014 | 16 | 2014 |
9. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN COĞRAFYA MÜFREDATI TÜRKİYE ÖĞRENME ALANI İÇİNDEKİ BAZI KAVRAMLARI ANLAMA DÜZEYLERİ Y GEÇİT Marmara Coğrafya Dergisi, 134-149, 2013 | 15 | 2013 |
TRABZON MERKEZ ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA YENİ (2005) COĞRAFYA ÖĞRETİM PROGRAMI VE YAPILANDIRMACI KURAM İLİŞKİSİ Y GEÇİT Marmara Coğrafya Dergisi, 30-54, 2013 | 14 | 2013 |
LİSE COĞRAFYA 10. SINIF DERS KİTABININ FARKLI OKULLARA GÖRE OKUNABİLİRLİĞİ VE HEDEF YAŞ DÜZEYİNE UYGUNLUĞU İ Turan, Y Geçit Kastamonu Eğitim Dergisi 18 (2), 613-622, 2010 | 14 | 2010 |
The Evaluation of High School Geography 9 and High School Geography 11 Text Books With Some Formulas of Readability. Y Gecit Educational Sciences: Theory and Practice 10 (4), 2205-2220, 2010 | 14 | 2010 |
Cumhuriyetten günümüze (1923-2005) lise coğrafya müfredat programının (öğretim programının) incelenmesi Y Geçit PQDT-Global, 2008 | 14 | 2008 |
Geleneksel ölçme araçları ve özellikleri Y Geçit içinde Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, 2012 | 13 | 2012 |
Meslek lisesi 10. sınıf öğrencilerinin coğrafya öğretim programındaki bazı kavramları algılama düzeyleri ve kavram yanılgıları Y Geçit, G Gençer International Conference on New Trends in Education and Their Implications …, 2010 | 13 | 2010 |