Follow
Nuri Can Aksoy
Nuri Can Aksoy
Verified email at hku.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Dijital oyun tabanlı matematik öğretiminin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin başarılarına, başarı güdüsü, öz-yeterlik ve tutum özelliklerine etkisi
NC Aksoy
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
1042014
Sınıf öğretmenlerinin dijital okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi
NC Aksoy, E Karabay, E Aksoy
Selçuk İletişim 14 (2), 859-894, 2021
91*2021
Oyun destekli matematik öğretimin ilköğretim 6. sınıf öğrencilerin kesirler konusundaki başarı, başarı güdüsü, öz-yeterlik ve tutumlarının gelişimlerine etkisi
NC Aksoy
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2010
712010
Student Errors in Fractions and Possible Causes of These Errors.
NC Aksoy, DO Yazlik
Journal of education and training studies 5 (11), 219-233, 2017
572017
Using game-based virtual classroom simulation in teacher training: User experience research
Ö Kelleci, NC Aksoy
Simulation & Gaming 52 (2), 204-225, 2021
342021
Sınıf öğretmenlerinin matematik öğretimi kaygısı ile öğretme stilleri tercihleri arasındaki ilişki
MH Sarı, NC Aksoy
26*2016
Kesirler konusunda uygulanan oyun destekli öğretimin altıncı sınıf öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarına etkisi
NC Aksoy, G Kaleli-Yılmaz
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1-2), 105-117, 2011
132011
Tam sayılar öğretiminde eğitsel oyun kullanımının 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarısına ve matematiğe yönelik tutumlarına etkisi
ŞN SOYDAN, NC AKSOY, C CİNAR
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi 3 (1), 1-32, 2022
112022
Matematik öğretiminde dijital oyun tasarlamanın öğretmen adaylarının yaratıcılıklarına etkisi
NC Aksoy, BK Demir
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (1), 147-169, 2019
112019
The effect of designing digital games in mathematics teaching on the creativity of prospective teachers
NC Aksoy, B Küçük Demir
Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty 39 (1), 147-169, 2019
72019
Excel ile matematik öğretiminin öğretmen adaylarının fonksiyon grafikleri çizimi üzerine etkisi
NC Aksoy, N Çalık, C Çınar
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresinde sunulan bildiri, Niğde …, 2012
72012
Eğitsel dijital oyunların eğitsel çıktılara etkisi: Araştırma kanıtları
NC Aksoy
Eğitsel dijital oyunlar, 117-136, 2013
62013
An investigation of pre-service and in-service teachers’ perceptions of teacher quality in Turkey
GS BORAN, B Gürkan, NC Aksoy
Sakarya University Journal of Education 9 (3), 537-549, 2019
32019
Cebir Öğretiminde Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının Öğrenci Başarısına ve Kalıcılığına Etkisi
M Özkan, NC Aksoy, C Çinar
Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi 13 (2), 201-221, 2023
22023
Ortaokul öğrencilerinin disiplinler arası kavramlara ilişkin bilişsel yapılarının değerlendirilmesi
B Gürkan, NC Aksoy, N Erbağcı
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 52 …, 2020
22020
Gerçekçi Matematik Eğitiminin Ondalık Gösterimler Öğretiminde 5. Sınıf Öğrencilerinin Başarısına Etkisi
K KARATAŞ, NC AKSOY, D ÇAKMAK
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi 4 (2), 111-126, 2021
12021
Design and evaluation of an international baccalaureate educator certificate (IBEC) programme as an alternative teacher education programme
G Sönmez, B Gürkan, NC Aksoy
Novitas-Royal, 2021
12021
A multi-feedback system integrated simulation-based teacher training to scaffold pre-service teachers’ teaching skills: A phenomenological approach
Ö Kelleci Alkan, NC Aksoy, T Kulaksız, HA Kaplan, BN Durmaz, M Özcan, ...
Education and Information Technologies, 1-23, 2024
2024
The Relationship Between Academic Achievement in Mathematics Course, Academic Procrastination, Digital Game Playing Motivation and Problem-Solving Skill of Middle School Students
S Nabdel, NC Aksoy, C Çinar
Journal of Research in Education and Society 10 (2), 224-236, 2023
2023
The Effect of Gamification-Based Mathematics Education on Students' Academic Achievement, Motivation and Entrepreneurship Skills
S Çin, NC Aksoy, C Çinar
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 37 (10), 39-74, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20