Takip et
erdal bay
erdal bay
gantep.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
An analysis of teachers questioning strategies
B Dos, E Bay, C Aslansoy, B Tiryaki, N Cetin, C Duman
Educational research and reviews 11 (22), 2065-2078, 2016
1172016
The Effects of Social Constructivist Approach on the Learnersâ Problem Solving and Metacognitive Levels
B ÇETİN, B Bagceci, E BAY
Journal of Social Sciences 8 (3), 2012
812012
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DERS ÇALIŞMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
E Bay, MN Tuğluk, B Gençdoğan
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 4 (14), 94-105, 2005
802005
Öğretmen eğitiminde yapılandırmacı program uygulamalarının etkililiğinin değerlendirilmesi
E Bay
Unpublished doctoral dissertation, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, 2008
732008
A study on the university students' self-regulated learning strategies skills and self-efficacy perceptions in terms of different variables
C Ozan, K Gundogdu, E Bay, HY Celkan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 1806-1811, 2012
702012
ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMA DAYALI UYGULAMALARIN ETKİLİLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
B Erdal, Ş Karakaya
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 8 (28), 40-55, 2009
572009
Eğitimde yeni 21. yüzyıl becerisi: Bilgi işlemsel düşünme
Ö ÜZÜMCÜ, BAY Erdal
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi 3 (2), 1-16, 2018
412018
Okul öncesi eğitimin öğrencilerin gelişim özellikleri üzerindeki etkisinin incelenmesi
KÖK Mehmet, MN TUĞLUK, BAY Erdal
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 294-303, 2005
392005
İngilizce Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Aği (Eba) Kullanim Durumlarinin İncelenmesi
ME KULOĞLU, BAY Erdal
Milli Eğitim Dergisi 48 (224), 327-351, 2019
372019
PROGRAMA BAĞLILIĞI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ANALİZİ
DÖŞ Bülent, BAY Erdal, R KAHRAMANOĞLU, ET ÖZPOLAT
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 110-137, 2017
372017
Orhun Yazıtlarındaki toplumsal değerlerin öğretmen adayları tarafından algılanma düzeyi üzerine bir inceleme
O Mert, S Alyılmaz, E Bay, S Akbaba
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 2 (9), 279-287, 2009
332009
İlköğretim öğretmen adaylarının program yaklaşımlarının analizi
E Bay, K Gündoğdu, C Ozan, D Dilekçi, D Özdemir
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi 2 (3), 2012
302012
Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme-değerlendirmeye ilişkin görüşleri (Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Örneği)
E Bay, A Küçükoğlu, Hİ Kaya, K Gündoğdu, E Köse, C Ozan, A Taşgın
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II 16, 18, 2010
282010
The perceptions of prospective teachers on the democratic aspectos of the constructivist learning environment.
E Bay, K Gündogdu, HI Kaya
Universidad de Almería, 2010
282010
PROGRAM DEĞERLENDİRME SÜRECİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR
BAY Erdal, S Karakaya
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 104-112, 2006
262006
The opinions of prospective teachers about peer assessment
E Bay
Gaziantep University Journal of Social Sciences 10 (2), 909-925, 2011
252011
The effect of computational thinking skill program design developed according to interest driven creator theory on prospective teachers
O Uzumcu, E Bay
Education and Information Technologies 26 (1), 565-583, 2021
242021
“Türk Dünyası Birliği” Algısı
E Bay, A Alimbekov, M Mete, E Cücük, E Yokuş
Gazi Akademik Bakış 11 (21), 55-85, 2017
242017
İşbirliği süreci ölçeği (İSÖ) geliştirilmesi
E Bay, B Çetin
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 9 (1), 1063-1075, 2012
242012
DEMOKRATİK YAPILANDIRMACI ÖĞRENME ORTAMI ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ
BAY Erdal, Hİ Kaya, K GUNDOGDU
Education Sciences 5 (2), 646-664, 2010
222010
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20