Takip et
Sevilay Uslu Divanoğlu
Sevilay Uslu Divanoğlu
aksaray üniversitesi
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Seçim Kampanyalarında Siyasal Pazarlama Karması Elemanlarının Yeri ve Önemi.
SU Divanoğlu
Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 1 (2), 103, 2008
932008
Tüketicilerin online alışveriş davranışını etkileyen faktörler
M Uygun, V Özçifçi, SU Divanoğlu
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 3 (2), 373-385, 2011
802011
The effect of hedonic shopping motivation on consumer satisfaction and consumer loyalty
H Bakırtaş, SU Divanoğlu
International Journal of Asian Social Science 3 (7), 1522-1534, 2013
692013
Algılanan hizmet kalitesinin tatmin, tavsiye davranışı ve tercih üzerine etkisi: Sağlık sektöründe bir araştırma
Y Demirel, MA Yoldaş, SU Divanoğlu
Akademik bakış 16, 1-14, 2009
602009
Determining the factors affecting individual investors’ behaviours
S Uslu Divanoğlu, DH BAĞCI
International Journal of Organizational Leadership 7, 284-299, 2018
402018
Seçim kampanyalarında milletvekili adaylarının ve partilerin kullandıkları pazarlama karması elemanları üzerine bir çalışma
S Divanoğlu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007
272007
Sağlık Sektöründe Toplam Kalite Yönetiminin Uygulanabilirliği Üzerine Bir Araştırma
US Ecer H Ferhat,DEMİREL YAVUZ
Standart dergisi, 2002
25*2002
Üniversite öğrencilerinin cep telefonu kullanımına karşı genel tutumları ve bu tutumların, kullanıma yansımalarına yönelik Aksaray Üniversi'nde bir araştırma
E Akın, S Uslu Divanoğlu
Selçuk Üniversitesi, 2009
232009
Y kuşağı farkı ne? neyi, niçin, nasıl alır ya da aldırır
H Bakırtaş, SU Divanoğlu, C Akkaş
Bursa: Ekin Yayınevi, 2016
182016
Ağızdan ağıza iletişim ile tüketicilerin alışveriş merkezi tercih etme davranışı arasındaki ilişki
SU DİVANOĞLU
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8 (1), 97-106, 2016
172016
Application of 8D methodology: An approach to reduce failures in automotive industry
SU Divanoğlu, Ü Taş
Engineering Failure Analysis 134, 106019, 2022
142022
KUŞAK FARKLILIKLARININ POLİTİK PAZARLAMA VE SİYASAL İLETİŞİM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ.
S Uslu Divanoğlu
Electronic Turkish Studies 12 (31), 2017
132017
Siyasal iletişim sürecinin belirleyicileri
SU Divanoğlu
The Journal of Academic Social Science Studies 62, 399-415, 2017
132017
Hirose yöntemi ile finansal marka değerinin hesaplanması: Borsa İstanbul bankacılık sektörü uygulaması
SU Divanoğlu, H Bağcı, M Eroğlu
İşletme Araştırmaları Dergisi 11 (4), 2566-2577, 2019
122019
Mobil pazarlama uygulamalarina yönelik tüketici kabulünü etkileyen faktörler
M Uygun, SU Divanoğlu, V Özçifçi
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 4 (2), 211-223, 2012
122012
Y Kuşağı Farkı Ne
H Bakırtaş, SU Divanoğlu, C Akkaş
Neyi, Niçin Nasıl Alır ya da Aldırır 2, 2019
112019
Apricot adaptation in Malatya
E Yalà § inkaya, S Uslu, T Pektekin
X International Symposium on Apricot Culture 384, 111-116, 1993
111993
Y kuşağı
H Bakırtaş, S Divanoğlu, C Akkaş
Bursa: Etkin Yayınları, 2016
82016
Tüketicilerin duygusal zekâsının içgüdüsel ve kompülsif satın alma davranışları üzerindeki etkisi: Aksaray ili örneği
S Uslu Divanoğlu, L İçerli, T Arsu
Turkish Studies, 2018
72018
SOSYAL MEDYA, ALGILANAN KALİTE ve AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN HASTANE MARKA İMAJIYLA İLİŞKİSİ
Y ZENGİN, SU DİVANOĞLU, Ş SAĞLAM
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 23-41, 2022
62022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20