Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Küresel Sorunlar Açısından Değerlendirilmesi: Fransa ve Türkiye Örneği V AKTAŞ, A TOKMAK, İ KARA Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Araştırmalar Dergisi 2 (3), 266-289, 2021 | 10* | 2021 |
Hazard Perception and Disaster Information of Turkish Secondary School Students İ KARA, N ÖZDEMİR Journal of Education in Black Sea Region 6 (1), 62-78, 2020 | 8 | 2020 |
Türk Devletleri Teşkilatı Ülkelerinin Yurtdışında Yerleşik Yaşayan Vatandaşlarına Yönelik Uygulamalarının Analizi A Tokmak, İ KARA Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi 12 (2), 677-690, 2023 | 5 | 2023 |
Fransa Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Laiklik Açısından İncelenmesi İ KARA, A TOKMAK Tarih Okulu Dergisi 63, 664-687, 2023 | 4* | 2023 |
Fransa Ders Kitaplarında Yer Alan Görsellerin Toplumsal Cinsiyet Rolleri Bağlamında İncelenmesi: Ortaokul Tarih ve Coğrafya Dersi Örneği İ KARA, V AKTAŞ, T YAMAN Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi 5 (1), 98-118, 2021 | 3 | 2021 |
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersine Yönelik Program Geliştirme Çalışması İ KARA, A İNANOĞLU SOSYAL BİLİMLERDE SEÇME KONULAR - 7, 245-259, 2022 | 2 | 2022 |
Doğal ve Kültürel Mirasın Öğretiminde Sosyal Bilgiler Dersinin Yeri Ve Önemi K İlyas, A TOKMAK Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 13 (İhtisaslaşma), 177-199, 0 | 2* | |
Investigation of the Social Studies Curriculum of Türkiye and Italy in the Context of Citizenship Education: A Comparative Study A Tokmak, İ KARA, S Şan İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi 6 (Eğitim Özel Sayısı), 28-54, 2023 | 1 | 2023 |
Opinions of Social Studies Teacher Candidates on Teaching Practice Process İ KARA, A TOKMAK, A İNANOĞLU Asya Öğretim Dergisi 11 (1), 12-28, 2023 | 1 | 2023 |
Covid 19 Pandemi Sürecinde Yurtdışında Yaşayan Türk Velilerin Deneyimleri: Fenomenolojik Bir Çalışma (Fransa Örneği) İ KARA, T YAMAN, V AKTAŞ İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (3), 1644-1662, 2022 | 1 | 2022 |
Fransa’daki Türk Diasporasının Anadili Eğitimine ve Kimliğinin Korunmasına Yönelik Faaliyetler İ KARA, A YILMAZ Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi 7 (2), 77-91, 2021 | 1* | 2021 |
Sığınmacı Öğrencilerin Topluma Entegrasyonunda Sosyal Bilgiler Dersinin Katkısının Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi Y Tuğba, A Veysi, K İlyas Milli Eğitim Dergisi 52 (240), 2929-2956, 2023 | | 2023 |
Cumhuriyet Dönemi Milli Eğitim Şuralarının Vatandaşlık Eğitimi Politikaları Bağlamında İncelenmesi (1921-2021) K İlyas, A TOKMAK, MB ÖZTÜRK Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi, 92-121, 2023 | | 2023 |
Türkiye’de Göçmenlere Yönelik Eğitim Politikaları A Yılmaz, İ KARA Türkiye’de Göç Yönetimi Politikaları, 233-261, 2023 | | 2023 |
Tarihsel Arka Planıyla Lozan Barış Antlaşması Ve Ders Kitaplarına Yansıması A Tokmak, İ KARA History Studies, 121-138, 2023 | | 2023 |
İzmir’in Cumhuriyet ile Birlikte Yeniden İnşası ve İzmir Şehir Anıtlarının Cumhuriyet Temsili A Tokmak, İ KARA Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 433-450, 2023 | | 2023 |
Examination of French Secondary School History-Geography Teaching Programmes M AYDIN, İ KARA, A TOKMAK Anadolu University Journal of Education Faculty (AUJEF) 7 (4), 1190-1212, 2023 | | 2023 |
A Study of the German Social Studies Curriculum: The Case of Baden-Württemberg İ KARA, Ö GİNESAR, A TOKMAK Journal of Advanced Education Studies 5 (Özel Sayı), 146-177, 2023 | | 2023 |
Using Extrascholastic Learning Environments in Teaching History Topics to Students With Learning Difficulties A Tokmak, İ KARA Closing the Educational Achievement Gap for Students With Learning …, 2023 | | 2023 |
An In-Depth Review on Teaching Practice: The Case of Social Studies İ KARA, A TOKMAK Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi (JOSSE) 6 (Education Special Issue), 30-63, 2023 | | 2023 |