Takip et
Rabia Vildan İşcan
Rabia Vildan İşcan
Kırıkkale Üniversitesi, Fatma Şenses MYO, Öğretim Görevlisi
kku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sosyal Medya Fenomen Bağlılığının Tüketicilerin Kaçırma Korkusu (FoMo) ve Satın Alma Niyetlerine Etkisi
RV İŞCAN, N KAPUSUZ, S BAZANCIR, İ BAYRAM, T DURUKAN
ACADEMIC SOCIAL RESOURCES JOURNAL 7 (42), 1219-1228, 2022
22022
Sağlık Kurumlarında Algılanan Hekim Nezaketsizliğinin, Algılanan Adalet ve Hizmetten Kaçınmaya Etkisi: Kırıkkale'de Bir Araştırma
I Bozaci, RV İşcan
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi= Journal of Consumer and …, 2020
22020
Yeni Medyada Ürün Yerleştirmenin Ebeveynlerin Satın Alma Eğilimine Etkisi: Çocuk Videolarıyla İlgili Kırıkkale İlinde Bir Araştırma
İ Bozacı, RV İşcan, İ Gökdeniz
İşletme Araştırmaları Dergisi 11 (3), 1482-1492, 2019
22019
Visibility of Artificial Intelligence Applications in Digital Marketing on WOS
EE ŞENTÜRK, C KARTAL, RV İŞCAN
Scientific Journal of Innovation and Social Sciences Research 3 (1), 27-42, 2023
12023
DOĞAL FELAKETLER SONRASI BAĞIŞ DAVRANIŞLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ TÜRKİYE DEPREMİ ÖRNEĞİ
RV İŞCAN, C KARTAL, İ BOZACI
The Journal of Academic Social Science 149 (149), 313-333, 2024
2024
KARBON AYAK İZİNİN İŞLETME DUYARLILIKLARINA ETKİSİ
RV İşcan, C Kartal, EE Şentürk
INTERNATIONAL ANKARA CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES-VI, 1183-1192, 2023
2023
Enflasyonist ortamda tüketicilerin temel ihtiyaç ürünlerine yönelik panik satın alma davranışını etkileyen faktörler: Kırıkkale ilinde bir araştırma
İ Bozacı, RV İşcan
International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences …, 2023
2023
SAVUNMA SANAYİ VE PAZARLAMA FAALİYETLERİ ÜZERİNE BİR LİTERATÜR İNCELEMESİ
RV İşcan, İK Barun, İ Bozacı
Alanında Uluslararası Araştırmalar XIX, 91-103, 2023
2023
BLOCKCHAIN IN FINANCE, MARKETING AND OTHERS
S Balı, M Akkaya, G Topçu
2022
KOKUNUN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ VE MARKA İMAJI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KAVRAMSAL BİR BAKIŞ
T DURUKAN, RV İŞCAN, S BAZANCIR, S SÜER
ICBM, 66, 2021
2021
TAKIM ÖZDEŞLEŞMESİNİN SPONSORA YÖNELİK TUTUMA ETKİSİNDE SPONSORLUĞUN NEDENİNE YÖNELİK ALGILAMALARIN ARACI ROLÜ: KIRIKKALE İLİNDE BİR ARAŞTIRMA• THE MEDIATING ROLE OF …
RV İŞCAN, İ BOZACI
Journal of International Social Research 13 (70), 2020
2020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–11