Follow
süleyman erkam Sulak
süleyman erkam Sulak
Verified email at odu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğretmen Adaylarinin COVID-19 Pandemisi Sürecinde Uzaktan Eğitim Uygulamalarina Ilişkin Görüşleri
S Düzgün, SE SULAK
Milli Eğitim Dergisi 49 (1), 619-633, 2020
762020
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin problem kurma becerilerinin incelenmesi
NI Tertemiz, SE Sulak
İlköğretim Online 12 (3), 713-729, 2013
652013
The effect of the thinking-aloud strategy on the reading comprehension skills of 4th grade primary school students
Y Sönmez, S SULAK
Universal Journal of Educational Research 6 (1), 2018
502018
Süreçsel modelle bilgilendirici metin öğretiminin okuduğunu anlama becerilerine etkisi
SE Sulak
Yayımlanmamış doktora tezi, Gazi Üniversitesi, Ankara, 2014
402014
Dijital okuryazarlık ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
SE Sulak
Social Scıences Studies Journal 5 (31), 1329-1342, 2019
282019
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Sözlüğünü Geliştirmede Eğitsel Oyunların Etkisi
S VARAN, SE SULAK
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 17 (67), 1109-1119, 2018
282018
İlköğretim okulları 1-5. sınıf Türkçe ders kitaplarında yer alan metinlerin türlerine göre yapılarının değerlendirilmesi
SE Sulak
Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Selçuk Üniversitesi, Konya, 2009
252009
Investigation of writing habits of primary school teachers
SE Sulak
International Electronic Journal of Elementary Education 10 (4), 497-504, 2018
212018
İlköğretim okul yöneticilerinin problem çözme becerilerine ilişkin algıları
B Buluç, SE SULAK, MK SERİN
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (2), 2011
202011
The The Effects of Teaching Informative Text Through Processual Model on Reading Comprehension Skills
SE Sulak, F Güneş
International Electronic Journal of Elementary Education 10 (2), 265-271, 2017
172017
Sınıf öğretmenlerinin Türkçe derslerinde öğrencilerine üstbilişsel okuma stratejilerini kullandırma düzeylerinin incelenmesi
SE SULAK, A Behriz
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2018
132018
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Özetleme Stratejisini Kullanma Düzeyinin İncelenmesi
SE SULAK, Ş ARSLAN
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi 2 (1), 63-77, 2017
132017
YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI YAZMA BECERİLERİNE ETKİSİ
SE SULAK, M ERDOĞAN
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 7 (16), 1118-1139, 2019
122019
The Examination of the Fifth-Grade Students' Problem Posing Skills.
NI TERTEMİZ, SE SULAK
Ilkogretim Online 12 (3), 2013
122013
Öğrenci Merkezli Dil Bilgisi Öğretim Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması The Effect of Student-Centered Grammar Teaching Practices on Success …
HB KANSIZOĞLU, SE SULAK
Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (4), 958-980, 2019
112019
Sınıf öğretmenlerinin üçüncü sınıf öğrencilerine değerler eğitimiyle kazandırılmak istenen davranışlara yönelik metaforik algıları
M GÜNDÜZ, G SAYGILI, SE SULAK
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama, 73-94, 2014
112014
Cultural values defining Turkish nation: From the perspectives of history teachers
M Gündüz, V Aktepe, SE Sulak, Z Başpınar, A Büyükkarcı
International Journal of Instruction, 2019
102019
Sınıf öğretmeni adaylarının “değer” kavramına yönelik metafor algıları
E AYDIN, S SULAK
Bartın University Journal of Faculty of Education 4 (2), 482-500, 2015
10*2015
İlkokul Türkçe ders kitaplarının sınıf öğretmenlerinin görüşlerine dayalı olarak bütüncül bir yaklaşımla değerlendirilmesi
SE SULAK, AŞ ÇAPANOĞLU
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (3), 830-849, 2021
72021
Öğretmen adaylarının covid-19 pandemisi sürecinde uzaktan eğitim uygulamalarına ilişkin görüşleri. Millî Eğitim Dergisi, 49 (1), 619-633
S Düzgün, SE Sulak
72020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20