Öğretmen Adaylarinin COVID-19 Pandemisi Sürecinde Uzaktan Eğitim Uygulamalarina Ilişkin Görüşleri S Düzgün, SE SULAK Milli Eğitim Dergisi 49 (1), 619-633, 2020 | 76 | 2020 |
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin problem kurma becerilerinin incelenmesi NI Tertemiz, SE Sulak İlköğretim Online 12 (3), 713-729, 2013 | 65 | 2013 |
The effect of the thinking-aloud strategy on the reading comprehension skills of 4th grade primary school students Y Sönmez, S SULAK Universal Journal of Educational Research 6 (1), 2018 | 50 | 2018 |
Süreçsel modelle bilgilendirici metin öğretiminin okuduğunu anlama becerilerine etkisi SE Sulak Yayımlanmamış doktora tezi, Gazi Üniversitesi, Ankara, 2014 | 40 | 2014 |
Dijital okuryazarlık ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması SE Sulak Social Scıences Studies Journal 5 (31), 1329-1342, 2019 | 28 | 2019 |
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Zihinsel Sözlüğünü Geliştirmede Eğitsel Oyunların Etkisi S VARAN, SE SULAK Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 17 (67), 1109-1119, 2018 | 28 | 2018 |
İlköğretim okulları 1-5. sınıf Türkçe ders kitaplarında yer alan metinlerin türlerine göre yapılarının değerlendirilmesi SE Sulak Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Selçuk Üniversitesi, Konya, 2009 | 25 | 2009 |
Investigation of writing habits of primary school teachers SE Sulak International Electronic Journal of Elementary Education 10 (4), 497-504, 2018 | 21 | 2018 |
İlköğretim okul yöneticilerinin problem çözme becerilerine ilişkin algıları B Buluç, SE SULAK, MK SERİN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (2), 2011 | 20 | 2011 |
The The Effects of Teaching Informative Text Through Processual Model on Reading Comprehension Skills SE Sulak, F Güneş International Electronic Journal of Elementary Education 10 (2), 265-271, 2017 | 17 | 2017 |
Sınıf öğretmenlerinin Türkçe derslerinde öğrencilerine üstbilişsel okuma stratejilerini kullandırma düzeylerinin incelenmesi SE SULAK, A Behriz Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları …, 2018 | 13 | 2018 |
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Özetleme Stratejisini Kullanma Düzeyinin İncelenmesi SE SULAK, Ş ARSLAN Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi 2 (1), 63-77, 2017 | 13 | 2017 |
YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI YAZMA BECERİLERİNE ETKİSİ SE SULAK, M ERDOĞAN Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 7 (16), 1118-1139, 2019 | 12 | 2019 |
The Examination of the Fifth-Grade Students' Problem Posing Skills. NI TERTEMİZ, SE SULAK Ilkogretim Online 12 (3), 2013 | 12 | 2013 |
Öğrenci Merkezli Dil Bilgisi Öğretim Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması The Effect of Student-Centered Grammar Teaching Practices on Success … HB KANSIZOĞLU, SE SULAK Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (4), 958-980, 2019 | 11 | 2019 |
Sınıf öğretmenlerinin üçüncü sınıf öğrencilerine değerler eğitimiyle kazandırılmak istenen davranışlara yönelik metaforik algıları M GÜNDÜZ, G SAYGILI, SE SULAK Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama, 73-94, 2014 | 11 | 2014 |
Cultural values defining Turkish nation: From the perspectives of history teachers M Gündüz, V Aktepe, SE Sulak, Z Başpınar, A Büyükkarcı International Journal of Instruction, 2019 | 10 | 2019 |
Sınıf öğretmeni adaylarının “değer” kavramına yönelik metafor algıları E AYDIN, S SULAK Bartın University Journal of Faculty of Education 4 (2), 482-500, 2015 | 10* | 2015 |
İlkokul Türkçe ders kitaplarının sınıf öğretmenlerinin görüşlerine dayalı olarak bütüncül bir yaklaşımla değerlendirilmesi SE SULAK, AŞ ÇAPANOĞLU Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (3), 830-849, 2021 | 7 | 2021 |
Öğretmen adaylarının covid-19 pandemisi sürecinde uzaktan eğitim uygulamalarına ilişkin görüşleri. Millî Eğitim Dergisi, 49 (1), 619-633 S Düzgün, SE Sulak | 7 | 2020 |