Okuma becerisinin kazanılmasında görsel algısal gelişimin rolü N Akçin Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 1993 | 37 | 1993 |
Anaokuluna giden 5-6 yaş çocuklarında yaratıcı düşüncenin incelenmesi M Gönen, S Uzmen, N Akçin, N Özdemir Eğitim ve Bilim 17 (89), 1993 | 29 | 1993 |
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ GÖSTEREN ÇOCUKLARIN YAZMA SÜRECİNDE GÖSTERDİĞİ ÖZELLİKLER N Akçin Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 29 …, 2009 | 24 | 2009 |
Comparison of Two Instructional Strategies for Students with Autism to Read Sight Words. N Akcin Eurasian Journal of Educational Research 51, 85-106, 2013 | 22 | 2013 |
Creative Thinking in Five and Six‐Year‐Old Kindergarten Children M Gönen, S Uzman, N Akcin, N Özdemir International Journal of Early Years Education 1 (3), 81-87, 1993 | 19 | 1993 |
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere okuma yazma öğretme konusunda özel eğitim öğretmenlerinin görüşleri H Şengül, N Akçin ankara Üniversitesi eğitim bilimleri fakültesi dergisi 43 (2), 1-26-0, 2010 | 18 | 2010 |
Bağimsiz Otistik Çocuklar Eğitim Merkezinde Yaşanan Sorunlarin Öğretmen Görüşlerine Dayali Olarak İncelenmesi N Akçin, B Teyyare, S Mandan Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 24 (2), 61-84, 2014 | 13 | 2014 |
Öğrenme güçlüğü olan çocuklar. S. Vuran N Akçin Özel eğitim, 323-361, 2013 | 13 | 2013 |
A description of a mother's play guidance for her child with autism in the process of playing by the rules MÇ Ökcün, N Akçin Journal of Research in Special Educational Needs 12 (2), 96-106, 2012 | 13 | 2012 |
Okuma becerisinin kazandırılmasında görsel algı gelişiminin rolü N Akçin Unpublished master’s thesis). Hacettepe University, Ankara, 1993 | 13 | 1993 |
Identification of the Processes of Preparing Individualized Education Programs (IEP) by Special Education Teachers, and of Problems Encountered Therein. FN Akçin Educational Research and Reviews 17 (1), 31-45, 2022 | 11 | 2022 |
The Difficulties Encountered by the Mothers Having Children with Mental Disabilities or Autism in Participating to Community Life. BÇ Tayyare, N Akçin, AE Fakultesi, OE Bolumu, G Kampusu International Journal of Special Education 28 (2), 123-135, 2013 | 10 | 2013 |
Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar N Akçin Özel Eğitim. Ankara: Maya Akademi, 2013 | 9 | 2013 |
Development of Preverbal Communication Skills Scale for Children with Multiple Disabilities and Visual Impairment. E Ayyildiz, N Akçin, Y Güven Online Submission 13 (2), 2668-2681, 2016 | 8 | 2016 |
Self-Efficacy Perceptions of Special Education Teachers Regarding Teaching Mathematics GG Cantimer, S Şengül, N Akçin Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (2), 306-319, 2020 | 7 | 2020 |
The perspectives of primary school teachers on the evaluation and remediation of the compositions of students with learning disabilities N Akçin American International Journal of Contemporary Research 2 (3), 68-75, 2012 | 7 | 2012 |
Tüm dil yaklaşımına göre öğretim programını düzenleyen bir öğretmenin betimsel yazı çalışmasında kullandığı stratejilerin öğrenme güçlüğü olan öğrencinin yazmasını etkilemesi … N Akçin PQDT-Global, 2002 | 7 | 2002 |
Zihinsel yetersizliği olan çocuklar için hibrit okuma-yazma öğretim yöntemi FN Akçin Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 20 (1 …, 2018 | 5 | 2018 |
Exploring the professional self-efficacy perceptions of the teachers of children in need of special education in terms of various variables Özel eğitim gereksinimli çocukların … GG Cantimer, S Şengül, N Akçin Journal of Human Sciences 14 (1), 694-716, 2017 | 5 | 2017 |
Opinions of special education teachers about teaching reading and writing to mentally retarded children H Şengül, N Akçin Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 43 (2), 1-26, 2010 | 5 | 2010 |