Takip et
Nur Akcin
Nur Akcin
Özel Eğitim Profesörü, Marmara Üniversitesi
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Okuma becerisinin kazanılmasında görsel algısal gelişimin rolü
N Akçin
Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 1993
371993
Anaokuluna giden 5-6 yaş çocuklarında yaratıcı düşüncenin incelenmesi
M Gönen, S Uzmen, N Akçin, N Özdemir
Eğitim ve Bilim 17 (89), 1993
291993
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ GÖSTEREN ÇOCUKLARIN YAZMA SÜRECİNDE GÖSTERDİĞİ ÖZELLİKLER
N Akçin
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 29 …, 2009
242009
Comparison of Two Instructional Strategies for Students with Autism to Read Sight Words.
N Akcin
Eurasian Journal of Educational Research 51, 85-106, 2013
222013
Creative Thinking in Five and Six‐Year‐Old Kindergarten Children
M Gönen, S Uzman, N Akcin, N Özdemir
International Journal of Early Years Education 1 (3), 81-87, 1993
191993
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere okuma yazma öğretme konusunda özel eğitim öğretmenlerinin görüşleri
H Şengül, N Akçin
ankara Üniversitesi eğitim bilimleri fakültesi dergisi 43 (2), 1-26-0, 2010
182010
Bağimsiz Otistik Çocuklar Eğitim Merkezinde Yaşanan Sorunlarin Öğretmen Görüşlerine Dayali Olarak İncelenmesi
N Akçin, B Teyyare, S Mandan
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 24 (2), 61-84, 2014
132014
Öğrenme güçlüğü olan çocuklar. S. Vuran
N Akçin
Özel eğitim, 323-361, 2013
132013
A description of a mother's play guidance for her child with autism in the process of playing by the rules
MÇ Ökcün, N Akçin
Journal of Research in Special Educational Needs 12 (2), 96-106, 2012
132012
Okuma becerisinin kazandırılmasında görsel algı gelişiminin rolü
N Akçin
Unpublished master’s thesis). Hacettepe University, Ankara, 1993
131993
Identification of the Processes of Preparing Individualized Education Programs (IEP) by Special Education Teachers, and of Problems Encountered Therein.
FN Akçin
Educational Research and Reviews 17 (1), 31-45, 2022
112022
The Difficulties Encountered by the Mothers Having Children with Mental Disabilities or Autism in Participating to Community Life.
BÇ Tayyare, N Akçin, AE Fakultesi, OE Bolumu, G Kampusu
International Journal of Special Education 28 (2), 123-135, 2013
102013
Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar
N Akçin
Özel Eğitim. Ankara: Maya Akademi, 2013
92013
Development of Preverbal Communication Skills Scale for Children with Multiple Disabilities and Visual Impairment.
E Ayyildiz, N Akçin, Y Güven
Online Submission 13 (2), 2668-2681, 2016
82016
Self-Efficacy Perceptions of Special Education Teachers Regarding Teaching Mathematics
GG Cantimer, S Şengül, N Akçin
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (2), 306-319, 2020
72020
The perspectives of primary school teachers on the evaluation and remediation of the compositions of students with learning disabilities
N Akçin
American International Journal of Contemporary Research 2 (3), 68-75, 2012
72012
Tüm dil yaklaşımına göre öğretim programını düzenleyen bir öğretmenin betimsel yazı çalışmasında kullandığı stratejilerin öğrenme güçlüğü olan öğrencinin yazmasını etkilemesi …
N Akçin
PQDT-Global, 2002
72002
Zihinsel yetersizliği olan çocuklar için hibrit okuma-yazma öğretim yöntemi
FN Akçin
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 20 (1 …, 2018
52018
Exploring the professional self-efficacy perceptions of the teachers of children in need of special education in terms of various variables Özel eğitim gereksinimli çocukların …
GG Cantimer, S Şengül, N Akçin
Journal of Human Sciences 14 (1), 694-716, 2017
52017
Opinions of special education teachers about teaching reading and writing to mentally retarded children
H Şengül, N Akçin
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 43 (2), 1-26, 2010
52010
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20