Follow
Nur Akcin
Nur Akcin
Özel Eğitim Profesörü, Marmara Üniversitesi
Verified email at marmara.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Okuma becerisinin kazanılmasında görsel algısal gelişimin rolü
N Akçin
Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 1993
371993
Anaokuluna giden 5-6 yaş çocuklarında yaratıcı düşüncenin incelenmesi
M Gönen, S Uzmen, N Akçin, N Özdemir
Eğitim ve Bilim 17 (89), 1993
301993
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ GÖSTEREN ÇOCUKLARIN YAZMA SÜRECİNDE GÖSTERDİĞİ ÖZELLİKLER
N AKÇİN
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 29 …, 2009
222009
Comparison of Two Instructional Strategies for Students with Autism to Read Sight Words.
N Akcin
Eurasian Journal of Educational Research 51, 85-106, 2013
192013
Creative Thinking in Five and Six‐Year‐Old Kindergarten Children
M Gönen, S Uzman, N Akcin, N Özdemir
International Journal of Early Years Education 1 (3), 81-87, 1993
191993
Zihinsel yetersizliği olan öğrencilere okuma yazma öğretme konusunda özel eğitim öğretmenlerinin görüşleri
H Şengül, N Akçin
ankara Üniversitesi eğitim bilimleri fakültesi dergisi 43 (2), 1-26-0, 2010
162010
Bağimsiz Otistik Çocuklar Eğitim Merkezinde Yaşanan Sorunlarin Öğretmen Görüşlerine Dayali Olarak İncelenmesi
N AKÇİN, B TEYYARE, S MANDAN
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 24 (2), 61-84, 2016
132016
A description of a mother's play guidance for her child with autism in the process of playing by the rules
MÇ Ökcün, N Akçin
Journal of Research in Special Educational Needs 12 (2), 96-106, 2012
132012
Okuma becerisinin kazandırılmasında görsel algı gelişiminin rolü
N Akçin
Unpublished master’s thesis). Hacettepe University, Ankara, 1993
121993
Öğrenme güçlüğü olan çocuklar. S. Vuran
N Akçin
Özel eğitim, 323-361, 2013
112013
The Difficulties Encountered by the Mothers Having Children with Mental Disabilities or Autism in Participating to Community Life.
BÇ Tayyare, N Akçin, AE Fakultesi, OE Bolumu, G Kampusu
International Journal of Special Education 28 (2), 123-135, 2013
92013
Identification of the Processes of Preparing Individualized Education Programs (IEP) by Special Education Teachers, and of Problems Encountered Therein.
FN Akçin
Educational Research and Reviews 17 (1), 31-45, 2022
82022
Özel öğrenme güçlüğü olan çocuklar
N Akçin
Özel Eğitim. Ankara: Maya Akademi, 2013
82013
Zihinsel yetersizliği olan çocuklar için hibrit okuma-yazma öğretim yöntemi
FN Akçin
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 20 (1 …, 2018
62018
Development of Preverbal Communication Skills Scale for Children with Multiple Disabilities and Visual Impairment.
E Ayyildiz, N Akçin, Y Güven
Online Submission 13 (2), 2668-2681, 2016
62016
The perspectives of primary school teachers on the evaluation and remediation of the compositions of students with learning disabilities
N Akçin
American International Journal of Contemporary Research 2 (3), 68-75, 2012
62012
Tüm dil yaklaşımına göre öğretim programını düzenleyen bir öğretmenin betimsel yazı çalışmasında kullandığı stratejilerin öğrenme güçlüğü olan öğrencinin yazmasını etkilemesi …
N Akçin
PQDT-Global, 2002
62002
Exploring the professional self-efficacy perceptions of the teachers of children in need of special education in terms of various variables Özel eğitim gereksinimli çocukların …
GG Cantimer, S Şengül, N Akçin
Journal of Human Sciences 14 (1), 694-716, 2017
52017
Opinions of special education teachers about teaching reading and writing to mentally retarded children
H ŞENGÜL, N Akçin
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 43 (2), 1-26, 2010
52010
Self-Efficacy Perceptions of Special Education Teachers Regarding Teaching Mathematics
GG CANTİMER, S Şengül, N AKÇİN
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (2), 306-319, 2020
32020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20