Takip et
Kamile Elmasoğlu
Kamile Elmasoğlu
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İletişim Fakültesi
hbv.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketim kültüründe etkili bir araç olarak reklamın işlevlerine dair genel bir değerlendirme
K Elmasoğlu
Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi 2 (4), 27-42, 2017
332017
Sosyal medya ve marka iletişimi: Havayolu şirketlerinin Twitter kullanımına yönelik bir araştırma
Ö Özgen, K Elmasoğlu
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2016 (43), 181-202, 2016
292016
MARKA KİMLİK ÖĞESİ OLARAK LOGOLARIN MARKA İLETİŞİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ:“GOOGLE DOODLES” ÖRNEĞİ
K Elmasoğlu
Erciyes İletişim Dergisi 4 (4), 82-102, 2016
272016
Duyusal markalamanın marka sadakati üzerindeki rolü
NB Tosun, K Elmasoğlu
Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 2 (1), 91-111, 2015
272015
Sanal marka topluluklarının markalama çerçevesinde kullanımı: PlayStation Türkiye Forumu örneği
K Elmasoğlu
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 224-240, 2017
92017
HALKLA İLİŞKİLER ALANINDA CİNSİYET AYRIMCILIĞINA İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN TUTUMLARI
K Elmasoğlu
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 58-77, 2015
82015
Duyusal markalamanın marka sadakati oluşumuna yansımaları
K Elmasoğlu
PQDT-Global, 2013
82013
Politik Propaganda Aracı Olarak Sosyal Medya: Siyasilerin Gezi Parkı Olayları Esnasında Twitter Kullanım Pratikleri Üzerine Bir İnceleme
S Çetin, K Elmasoğlu
Teoriden Uygulamaya Siyasal İletişim, 223-238, 2014
62014
MARKA RİTÜELLERİNİN MARKA İMAJINA YANSIMALARI: AYASOFYA HÜRREM SULTAN HAMAMI
K ELMASOĞLU, HA ERTÜRK
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 7 (1), 205-238, 2019
42019
Üniversitelerin kurumsal profillerinin sosyal medya boyutu: Devlet ve vakıf üniversitesi ayrımı
AA Sezgin, Zİ Karabacak, K Elmasoğlu, E Türkoğlu
Yükseköğretim Dergisi 9 (3), 303-314, 2019
22019
Çevrimiçi Oyunlarda Eşitlik Arayışı: Minecraft YouTube Dizi İçeriğinde Fakir Köylü Kötü Kalpli Zengine Karşı
AA Sezgin, K Elmasoğlu
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (2), 368-386, 2021
12021
Social Media Aspect of Corporate Profiles of Universities: The Divide Between Public and Private Universities
AA Sezgin, Zİ Karabacak, K Elmasoğlu, E Türkoğlu
Journal of Higher Education, 2019
12019
Reklam filmlerinde hipergerçeklik aracı olarak popüler sanat imgeleri kullanımı
K Elmasoğlu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 0
1
Üniversitelerin Kurumsal Profillerinin Sosyal Medya Boyutu: Devlet ve Vakıf Üniversitesi Ayrımı
K ELMASOĞLU, E TÜRKOĞLU, E ŞAHİN, AA SEZGİN, Zİ KARABACAK
2017
Dijital Açıkhava Reklam Mecrasının Gelişmesine Olanak Sağlayan Özellikler Kamile ELMASOĞLU1
K Elmasoğlu
Current Debates on Social Sciences 8, 376, 0
kuram ve araştırma dergisi
ZC GÜVEN, ŞY ÖZMEN, Ç BAŞFIRINCI, E TURANCI, S BULUT, ...
HALKLA ĠLĠġKĠLER ALANINDA CĠNSĠYET AYRIMCILIĞINA ĠLĠġKĠN ÖĞRENCĠLERĠN TUTUMLARI
K Elmasoğlu
HALKLA İLİŞKİLER ALANINDA CİNSİYET AYRIMCILIĞINA İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN TUTUMLARI
K ELMASOĞLU
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi 1 (9), 1-20, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–18