İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Derslerinde Hoşgörü Değerinin Öğretimi MF Ay Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 32 | 2013 |
4-6 Yaş Kur'an Kursu Öğretim Programının Öğretici Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi A Gücen, A Çakmak, MF Ay Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, 2016 | 21 | 2016 |
Koronavirüs (Covid-19) Sürecinde İlahiyat Alanında Lisansüstü Eğitim Gören Öğrencilerin Uzaktan Eğitime Bakışları MF Genç, MF Ay, S Gümrükçüoğlu Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi 21 (1), 71-97, 2021 | 17 | 2021 |
KOPYA ÇEKMEYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI MF AY, A ÇAKMAK Atatürk Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 140-155, 2015 | 12 | 2015 |
İlahiyat Fakülteleri’nde Okul Terki: İlahiyat Fakültesi’nden Kayıt Sildirenler Üzerine Fenomenolojik Bir Araştırma MF Ay Eskiyeni, 269-288, 2021 | 9 | 2021 |
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Eğitimi, Dindarlık, Ahlaki Olgunluk ve Saldırganlık Arasındaki İlişkiler MF Ay Millî Eğitim 50 (232), 313-334, 2021 | 8* | 2021 |
İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Memnuniyet Düzeyleri ile Gelecek Beklentileri Arasındaki İlişki MF Ay Marife Dini Araştırmalar Dergisi 2020 (2), 745-760, 2020 | 7 | 2020 |
Ortaöğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi Genel Amaçlarına Erişim Düzey Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması A Çakmak, MF Ay Değerler Eğitimi Dergisi / Journal of Values Education 14 (31), 43-66, 2016 | 6 | 2016 |
Ahlaki Olgunluk Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması MF Ay Bilimname 2020 (43), 349-364, 2020 | 5 | 2020 |
Din görevlilerinde mesleki doyum ile örgütsel adalet algısı ilişkisi MF Ay Tasavvur Tekirdağ İlahiyat Dergisi 6 (1), 231-254, 2020 | 5 | 2020 |
Lise öğrencilerinde DKAB eğitimi ile saldırganlık arasında dindarlık ve ahlaki olgunluğun aracılık rolünün incelenmesi MF Ay Atatürk Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Din Kültürü …, 2018 | 5 | 2018 |
İmam Hatip Lisesi Öğrencilerinin Kur’an-ı Kerim Dersine Yönelik Motivasyonlarının İncelenmesi MF Ay, NZ Pıngov Hitit İlahiyat Dergisi 21 (1), 105-132, 2022 | 4 | 2022 |
İmkan ve Sınırlar, Sorunlar ve Çözüm Önerileri Bağlamında Cami Rehberliği Hizmeti MF Ay Marife Dini Araştırmalar Dergisi 21 (1), 79-103, 2021 | 2 | 2021 |
İlahiyat Eğitimi Dindarlığı Etkiliyor mu? İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Deneyimleri Çerçevesinde Fenomenolojik Bir Araştırma MF Ay Tasavvur / Tekirdağ İlahiyat Dergisi 7 (1), 297-325, 2021 | 2 | 2021 |
The Views of Postgraduate Education Students in the Field of Theology on Distance Education in the Coronavirus (COVID-19) Process M GENÇ, M AY, S GÜMRÜKÇÜOĞLU DINBILIMLERI AKADEMIK ARASTIRMA DERGISI-JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCH IN …, 2021 | 2 | 2021 |
Okul Müdürlerine Göre İmam Hatip Liselerindeki Göçmen Öğrencilerin Eğitimi A Gül, MF Ay Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi 24 (1), 135-162, 2024 | | 2024 |
Dindarlığın Ölçülmesinde Yorumlayıcı Paradigmayı İşe Koşmak: Dindarlığa İlişkin Ontolojik Bir Sorgulama ve Keşfedici Sıralı Desen Çerçevesinde Metodolojik Bir Tartışma MF Ay İSLAM VE YORUM VII 1, 471-483, 2023 | | 2023 |
Alevi Dedelerinin Yetiş(tiril)mesi veya Eğitimi: "Alevi Lisesi" Deneyimi MF Ay Dinde Çoğulculuk ve Din Eğitimi: Türkiye Tecrübesi, 241-260, 2021 | | 2021 |
İLAHİYAT EĞİTİMİNDE HACI BEKTAŞ VELİ: İLAHİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN HACI BEKTAŞ VELİ İLE İLGİLİ BİLGİ, ALGI VE KARŞILAŞMA ALANLARI MF AY Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 629-640, 2021 | | 2021 |
Covid-19 Nedeniyle Yakınlarını Kaybedenlerin Yas Sürecini Anlamlandırmaları Üzerine Bir Araştırma MF Ay, A Akkaya Olağanüstü Durumlarda Manevi Danışmanlık ve Rehberlik: Disiplinlerarası …, 2021 | | 2021 |