Takip et
Cafer Carkit
Cafer Carkit
gantep.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkçe dersi öğretim programı çerçevesinde hazırlanan 8. sınıf Türkçe ders kitabının değerlendirilmesi
C Çarkıt
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (71), 1368-1376, 2018
362018
Ortaokullarda dil bilgisi öğretim sürecinin yapılandırmacı yaklaşım açısından değerlendirilmesi
C Çarkit
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
292013
Ortaokul Türkçe derslerinde eleştirel dinleme/izleme uygulamaları üzerine bir eylem araştırması
C Çarkıt, K Altun
OPUS International Journal of Society Researches 15 (25), 3497-3527, 2020
282020
Ortaokul Türkçe Ders Kitapları Millî Mücadele ve Atatürk Teması Metinlerinin Okunabilirlik Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme
C Çarkıt, Hİ Bahadır
20*2022
Ortaokul yazarlık ve yazma becerileri dersi bağlamında yazma becerisi öğretimi üzerine öğretmen görüşleri
C Çarkıt, A Karadüz
Bartın University Journal of Faculty of Education 4 (2), 364-381, 2015
202015
Evaluation of Audiobook Listening Experiences of 8th Grade Students: An Action Research.
C Çarkit
Educational policy analysis and strategic research 15 (4), 146-163, 2020
192020
ORTAOKUL TÜRKÇE DERSLERİNDE DİNLEME BECERİSİNİN DEĞERLENDİRİLME SÜRECİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
C Çarkıt
Journal of Social and Humanities Sciences Research (ISSN:2459-1149) 5 (27 …, 2018
19*2018
2018 TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI BAĞLAMINDA HAZIRLANAN ORTAOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
C Çarkıt
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 7 (17), 22-34, 2018
162018
Covid-19 Sürecinde Türkçe Dersi Uygulamaları Üzerine Nitel Bir Araştırma
C Çarkıt, A Koçoğlu
International Journal of Languages’ Education and Teaching 8 (4), 110-122, 2020
142020
The relationship between functional literacy and problem-solving skills: A study on 4th-grade students
M Özenç, C Çarkıt
Participatory educational research 8 (3), 372-384, 2021
132021
Ortaokul Okuma Becerileri dersine yönelik öğretmenlerin görüş ve uygulamaları
C Çarkıt
Ana Dili Eğitimi Dergisi 7 (4), 841-856, 2019
122019
Türkçe eğitiminde eleştirel dinlemenin/izlemenin önemi ve yeri
C Çarkıt
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 180-193, 2019
122019
Reflective thinking in Turkish language education
C Çarkıt
Elementary Education Online 19 (2), 1078-1090, 2020
112020
Ortaokul Türkçe derslerinde kültür aktarımına yönelik uygulamalar
C Çarkıt
Kastamonu Education Journal 28 (3), 1380-1389, 2020
112020
The Relationship Between Preservice Teachers' Critical Thinking and Epistemological Beliefs.
C Çarkit, H Kurnaz
International Journal of Progressive Education 18 (1), 114-127, 2022
92022
Ortaokul Türkçe derslerinde yansıtıcı düşünme becerisinin geliştirilmesine yönelik öğretmenlerin görüş ve uygulamaları
C Çarkıt, Y İplik
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 41 (1), 497-524, 2021
72021
The evaluation of 8th grade Turkish textbook that prepared according to 2018 Turkish curriculum
C Çarkıt
Electronic Journal of Social Sciences 18 (71), 1368-1376, 2019
62019
2018 Ortaokul Medya Okuryazarlığı Dersi Öğretim Programının Eleştirel Düşünme Bağlamında Değerlendirilmesi
C Çarkıt
Sosyal Bilimler Dergisi 6 (38), 202 213, 2019
5*2019
1981 VE 2019 TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DİNLEME EĞİTİMİ AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI
C Çarkıt
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 25 (3), 827-838, 1981
51981
TEACHERS'VIEWS AND PRACTICES REGARDING STUDENTS'LISTENING DEFECTS IN SECONDARY SCHOOL TURKISH LESSONS.
C ÇARKIT, A KOÇOĞLU
International Journal of Education Technology & Scientific Researches 6 (15), 2021
42021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20