Türkçe dersi öğretim programı çerçevesinde hazırlanan 8. sınıf Türkçe ders kitabının değerlendirilmesi C Çarkıt Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (71), 1368-1376, 2018 | 36 | 2018 |
Ortaokullarda dil bilgisi öğretim sürecinin yapılandırmacı yaklaşım açısından değerlendirilmesi C Çarkit Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 29 | 2013 |
Ortaokul Türkçe derslerinde eleştirel dinleme/izleme uygulamaları üzerine bir eylem araştırması C Çarkıt, K Altun OPUS International Journal of Society Researches 15 (25), 3497-3527, 2020 | 28 | 2020 |
Ortaokul Türkçe Ders Kitapları Millî Mücadele ve Atatürk Teması Metinlerinin Okunabilirlik Düzeyleri Üzerine Bir İnceleme C Çarkıt, Hİ Bahadır | 20* | 2022 |
Ortaokul yazarlık ve yazma becerileri dersi bağlamında yazma becerisi öğretimi üzerine öğretmen görüşleri C Çarkıt, A Karadüz Bartın University Journal of Faculty of Education 4 (2), 364-381, 2015 | 20 | 2015 |
Evaluation of Audiobook Listening Experiences of 8th Grade Students: An Action Research. C Çarkit Educational policy analysis and strategic research 15 (4), 146-163, 2020 | 19 | 2020 |
ORTAOKUL TÜRKÇE DERSLERİNDE DİNLEME BECERİSİNİN DEĞERLENDİRİLME SÜRECİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ C Çarkıt Journal of Social and Humanities Sciences Research (ISSN:2459-1149) 5 (27 …, 2018 | 19* | 2018 |
2018 TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI BAĞLAMINDA HAZIRLANAN ORTAOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ C Çarkıt Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 7 (17), 22-34, 2018 | 16 | 2018 |
Covid-19 Sürecinde Türkçe Dersi Uygulamaları Üzerine Nitel Bir Araştırma C Çarkıt, A Koçoğlu International Journal of Languages’ Education and Teaching 8 (4), 110-122, 2020 | 14 | 2020 |
The relationship between functional literacy and problem-solving skills: A study on 4th-grade students M Özenç, C Çarkıt Participatory educational research 8 (3), 372-384, 2021 | 13 | 2021 |
Ortaokul Okuma Becerileri dersine yönelik öğretmenlerin görüş ve uygulamaları C Çarkıt Ana Dili Eğitimi Dergisi 7 (4), 841-856, 2019 | 12 | 2019 |
Türkçe eğitiminde eleştirel dinlemenin/izlemenin önemi ve yeri C Çarkıt RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 180-193, 2019 | 12 | 2019 |
Reflective thinking in Turkish language education C Çarkıt Elementary Education Online 19 (2), 1078-1090, 2020 | 11 | 2020 |
Ortaokul Türkçe derslerinde kültür aktarımına yönelik uygulamalar C Çarkıt Kastamonu Education Journal 28 (3), 1380-1389, 2020 | 11 | 2020 |
The Relationship Between Preservice Teachers' Critical Thinking and Epistemological Beliefs. C Çarkit, H Kurnaz International Journal of Progressive Education 18 (1), 114-127, 2022 | 9 | 2022 |
Ortaokul Türkçe derslerinde yansıtıcı düşünme becerisinin geliştirilmesine yönelik öğretmenlerin görüş ve uygulamaları C Çarkıt, Y İplik Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 41 (1), 497-524, 2021 | 7 | 2021 |
The evaluation of 8th grade Turkish textbook that prepared according to 2018 Turkish curriculum C Çarkıt Electronic Journal of Social Sciences 18 (71), 1368-1376, 2019 | 6 | 2019 |
2018 Ortaokul Medya Okuryazarlığı Dersi Öğretim Programının Eleştirel Düşünme Bağlamında Değerlendirilmesi C Çarkıt Sosyal Bilimler Dergisi 6 (38), 202 213, 2019 | 5* | 2019 |
1981 VE 2019 TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DİNLEME EĞİTİMİ AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI C Çarkıt Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 25 (3), 827-838, 1981 | 5 | 1981 |
TEACHERS'VIEWS AND PRACTICES REGARDING STUDENTS'LISTENING DEFECTS IN SECONDARY SCHOOL TURKISH LESSONS. C ÇARKIT, A KOÇOĞLU International Journal of Education Technology & Scientific Researches 6 (15), 2021 | 4 | 2021 |