Takip et
Engin Ader
Engin Ader
boun.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Coping as self-regulation of anxiety: A model for math achievement in high-stakes tests
E Ader, E Erktin
Cognition, Brain, Behavior 14 (4), 311, 2010
602010
Assessing Preschool Teachers' Practices to Promote Self-Regulated Learning.
FH Adagideli, E Ader
International Electronic Journal of Elementary Education 7 (3), 423-440, 2015
412015
Okul öncesi dönemde üstbiliş ve özdüzenleme: değerlendirme, öğretim ve beceriler
FH Adagideli, E Ader
Özdüzenleme: öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi …, 2014
332014
A framework for understanding teachers' promotion of students' metacognition.
E Ader
International Journal for Mathematics Teaching & Learning, 2013
212013
What would you demand beyond mathematics? Teachers’ promotion of students’ self-regulated learning and metacognition
E Ader
ZDM 51 (4), 613-624, 2019
182019
Akademik öz düzenlemede strateji gelişimi
E Ader
Öz düzenleme (ss. 54-80) içinde. Ankara: Nobel, 2014
182014
Programlardaki veri ve olasılık öğrenme alanı içeriklerine karşılaştırmalı bir bakış
E Ader
Ortaokul matematik öğretim programları: Tarihsel bir inceleme, 275-306, 2018
92018
Matematiksel Problem Çözme Etkinliklerinde Küçük Çocukların Üstbilişsel Düzenleme Becerilerinin İncelenmesi / Investigation of Young Children’s Metacognitive Regulatory …
FH Adagideli, E Ader
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 193-211, 2017
9*2017
Metacognition Used by Tutors during Peer Tutoring Sessions in Mathematics Matematikte Akran Öğretimi Sırasında Öğretici Görevi Üstlenen Öğrencilerde Üstbiliş
F Acar, E Ader
Elementary Education Online 16 (3), 1185-1200, 2017
8*2017
Programlardaki veri öğrenme alanı içeriklerine bakış: Program verilerinin karşılaştırmalı incelemesi
E Ader
Reform ve değişim bağlamında ilkokul matematik öğretim programları, 267-292, 2016
82016
Development of the revised form of the coping with mathematics scale
E Ader, E Erktin
Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 974-980, 2012
82012
Milli Bakanlığı İlköğretim Müfettişlerinin Tükenmişlik Duygusu Üzerine Bir Araştırma
A Engin
Yüksek Lisans Tezi, Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, anlıurfa, 2006
72006
Öğretmenakademisyen işbirliğiyle ilköğretim matematik eğitiminde modelleme perspektifinin geliştirilmesinin nitel bir incelemesi. 20
E Ader, S Özer, FH Adagideli, M Işık, Ş Tekin
Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayında sunulmuş bildiri, Mehmet Akif Ersoy …, 2011
62011
Milli Eğitim Bakanlığı ilköğretim denetmenlerinin tükenmişlik düzeyleri üzerine bir araştırma (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi)
A Engin
Harran Üniversitesi, Şanlıurfa, 2006
62006
Profiling mathematics teachers regarding factors affecting promotion of students’ metacognition
V Şeker, A Engin
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi 35 (1), 51-70, 2018
42018
An Ethnographic Study of Mathematics Teachers' Promotion of Metacognition from a Constructivist Perspective
E Ader
University of Nottingham, 2009
42009
Investigating Elementary School Teachers’ Development of Mathematical Task Implementation Quality.
E Ader
Education & Science/Egitim ve Bilim 45 (203), 2020
32020
Sınıf öğretmenlerinin matematik görevlerini uygulama kalitelerindeki gelişimin incelenmesi
E Ader
Eğitim ve Bilim 45 (203), 2020
22020
Education and Science
E Ader
2
A case study of a first-grade teacher's quality of implementation of mathematical tasks
V Şeker, E Ader
12017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20