Coping as self-regulation of anxiety: A model for math achievement in high-stakes tests E Ader, E Erktin Cognition, Brain, Behavior 14 (4), 311, 2010 | 60 | 2010 |
Assessing Preschool Teachers' Practices to Promote Self-Regulated Learning. FH Adagideli, E Ader International Electronic Journal of Elementary Education 7 (3), 423-440, 2015 | 41 | 2015 |
Okul öncesi dönemde üstbiliş ve özdüzenleme: değerlendirme, öğretim ve beceriler FH Adagideli, E Ader Özdüzenleme: öğrenmeden öğretime özdüzenleme davranışlarının gelişimi …, 2014 | 33 | 2014 |
A framework for understanding teachers' promotion of students' metacognition. E Ader International Journal for Mathematics Teaching & Learning, 2013 | 21 | 2013 |
What would you demand beyond mathematics? Teachers’ promotion of students’ self-regulated learning and metacognition E Ader ZDM 51 (4), 613-624, 2019 | 18 | 2019 |
Akademik öz düzenlemede strateji gelişimi E Ader Öz düzenleme (ss. 54-80) içinde. Ankara: Nobel, 2014 | 18 | 2014 |
Programlardaki veri ve olasılık öğrenme alanı içeriklerine karşılaştırmalı bir bakış E Ader Ortaokul matematik öğretim programları: Tarihsel bir inceleme, 275-306, 2018 | 9 | 2018 |
Matematiksel Problem Çözme Etkinliklerinde Küçük Çocukların Üstbilişsel Düzenleme Becerilerinin İncelenmesi / Investigation of Young Children’s Metacognitive Regulatory … FH Adagideli, E Ader Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 193-211, 2017 | 9* | 2017 |
Metacognition Used by Tutors during Peer Tutoring Sessions in Mathematics Matematikte Akran Öğretimi Sırasında Öğretici Görevi Üstlenen Öğrencilerde Üstbiliş F Acar, E Ader Elementary Education Online 16 (3), 1185-1200, 2017 | 8* | 2017 |
Programlardaki veri öğrenme alanı içeriklerine bakış: Program verilerinin karşılaştırmalı incelemesi E Ader Reform ve değişim bağlamında ilkokul matematik öğretim programları, 267-292, 2016 | 8 | 2016 |
Development of the revised form of the coping with mathematics scale E Ader, E Erktin Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 974-980, 2012 | 8 | 2012 |
Milli Bakanlığı İlköğretim Müfettişlerinin Tükenmişlik Duygusu Üzerine Bir Araştırma A Engin Yüksek Lisans Tezi, Harran Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, anlıurfa, 2006 | 7 | 2006 |
Öğretmenakademisyen işbirliğiyle ilköğretim matematik eğitiminde modelleme perspektifinin geliştirilmesinin nitel bir incelemesi. 20 E Ader, S Özer, FH Adagideli, M Işık, Ş Tekin Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayında sunulmuş bildiri, Mehmet Akif Ersoy …, 2011 | 6 | 2011 |
Milli Eğitim Bakanlığı ilköğretim denetmenlerinin tükenmişlik düzeyleri üzerine bir araştırma (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi) A Engin Harran Üniversitesi, Şanlıurfa, 2006 | 6 | 2006 |
Profiling mathematics teachers regarding factors affecting promotion of students’ metacognition V Şeker, A Engin Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi 35 (1), 51-70, 2018 | 4 | 2018 |
An Ethnographic Study of Mathematics Teachers' Promotion of Metacognition from a Constructivist Perspective E Ader University of Nottingham, 2009 | 4 | 2009 |
Investigating Elementary School Teachers’ Development of Mathematical Task Implementation Quality. E Ader Education & Science/Egitim ve Bilim 45 (203), 2020 | 3 | 2020 |
Sınıf öğretmenlerinin matematik görevlerini uygulama kalitelerindeki gelişimin incelenmesi E Ader Eğitim ve Bilim 45 (203), 2020 | 2 | 2020 |
Education and Science E Ader | 2 | |
A case study of a first-grade teacher's quality of implementation of mathematical tasks V Şeker, E Ader | 1 | 2017 |