Developing a visual perception scale (VPS) for preschool children: Validity and reliability study A Kalkan, M Arslan Eğitimde Kuram ve Uygulama 11 (4), 1369-1391, 2015 | 13* | 2015 |
Türkiye ve bazı gelişmiş ülkelerin öğretmen yetiştirme sistemleri ve programlarının karşılaştırılmalı olarak incelenmesi A Kalkan Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi 3 (1), 1-16, 2021 | 8 | 2021 |
AKADEMİK ÖZGÜVEN ÖLÇEĞİNİN (AÖÖ) GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI A Kalkan, F Bakioğlu, Y Toprak Milli Eğitim Dergisi 49 (225), 319-342, 2020 | 7 | 2020 |
Okul Öncesinde Mental Aritmetik Eğitiminin Öğrencilerin Görsel Algı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi A KALKAN, M ARSLAN Ege Eğitim Dergisi 2 (17), 399-424, 2016 | 5 | 2016 |
Okul öncesinde mental aritmetik eğitiminin öğrencilerin görsel algı düzeylerine ve okul olgunluk düzeylerine etkisinin incelenmesi A Kalkan Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 5 | 2014 |
Facebook Kullanımı ve Mental İyi Oluş Arasındaki İlişki Y Toprak, A Kalkan, A Güven DOI: 10.47770/ukmead.956733 4 (1), 25-32, 2022 | 3 | 2022 |
Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Salgın Döneminde Sınava Yönelik Ders Çalışma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenlerle İncelenmesi A KALKAN, M SAĞLAM Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2022 (19), 272-287, 2022 | 1 | 2022 |
Salgın Hastalıkla Baş Etmeye Yönelik Öğretmen Davranışları Y Toprak, A Kalkan Academic Social Resources Journal 8 (55), 4200-4212, 2023 | | 2023 |
ÖĞRETMENLERİN KİTAP KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI Y TOPRAK, A KALKAN, G KARA, O BOZKUŞ, H BOLAT, M YILMAZ, ... The Journal of Academic Social Science 11 (141), 312-324, 2023 | | 2023 |
Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının ve Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Yordanmasında Umut Düzeylerinin Rolü C Koç, A Kalkan https://ejer.congress.gen.tr/yazar/bildiri_sertifika/7129?ya_id=14445, 2022 | | 2022 |
Akademik Özgüven Oluşturma Psikoeğitim Programı A Kalkan, T Adıgüzel, B Köksal Okul Ortamları İçin Önleyici Psikoeğitim Programları 1, 2021 | | 2021 |
COVİD-19 SALGIN SÜRECİNDE LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ONLİNE DERSLERE ERİŞİM DURUMLARININ İNCELENMESİ M Sağlam, DP Ünal, A Kalkan 4. INTERNATIONAL 19 MAY INNOVATIVESCIENTIFIC APPROACHES CONGRESS, 342-353, 2020 | | 2020 |
Facebook Kullanımı Ve Mental İyi Oluş Arasındaki İlişki A Kalkan, Y Toprak, A Güven 3.Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi İstanbul, 2019, B.93, 2019 | | 2019 |
Manevi-İnsani Değerler Eğilimi İle Ergen Öznel İyi Oluş Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Y Toprak, A Güneş, A Kalkan 12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 26, 2019 | | 2019 |
Manevi-İnsani Değerler Eğilimi İle Sosyal Medya Bağımlılığı Arasındaki İlişki A Güneş, Y Toprak, A Kalkan 12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 25, 2019 | | 2019 |
ÖĞRETMENLERİN YAŞAM AMAÇLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ Y Toprak, A Kalkan, A Güven 3. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ 3 (1), 567-177, 2018 | | 2018 |
Günümüzde İnternet ve Sanal Bağımlılık A Kalkan, YasinToprak, A Güven Sosyal Bilimlere Multidisipliner Bir Bakış 1, 112-142, 2018 | | 2018 |
School administrators' opinions on current and desired situations of the instructional programs G Bedir, A Ersozlu, A Kalkan Ozean Journal of Social Sciences 8 (1), 1-16, 2015 | | 2015 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİ ÖZGÜN HALE GETİRME VE KULLANMA DÜZEYLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. A KALKAN, G BEDİR, Y KALKAN Journal of International Social Research 7 (30), 2014 | | 2014 |
BOYALI KUŞ MASALI İLE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE EĞİTSEL BİR OYUN A KALKAN MASALLARIN EĞİTİM VE ÖĞRETİMDEKİ YERİ -PLANLAMA, UYGULAMA VE DEĞERLENDİRME 1, 2014 | | 2014 |