Follow
Abdullah Kalkan
Abdullah Kalkan
Tokat Anadolu İmam Hatip Lisesi ORCID ID: 0000-0003-4967-2839
Verified email at ogr.bozok.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Developing a visual perception scale (VPS) for preschool children: Validity and reliability study
A Kalkan, M Arslan
Eğitimde Kuram ve Uygulama 11 (4), 1369-1391, 2015
13*2015
Türkiye ve bazı gelişmiş ülkelerin öğretmen yetiştirme sistemleri ve programlarının karşılaştırılmalı olarak incelenmesi
A Kalkan
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi 3 (1), 1-16, 2021
82021
AKADEMİK ÖZGÜVEN ÖLÇEĞİNİN (AÖÖ) GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
A Kalkan, F Bakioğlu, Y Toprak
Milli Eğitim Dergisi 49 (225), 319-342, 2020
72020
Okul Öncesinde Mental Aritmetik Eğitiminin Öğrencilerin Görsel Algı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
A KALKAN, M ARSLAN
Ege Eğitim Dergisi 2 (17), 399-424, 2016
52016
Okul öncesinde mental aritmetik eğitiminin öğrencilerin görsel algı düzeylerine ve okul olgunluk düzeylerine etkisinin incelenmesi
A Kalkan
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
52014
Facebook Kullanımı ve Mental İyi Oluş Arasındaki İlişki
Y Toprak, A Kalkan, A Güven
DOI: 10.47770/ukmead.956733 4 (1), 25-32, 2022
32022
Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Salgın Döneminde Sınava Yönelik Ders Çalışma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenlerle İncelenmesi
A KALKAN, M SAĞLAM
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2022 (19), 272-287, 2022
12022
Salgın Hastalıkla Baş Etmeye Yönelik Öğretmen Davranışları
Y Toprak, A Kalkan
Academic Social Resources Journal 8 (55), 4200-4212, 2023
2023
ÖĞRETMENLERİN KİTAP KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Y TOPRAK, A KALKAN, G KARA, O BOZKUŞ, H BOLAT, M YILMAZ, ...
The Journal of Academic Social Science 11 (141), 312-324, 2023
2023
Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımlarının ve Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Yordanmasında Umut Düzeylerinin Rolü
C Koç, A Kalkan
https://ejer.congress.gen.tr/yazar/bildiri_sertifika/7129?ya_id=14445, 2022
2022
Akademik Özgüven Oluşturma Psikoeğitim Programı
A Kalkan, T Adıgüzel, B Köksal
Okul Ortamları İçin Önleyici Psikoeğitim Programları 1, 2021
2021
COVİD-19 SALGIN SÜRECİNDE LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ONLİNE DERSLERE ERİŞİM DURUMLARININ İNCELENMESİ
M Sağlam, DP Ünal, A Kalkan
4. INTERNATIONAL 19 MAY INNOVATIVESCIENTIFIC APPROACHES CONGRESS, 342-353, 2020
2020
Facebook Kullanımı Ve Mental İyi Oluş Arasındaki İlişki
A Kalkan, Y Toprak, A Güven
3.Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi İstanbul, 2019, B.93, 2019
2019
Manevi-İnsani Değerler Eğilimi İle Ergen Öznel İyi Oluş Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Y Toprak, A Güneş, A Kalkan
12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 26, 2019
2019
Manevi-İnsani Değerler Eğilimi İle Sosyal Medya Bağımlılığı Arasındaki İlişki
A Güneş, Y Toprak, A Kalkan
12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 25, 2019
2019
ÖĞRETMENLERİN YAŞAM AMAÇLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Y Toprak, A Kalkan, A Güven
3. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ 3 (1), 567-177, 2018
2018
Günümüzde İnternet ve Sanal Bağımlılık
A Kalkan, YasinToprak, A Güven
Sosyal Bilimlere Multidisipliner Bir Bakış 1, 112-142, 2018
2018
School administrators' opinions on current and desired situations of the instructional programs
G Bedir, A Ersozlu, A Kalkan
Ozean Journal of Social Sciences 8 (1), 1-16, 2015
2015
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİ ÖZGÜN HALE GETİRME VE KULLANMA DÜZEYLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ.
A KALKAN, G BEDİR, Y KALKAN
Journal of International Social Research 7 (30), 2014
2014
BOYALI KUŞ MASALI İLE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE EĞİTSEL BİR OYUN
A KALKAN
MASALLARIN EĞİTİM VE ÖĞRETİMDEKİ YERİ -PLANLAMA, UYGULAMA VE DEĞERLENDİRME 1, 2014
2014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20