Takip et
Erdem Akkan
Erdem Akkan
mersin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketici Etnosentrizmi ile Satın Alma Niyeti ve Otoriter Tutumla Yetiştirilme Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Pilot Bir Çalışma.
S Bozyiğit, E Akkan
Cag University Journal of Social Sciences 8 (2), 2011
352011
Pazarlama İletişiminde Ürün Yerleştirme ve Üniversite Öğrencilerinin Ürün Yerleştirmeye İlişkin Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma
E Akkan
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayınlanmamış Yüksek Lisans …, 2006
322006
Kişisel Satışta Etik: Adana İlindeki Tıbbi Satış Temsilcilerinin Etik Tutumlarının İncelenmesi
S Bozyiğit, E Akkan
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2013
22*2013
Bir Niş Pazar Olarak Türkiye'deki Vegan Ürünler: Tüketici Bakış Açısından Keşfedici Bir Araştırma
E Akkan, S Bozyiğit
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi 12 (1), 101-149, 2020
192020
Linking universities to the target market via Web sites: A content analysis of Turkish private universities’ Web sites
S Bozyigit, E Akkan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 148, 486-493, 2014
182014
Lisans Öğrencilerinin Özyeterlik Algıları ve Başarma Güdülerinin Sosyal Girişimcilik Eğilimlerine Etkilerinin İncelenmesi
E Akkan, MS Süygün
Afyon Kocatepe Üniversitesi İİBF Dergisi 18 (2), 35-63, 2016
17*2016
Tedarik Zincirinde Risk, Risk Yönetimi ve Performans İlişkileri: Bir Literatür Taraması
F Demirci Orel, E Akkan
Beykoz Akademi 6 (1), 84-117, 2018
16*2018
COVID-19 Süreci ve Sürdürülebilirlikte Sosyal Boyutun Önemi: Türkiye’de Faaliyet Gösteren Gıda Perakendecilerinin Finansal Olmayan Raporları Üzerine Bir İçerik Analizi
E AKKAN, M BOZKURT
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi 15 (2), 536-547, 2020
72020
A Content Analysis on Child-Friendly Hotels as an Emerging Concept in Tourism Marketing
E Akkan, S Bozyiğit
Handbook of Research on Resident and Tourist Perspectives on Travel …, 2020
52020
Gıda Perakendeciliğinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Süpermarket ve İndirim Marketleri Kapsamında Karşılaştırılması
E AKKAN, U Volkan
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 30 (1), 183-205, 2021
4*2021
CSR activities in maritime and shipping industries
E Akkan
Cases on Corporate Social Responsibility and Contemporary Issues in …, 2019
42019
’Pazarlama iletişimde ürün yerleştirme ve üniversite öğrencilerinin ürün yerleştirmeye ilişkin tutumlarına yönelik bir araştırma
E Akkan
Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2006
42006
Effects of Service Experience and Positive Word of Mouth on Repurchase Intentions: Evidence From a Luxury Restaurant
E Akkan, KÖ Atılgan
Whither Our Economies–2014, 108, 2014
32014
Eğitim Hizmetleri Pazarlamasında Web Sitelerin Önemi: Türkiye'deki Devlet Üniversitelerinin İncelenmesi.
E Akkan, S Bozyiğit
Cag University Journal of Social Sciences 11 (1), 2014
32014
Tedarik Zincirinde Risk Kaynakları Algıları, Risk Yönetim Faaliyetleri Ve Performans İlişkisi: Mersin’de Faaliyet Gösteren Perakende İşletmeler Üzerine Bir Araştırma
E Akkan
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
32014
Endüstriyel Pazarlarda Fiyatlandırma
E Akkan
Pazarlamada Fiyat: Kavramlar ve Örnek Olaylar, 163-186, 2022
22022
İtici Güçleri ve Sonuçları ile Yeşil Aklamanın Kavramsal Analizi
E AKKAN
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi …, 2022
22022
E-service quality in logistics services: A preliminary reseach on determining the dimensions and attributes of Utikad Member’s Web sites
E Akkan, E Yasa, S Bozyigit
10th International Logistics & Supply Chain Congress, Kemerburgaz University …, 2012
22012
Liman Acentesi
E Akkan
Türkiye Turizm Ansiklopedisi 10, 19-20, 2022
2022
Seyahat Davranışı
E Akkan
Türkiye Turizm Ansiklopedisi 12, 331, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20