Takip et
Muhammed Baykal
Muhammed Baykal
adu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Attitudes of hotel customers towards the use of service robots in hospitality service encounters
AY Ayyildiz, M Baykal, E Koc
Technology in society 70, 101995, 2022
512022
Otel İşletmelerine Yönelik E-Şikâyetlerin İçerik Analizi ile İncelenmesi: Kuşadası 5 Yıldızlı Otel İşletmeleri Örneği
AY AYYILDIZ, M BAYKAL
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 16 (30), 1-1, 2020
12*2020
Veri Tabanlı Pazarlama Faaliyetlerinin Müşteri Sadakatine Etkisi: Kuşadası’ndaki 4 ve 5 Yıldızlı Otel Yöneticileri Üzerine Bir Uygulama (The Effect of Database Marketing
M BAYKAL, AY AYYILDIZ
Journal of Tourism and Gastronomy Studies 8 (2), 1247-1268, 2020
82020
Otel Yöneticileri ve Misafirleri Perspektifinden Dijitalleşme
M BAYKAL, AY AYYILDIZ
GSI Journals Serie A: Advancements in Tourism Recreation and Sports Sciences …, 2022
52022
Otel işletmelerinde tüketici sinizminin satın alma niyetine etkisinde elektronik ağızdan ağıza pazarlama niyetinin rolü
A Yazıcı Ayyıldız, M Baykal
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 24 (46(1)), 1521-1535, 2021
32021
Konaklama İşletmeleri Yöneticilerinin Endüstri 4.0’a Bakış Açıları
Ü Çolakoğlu, YE Bilgiç, M Baykal
Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi, 93-111, 2021
32021
Otel İşletmelerine Yönelik E-Şikâyetlerin İçerik Analizi ile İncelenmesi: Kuşadası 5 Yıldızlı Otel İşletmeleri Örneği
A YAZICI AYYILDIZ, M BAYKAL
OPUS International Journal of Society Researches 16 (30), 2659-2683, 2020
12020
KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ALGILANAN RİSK ÜZERİNE ETKİSİ: KUŞADASI’NDAKİ 5 YILDIZLI OTEL MÜŞTERİLERİ ÖRNEĞİ
M BAYKAL, AY AYYILDIZ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 19 (75), 1371-1392, 2020
12020
Tüketici Yenilikçiliğinin Algılanan Risk Üzerine Etkisi: Kuşadası’ndaki 5 Yıldızlı Otel Müşterileri Örneği
M BAYKAL, AY AYYILDIZ
İşletme Araştırmaları Dergisi 12 (1), 510-530, 2020
12020
Consumer Behaviour in Tourism and Hospitality after Service Robots
A Yazıcı Ayyıldız, M Baykal, E Koc
Handbook of Tourism and Consumer Behavior, 2024
2024
Tourist behavior after service robots
KOÇ Erdoğan, AY AYYILDIZ, M BAYKAL
Journal of Multidisciplinary Academic Tourism, 87-98, 2024
2024
AKILLI TURİZM 5.0
S ARPACI, MB BAYKAL
Turizmde Güncel Gelişmeler, 47, 2023
2023
Konaklama İşletmelerinde Küyerelleşme
M Baykal
Turizmde Küreselden Yerelliğe: Küyerelleşme, 51-77, 2023
2023
Akıllı Turizm 5.0
S Arpacı, M Baykal
Turizmde Güncel Gelişmeler, 47-64, 2023
2023
Sürdürülebilir Turizmde Eğitim Unsuru
M Baykal, A Yazıcı Ayyıldız
Turizmde Sürdürülebilir Kavramlar ve Uygulamalar, 90-99, 2022
2022
Konaklama İşletmelerinde Sürdürülebilirlik
M Baykal, YE Bilgiç
Turizmde Sürdürülebilir Kavramlar ve Uygulamalar, 169-189, 2022
2022
İzinli Pazarlama
M Baykal
Turizm İşletmelerinde Çağdaş Pazarlama Yaklaşımları, 212-228, 2021
2021
E-ilişkisel Pazarlama Kapsamında Konaklama İşletmelerinin Web Sayfalarının Değerlendirilmesi: Fethiye ve Marmaris’teki 4 ve 5 Yıldızlı Konaklama İşletmeleri Örneği
M Baykal, A Yazıcı Ayyıldız
Güncel Pazarlama Araştırmaları II, 79-97, 2020
2020
Liderlik
Ü Çolakoğlu, M Baykal, YE Bilgiç
21. Yüzyıl Değerleri, 119-131, 2020
2020
Değişim Mühendisliği
M Baykal, YE Bilgiç
Turizm İşletmelerinde Güncel Stratejik Yaklaşımlar, 17-35, 2020
2020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20