Takip et
Ayşe Şahin
Ayşe Şahin
mersin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Mersin’de faaliyet gösteren küçük ve orta büyüklükteki işletmelerin yenilik faaliyetlerinin ölçülmesi
A Şahin
Doğuş Üniversitesi Dergisi 10 (2), 259-271, 2009
862009
Kadınlarda fonksiyonel gıda tüketimini etkileyen faktörler: Akdeniz illeri örneği
CÖ Dölekoğlu, A ŞAHİN, F GİRAY
Journal of Agricultural Sciences 21 (4), 572-584, 2015
522015
Mersin’de yaşayan tüketicilerin balık tüketim tercihlerini demografik faktörler açısından ele alan bir araştırma
İ Şen, A Şahin
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 19 …, 2017
372017
Mutfaktan çöpe ekmek: Tüketim ve değerlendirme
CÖ DÖLEKOĞLU, FH GİRAY, A ŞAHİN
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 2014
342014
İnternet reklamlarının Süleyman Demirel Üniversitesi öğrencilerinin satın alma davranışları üzerindeki etkileri
A Şahin
Yönetim ve Ekonomi Dergisi 8 (1), 43-52, 2001
292001
Üniversite Öğrencilerinin mobil reklamlara yönelik tutumlarının izinli pazarlama ekseninde incelenmesi
A Şahin, P Aytekin
Yönetim ve Ekonomi Dergisi 19 (2), 17-36, 2012
272012
BESLENME KÜLTÜRÜNDEKİ FARKLILIKLARIN BAYAN TÜKETİCİLERİN GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
A Şahin, BŞ Özer
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 21 (1 …, 2016
262016
Müşteri odaklı pazarlama yöntemleri
A Şahin
Bası, Şubat, İstanbul: Beta Basım, 2004
262004
Festival kalitesinin ziyaretçilerin algıladıkları değer, tatmin ve sadakat üzerine etkisi: Mersin uluslararası narenciye festivali üzerine bir uygulama
Ü Doğrul, K ATÇEKEN, A ŞAHİN
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 12 (1), 72-84, 2015
222015
İşletmeden işletmeye elektronik ticaretin gelişmesinde ilişkisel pazarlamanın rolü-güven odaklı bir analiz
A Şahin
Yönetim ve Ekonomi Dergisi 10 (2), 21-30, 2003
202003
Yönetici ikilemi, iş ahlakı
A Şahin, MH Demir
Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 203-213, 2000
202000
BİREYLERİN HEDONİK TÜKETİM DAVRANIŞLARINA SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ
A Şahin, A FIRAT
Turkish Journal of Marketing 3 (2), 127-142, 2018
192018
Tekstil ve/veya Konfeksiyon Sektörlerinde Faaliyet Gösteren Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerin Pazarlama Sorunlari ve Elektronik Ticaretten Beklentileri-Mersin Ölçekli Bir …
A Şahin, H Demir
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 20 (1), 1-13, 2016
172016
Mersin’de yaşayan tüketicilerin tüketici hakları konusundaki bilinç düzeylerini etkileyen faktörleri inceleyen bir araştırma
A Şahin, Ö Kor
Anadolu Üniversitesi, 2009
172009
İnternet Reklamlarının Türleri ve Üniversite Öğrencilerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkileri
H Demir, A Şahin, M Tümer
A Review of Social, Economic & Business Studies 1 (1), 158-175, 2001
152001
İŞLETMELER ARASI PAZARLAMADA İLİŞKİ PAZARLAMASI İLE MODERN PAZARLAMA YÖNTEMLERİ ARASINDAKİ BAĞINTILAR
A Şahin, MH DEMİR
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 2 (1), 2001
142001
Örnekleme süreci ve uygulaması
A Şahin, KÖ Atılgan
Şahin & B. Kartal (Ed.) Pazarlama Araştırması içinde, 149-175, 2011
122011
Elektronik Ticaret ve Elektronik Pazarlamanın KOBİ'lere Sağlayabileceği Avantajlar
A Şahin, H Demir
Doğu Akdeniz Üniversitesi, KOBİ Konferansı'nda sunum, 5-20, 2006
122006
Endüstriyel malların pazarlanmasında ilişki pazarlamasının önemi
A Şahin, H Demir
Pazarlama Dünyası Dergisi 13, 15-16, 2001
122001
Pazarlama araştırması
A Şahin, B Kartal
İstanbul: Lisans Yayıncılık, 2011
112011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20