Özel eğitim öğretmenlerinin koronavirüs pandemisi döneminde uzaktan eğitime ilişkin deneyim ve görüşleri K Akbayrak, G Vural, M Agar İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (1), 471-499, 2021 | 26 | 2021 |
Okul yöneticilerinin bilişim teknolojilerinin kullanımına ilişkin görüşleri M Ağar Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009 | 13 | 2009 |
The Experiences and Views of Special Education Teachers Towards Distance Education Throughout Coronavirus Pandemic Period. K Akbayrak, G Vural, M Ağar Inonu University Journal of the Faculty of Education (INUJFE) 22 (1), 2021 | 8 | 2021 |
Türkiye’de Suriyeli göçmen çocukların eğitime uyumlarını destekleme: Psikolojik destek, dil becerileri, aile desteği, ders dışı sosyal etkinlikler ve öğretmen yeterlilikleri E Suna, Z Çelik, M Ağar, E Eroğlu, İ Coşkun İstanbul University Journal of Sociology 41 (2), 381-407, 2021 | 6 | 2021 |
Mülteci Öğrencilerin Teknolojiye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi: Tokat Örneği MA Eroğlu, TK Ünver, M Ünver, M Ağar Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi 3 (1), 83-92, 2018 | 2 | 2018 |
EĞİTİMDE YENİLİKÇİ BİR UYGULAMANIN DEĞERLENDİRİLMESİ: AÇIK OKUL. N DEMİRHAN SERİNKEN, M AĞAR Journal of International Social Research 9 (43), 2016 | | 2016 |
Bildtn Ozetleri K Temasi | | |
MÜZİK ÖĞRETMENLERİNE YÖNELİK HİZMETİÇİ EĞİTİM ÇALIŞTAYI (13-14-15 Eylül 2017) G ÖZTÜRK, Ö ÖZTÜRK | | |
‘ÖĞRENCİLERİMİZİN TAKİPÇİSİYİZ’PROJESİNİN ETKİLİLİĞİ HAKKINDA VELİ GÖRÜŞLERİ ÖM Sevim, M Ağar, E Zabun, R Maviş Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi 2 (1), 21-32, 0 | | |