School belonging of adolescents: The role of teacher-student relationships, peer relationships and family involvement F Uslu, S Gizir Educational Sciences-Theory & Practice 17 (1), 2017 | 223 | 2017 |
Örgütsel değişim sürecinde örgüt kültürü ve örgütsel öğrenme S Gizir Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 4 (2), 2008 | 184 | 2008 |
Communication in an academic context S Gizir, H Simsek Higher Education 50, 197-221, 2005 | 154 | 2005 |
Üniversitelerde örgüt kültürü ve örgüt-içi iletişim üzerine bir derleme çalışması S Gizir Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 50 (50), 247-268, 2007 | 96* | 2007 |
Örgüt kültürü çalışmalarında yöntemsel yaklaşımlar S Gizir Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 35 (35), 374-397, 2003 | 62 | 2003 |
A qualitative case study on the organizational identity of faculty members. S Gizir Educational Sciences: Theory and Practice 14 (4), 1309-1324, 2014 | 49 | 2014 |
Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarında fakültelerine yabancılaşmalarının rolü C Erimez, S Gizir Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (3), 13-26, 2013 | 49 | 2013 |
Focus groups in educational studies S Gizir Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (1), 2007 | 44 | 2007 |
An investigation on the dominant career anchors of faculty members: The case of Mersin University. B Unal, S Gizir Educational Sciences: Theory and Practice 14 (5), 1759-1765, 2014 | 39* | 2014 |
The sense of classroom belonging among pre-service teachers: Testing a theoretical model S GİZİR European Journal of Educational Research 8 (1), 87-97, 2019 | 34 | 2019 |
Üniversite ve İletişim Bir Durum Çalışması S Gizir Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 30 (30), 219-244, 2002 | 26 | 2002 |
Akademik Ortamda İletişim Analizi Envanteri S GİZİR, CA GİZİR Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (1), 2005 | 25 | 2005 |
School Bullying from the Perspectives of Middle School Principals. M Saldiraner, S Gizir International Journal of Progressive Education 17 (1), 294-313, 2021 | 18 | 2021 |
ASSESSMENT OF FACTORS NEGATIVELY AFFECTING THE COMMUNICATION PROCESS IN TURKISH STATE UNIVERSITIES S Gizir Ortadoğu Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005 | 17 | 2005 |
Eğitim yönetimi alanında liderlik üzerine yapılan çalışmaların kuram, yöntem ve ele alınan değişken açısından incelenmesi S Gizir, F Köle IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 2009 | 16 | 2009 |
A Phenomenological Study of the Perceptions of Candidate Teachers about the Concepts of School, Teacher and Student in Their Dreams S Yıldız, S Gizir International Journal of Instruction 11 (2), 309-324, 2018 | 15 | 2018 |
Öğretim Üyelerinin Üniversite, Akademisyenlik ve Bilimsel Araştırma Kavramlarına İlişkin Algılarının Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi S Yıldız, S Gizir Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of Education), 2018 | 12 | 2018 |
Öğrencilerin bakış açısından öğretim elemanlarının sınıf içindeki etik dışı davranışları RG Dinç, S Gizir Yükseköğretim Dergisi 9 (1), 29-39, 2019 | 10 | 2019 |
İlköğretim okulu öğretmenlerinin iletişim doyumlarının incelenmesi S Gizir, EK Köksal İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2014 | 8 | 2014 |
Lisans öğrencilerini yükseköğrenim görmeye yönelten nedenler ve sosyalleşme taktikleri C Özkan, S Gizir Eğitim ve Bilim 38 (170), 2013 | 8* | 2013 |