Follow
Gıyasettin Tayfur
Gıyasettin Tayfur
Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi
Verified email at subu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Reklamcılık
G Tayfur
Nobel Yayın Dağıtım, 2010
1242010
Reklamcılık
G Tayfur
Nobel Yayın Dağıtım, 2010
1242010
Reklamcılık, 4. Baskı
G Tayfur
Ankara: Nobel Yayıncılık, 6, 2010
442010
Pazarlama iletişimi aracı olarak reklâm: reklâm maliyetleri ve muhasebeleştirilmesi
Y Ceran, S Karaçor
Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6 (1), 9, 2013
432013
İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞINDA ALGILANAN TÜKETİCİ RİSKLERİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
Z CESUR, G TAYFUR
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 5 (1), 19-33, 2015
272015
Reklamcılık, Nobel Yayın Dağıtım
G Tayfur
Ankara, 2004
262004
Marka cinsiyeti ve bir uygulama
M Baş, G Merter
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 16 (3), 47-70, 2014
192014
Reklamlarda oynayan ünlülerin banka tercihleri üzerine etkisi
E Doğru, N Avşarlıgil, HÖ Kıtlık
Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi 5 (2), 51-62, 2013
192013
Reklam iletilerinde mizah kullanımı: Öğeler, teknikler ve uygulama örnekleri
O Kırtay
İstanbul Kültür Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/İletişim Sanatları …, 2012
192012
Tüketicilerin yerli ve yabancı markalara yönelik marka kişiliği algısı ve marka bağlılığı ilişkileri üzerine bir araştırma: Beyaz eşya sektöründe bir araştırma
G Tayfur
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012
182012
Değişen reklamcılık ve metafor kullanımıdergi reklamları üzerine inceleme
E Diker
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
182010
Haber Toplama, Yazma ve Yayınlama Teknikleri
G Tayfur
Eğitim Yayınevi, 2018
162018
TELEVİZYON REKLAMLARINDA YARATICI STRATEJİ KULLANIMLARINA İLİŞKİN NİCELİKSEL BİR ÇALIŞMA
H Akarsu
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi 7 (2), 124-145, 2017
162017
C kuşağı tüketici davranışları ve C kuşağına yönelik pazarlama stratejileri: Türkiye’de Gsm sektörünün bu kuşağa yaklaşımı
B KAPLAN
162013
ETKİLİ BİR TUTUNDURMA POLİTİKASI VE İLETİŞİM ARACI OLARAK REKLÂM: REKLÂM ETKİSİNİ ÖLÇME, REKLÂM BÜTÇELEME VE REKLÂM MALİYETİ HESAPLAMA
S KARAÇOR, Y CERAN
Journal of Accounting and Taxation Studies 5 (3), 47-68, 2012
162012
TAYLORİZMDEN KAPİTALİST ENDÜSTRİYEL ÜRETİM SÜRECİNE KÜRESELLEŞME BAĞLAMINDA REKLÂM
ÜA Özdemir
Marmara İletişim Dergisi, 8-39, 2012
162012
Televizyon reklamlarının çocuk-aile ilişkisi ve boş zaman kavramı ekseninde değerlendirilmesi
Ö Dağlı, E Hacıbektaşoğlu
Üsküdar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 183-212, 2015
142015
PAZARLAMA ETİĞİNDE MAKYAVELİZM.
Z TEKİN
Journal of International Social Research 10 (50), 2017
132017
Televizyonda yayınlanan kamu spotlarının hedef kitlenin tutum ve davranışları üzerindeki etkisi: Beyhekim devlet hastanesi çalışanları örneği
R Oral
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yüksek Lisans Tezi: Konya, 2016
122016
İletişimde Kavramsal Çerçeve: 2000 Yılı Sonrasında Türkiye'deki Yayınlar Üzerine Bir İnceleme
M Batu, S Kalaman
Selçuk iletişim 11 (1), 19-39, 2018
112018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20