Takip et
Seda Saraç
Seda Saraç
Bahçeşehir University Faculty of Educational Sciences Elementary Education
bau.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Çocuklar için üst bilişsel farkındalık ölçeği (ÜBFÖ-Ç) A ve B formları: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
S Karakelle, S Saraç
Türk Psikoloji Yazıları 10 (20), 87-103, 2007
1882007
Üst biliş hakkında bir gözden geçirme: Üstbiliş çalışmaları mı yoksa üst bilişsel yaklaşım mı?
S Karakelle, S Saraç
Türk Psikoloji Yazilari, 2010
1332010
On-line and off-line assessment of metacognition
S Saraç, S Karakelle
International Electronic Journal of Elementary Education 4 (2), 301-315, 2012
852012
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin üstbiliş düzeyleri, genel zekâ ve okuduğunu anlama düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
S Saraç
PQDT-Global, 2010
522010
Assessing Preschool Teachers' Practices to Promote Self-Regulated Learning.
FH Adagideli, S Saraç, E Ader
International Electronic Journal of Elementary Education 7 (3), 423-440, 2015
412015
The relations among general intelligence, metacognition and text learning performance
S Sarac, A Önder, S Karakelle
Egitim ve Bilim 39 (173), 2014
35*2014
Okuma güçlükleri ve disleksi
S Saraç
Psikoloji Çalışmaları 34 (1), 71-77, 2014
312014
48-66 AYLIK ÇOCUKLARIN GELİŞİM DÜZEYLERİNE UYGUN ÇOCUK KİTAPLARI NASIL OLMALIDIR? BİR DELPHI ÇALIŞMASI
T GÜZELYURT, S SARAÇ
Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR) 2 (1 …, 2018
232018
Calibration of comprehension and performance in L2 reading
S Sarac, B Tarhan
International Electronic Journal of Elementary Education 2 (1), 167-179, 2009
192009
Validity and factor structure of Turkish versions of the metacognitive awareness inventory for children (Jr. MAI)—A and B forms
S Karakelle, S Saraç
Turkish Psychological Articles 10 (20), 87-103, 2007
192007
Okul öncesi dönem çocuklarının öz düzenleme becerilerinin bazı demografik değişkenler açısından incelenmesi
S Saraç, T Abanoz, HG Ogelman
Gelişim ve Psikoloji Dergisi 2 (3), 1-11, 2021
162021
ÖĞRENMEDE ÖZYÖNETİMLİLİK VE ÖZERKLİK KAVRAMLARINA ARTSÜREMLİ BİR BAKIŞ
B TARHAN, SB SARAÇ
HAYEF Journal of Education 3 (2), 139-152, 2012
152012
Okul Öncesi Çocuklar için Bağımsız Öğrenme Davranışları Ölçeği 3-5 (BÖD 3-5): Türkçe Formu için Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması.
S Saraç, S Karakelle, D Whitebread
İlkogretim Online 18 (3), 2019
142019
Preschool Teachers' Promotion of Self-Regulated Learning in the Classroom and Role of Contextual and Teacher-Level Factors.
S Saraç, B Tarhan
International Electronic Journal of Elementary Education 13 (2), 309-322, 2020
122020
Digital Skills for Teaching and Learning in Distance Education: An Example of a University in the Pandemic
N Yurtseven, S Saraç, E Akgün
Eurasian Journal of Educational Research, 295-314, 2021
102021
Metacognition awareness scale for children: Study of validity and relability
S Karakelle, S Saraç
Turkish Psychology Writings 10 (20), 87-103, 2007
72007
Akran şiddetine maruz kalma ve öğrenmede öz düzenleme değişkenleri açısından okul öncesinde okula uyum
HG OGELMAN, S SARAC, D KAHVECİ, S AKDOĞAN
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi 6 (1), 102-112, 2022
62022
Online practicum during pandemic:“they’re in the classroom but i’m online”
S Saraç, B Tarhan, H Gülay Ogelman
Journal of Early Childhood Teacher Education 44 (4), 773-790, 2023
32023
Bağımsız öğrenen çocuklar
S Saraç, HG Ogelman
Yeni İnsan Yayınevi, 2022
32022
Okul Öncesinde Sosyal Becerilerin Öğrenmede Öz Düzenleme Düzeyini Yordayici Etkisi
H GÜLAY OGELMAN, S SARAC, AE ÖZBİLEN
International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal 9 (2 …, 2023
22023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20