Çocuklar için üst bilişsel farkındalık ölçeği (ÜBFÖ-Ç) A ve B formları: Geçerlik ve güvenirlik çalışması S Karakelle, S Saraç Türk Psikoloji Yazıları 10 (20), 87-103, 2007 | 188 | 2007 |
Üst biliş hakkında bir gözden geçirme: Üstbiliş çalışmaları mı yoksa üst bilişsel yaklaşım mı? S Karakelle, S Saraç Türk Psikoloji Yazilari, 2010 | 133 | 2010 |
On-line and off-line assessment of metacognition S Saraç, S Karakelle International Electronic Journal of Elementary Education 4 (2), 301-315, 2012 | 85 | 2012 |
İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin üstbiliş düzeyleri, genel zekâ ve okuduğunu anlama düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi S Saraç PQDT-Global, 2010 | 52 | 2010 |
Assessing Preschool Teachers' Practices to Promote Self-Regulated Learning. FH Adagideli, S Saraç, E Ader International Electronic Journal of Elementary Education 7 (3), 423-440, 2015 | 41 | 2015 |
The relations among general intelligence, metacognition and text learning performance S Sarac, A Önder, S Karakelle Egitim ve Bilim 39 (173), 2014 | 35* | 2014 |
Okuma güçlükleri ve disleksi S Saraç Psikoloji Çalışmaları 34 (1), 71-77, 2014 | 31 | 2014 |
48-66 AYLIK ÇOCUKLARIN GELİŞİM DÜZEYLERİNE UYGUN ÇOCUK KİTAPLARI NASIL OLMALIDIR? BİR DELPHI ÇALIŞMASI T GÜZELYURT, S SARAÇ Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR) 2 (1 …, 2018 | 23 | 2018 |
Calibration of comprehension and performance in L2 reading S Sarac, B Tarhan International Electronic Journal of Elementary Education 2 (1), 167-179, 2009 | 19 | 2009 |
Validity and factor structure of Turkish versions of the metacognitive awareness inventory for children (Jr. MAI)—A and B forms S Karakelle, S Saraç Turkish Psychological Articles 10 (20), 87-103, 2007 | 19 | 2007 |
Okul öncesi dönem çocuklarının öz düzenleme becerilerinin bazı demografik değişkenler açısından incelenmesi S Saraç, T Abanoz, HG Ogelman Gelişim ve Psikoloji Dergisi 2 (3), 1-11, 2021 | 16 | 2021 |
ÖĞRENMEDE ÖZYÖNETİMLİLİK VE ÖZERKLİK KAVRAMLARINA ARTSÜREMLİ BİR BAKIŞ B TARHAN, SB SARAÇ HAYEF Journal of Education 3 (2), 139-152, 2012 | 15 | 2012 |
Okul Öncesi Çocuklar için Bağımsız Öğrenme Davranışları Ölçeği 3-5 (BÖD 3-5): Türkçe Formu için Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. S Saraç, S Karakelle, D Whitebread İlkogretim Online 18 (3), 2019 | 14 | 2019 |
Preschool Teachers' Promotion of Self-Regulated Learning in the Classroom and Role of Contextual and Teacher-Level Factors. S Saraç, B Tarhan International Electronic Journal of Elementary Education 13 (2), 309-322, 2020 | 12 | 2020 |
Digital Skills for Teaching and Learning in Distance Education: An Example of a University in the Pandemic N Yurtseven, S Saraç, E Akgün Eurasian Journal of Educational Research, 295-314, 2021 | 10 | 2021 |
Metacognition awareness scale for children: Study of validity and relability S Karakelle, S Saraç Turkish Psychology Writings 10 (20), 87-103, 2007 | 7 | 2007 |
Akran şiddetine maruz kalma ve öğrenmede öz düzenleme değişkenleri açısından okul öncesinde okula uyum HG OGELMAN, S SARAC, D KAHVECİ, S AKDOĞAN Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi 6 (1), 102-112, 2022 | 6 | 2022 |
Online practicum during pandemic:“they’re in the classroom but i’m online” S Saraç, B Tarhan, H Gülay Ogelman Journal of Early Childhood Teacher Education 44 (4), 773-790, 2023 | 3 | 2023 |
Bağımsız öğrenen çocuklar S Saraç, HG Ogelman Yeni İnsan Yayınevi, 2022 | 3 | 2022 |
Okul Öncesinde Sosyal Becerilerin Öğrenmede Öz Düzenleme Düzeyini Yordayici Etkisi H GÜLAY OGELMAN, S SARAC, AE ÖZBİLEN International Anatolia Academic Online Journal Social Sciences Journal 9 (2 …, 2023 | 2 | 2023 |