Takip et
Nihan Garipağaoğlu-Uğur
Nihan Garipağaoğlu-Uğur
Diğer adlarNihan Uğur
İstanbul Üniversitesi
ismu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Kripto Paralar ve Blockchain: Turizm Sektörü Üzerine Bir Değerlendirme
N Uğur, E Demir
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 15 (58), 210-220, 2020
172020
The effect of covid-19 pandemic on cafe-bar, bistro and night clubs
N Garipağaoğlu-Uğur, O Akova
Uluslararası Beşeri ve Sosyal Bilimler İnceleme Dergisi 5 (2), 139-153, 2021
72021
Covid-19 pandemi sürecinin seyahat etme niyetine etkisi
NG UĞUR, İ KİZİLİRMAK, G DERELİ
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 24 (46), 1274-1262, 2021
6*2021
İçsel ve Dışsal Motivasyon Araçlarının Örgütsel Bağlılığa Etkisi: Turizm Sektöründe Bir Araştırma
N Garipağaoğlu-Uğur
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi, 95-115, 2020
62020
İçsel ve dışsal motivasyon araçlarının örgütsel bağlılığa etkisi: turizm sektöründe bir araştırma (Doctoral dissertation
N Uğur
TC İstanbul Medeniyet Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm …, 2020
52020
The use of virtual reality and augmented reality in cultural heritage and deep-diving destinations
N Garipağaoğlu-Uğur, O Akova
Handbook of Research on Digital Communications, Internet of Things, and the …, 2022
42022
Turizmde Bir Pazarlama Aracı Olarak Oyunlaştırma
N Garipağaoğlu-Uğur, O Akova
Journal of Humanities and Tourism Research 11 (3), 597-613, 2021
32021
Effects of Internet on Tourism Marketing: An Empirical Analysis About Online Tourism
NG Uğur
Tools and Techniques for Implementing International E-Trading Tactics for …, 2020
32020
Avrupa Birliği Turizm Politikalarının Türk Turizmine Etkilerinin Çevre ve Sürdürülebilirlik Bağlamında Analizi: Marmara Denizi Müsilaj Sorunu
N Garipağaoğlu-Uğur, FF İstanbullu Dinçer
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi (UKSAD) 8 (1), 48-61, 2022
1*2022
Hipster Turist Arketipleri ve Hipster Turizminin Oluşumuna Katkısının Analizi
N Garipağaoğlu-Uğur, Ş Demirkol
Journal of New Tourism Trends 2 (2), 125-137, 2021
12021
Türkiye Cumhuriyetinin kuruluşundan itibaren turizmde sivil toplum kuruluşlarının gelişimi
N Uğur, Ç Bulşu, F Dinçer
Uluslararası Beşeri ve Sosyal Bilimler İnceleme Dergisi 7 (2), 54-76, 2023
2023
Örgüt kültürünün işten ayrılma niyetine etkisi: Örgütsel bağlılığın aracılık rolü
N Uğur, O Akova, DS Çelik
Marmara Sosyal Araştırmalar Dergisi 20, 31-55, 2023
2023
Türkiye Cumhuriyeti'nin 100. yılında turizmde sivil toplum kuruluşları
N Garipağaoğlu-Uğur, Ç Bulşu, F İstanbullu-Dinçer
5.Uluslararası 29 Ekim Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu, 17-18 (özet bildiri), 2023
2023
Açık Hava Rekreasyonel Aktivitelerinin Kırsal Turizme Etkisi
N Garipağaoğlu-Uğur, O Akova
Uluslararası Beşeri ve Sosyal Bilimler İnceleme Dergisi 6 (2), 111-122, 2022
2022
Rekreasyonel Aktivitelerin Kırsal Turizme Etkisi
N Uğur, O Akova
I. International Tourism and Culinary Conference (ITCC'22), 652, 2022
2022
Seyahat Acentalarında dijital pazarlama ve dağıtım kanalları
N Uğur, İ Kızılırmak
Dijital Dönüşümü Turizme Yansımaları, 19-41, 2022
2022
Turizm ve Seyahat Acentası Madde Metni
N Garipağaoğlu-Uğur
Türkiye Turizm Ansiklopedisi 16, 2022
2022
Turizm ve Seyahat Acentası Madde Metni
N Garipağaoğlu-Uğur
Türkiye Turizm Ansiklopedisi 12, 2022
2022
Turizm ve Seyahat Acentası Madde Metni
N Garipağaoğlu-Uğur
Türkiye Turizm Ansiklopedisi 6, 2022
2022
Turizm ve Seyahat Acentası Madde Metni
N Garipağaoğlu-Uğur
Türkiye Turizm Ansiklopedisi 4, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20