Dilbilgisi Öğretiminde Senaryo Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Etkililiği: Kelime Türleri Örneği H Yaman, Ü Süğümlü Dil Dergisi, 56-73, 2009 | 74* | 2009 |
A Case Study on Teaching Turkish through Distance Education Ü Süğümlü International Journal of Psychology and Educational Studies 8 (1), 174-190, 2021 | 44 | 2021 |
Relationship Between Writing Motivation Levels and Writing Skills Among Secondary School Students Ü Süğümlü, HH Mutlu, E Çinpolat International Electronic Journal of Elementary Education 11 (5), 487-492, 2019 | 41 | 2019 |
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Ders Dışı Kitap Okuma Alışkanlıkları H Yaman, Ü Süğümlü Kastamonu Eğitim Dergisi 18 (1), 291-306, 2010 | 34* | 2010 |
İkna Edici Yazma ve Karşılaştırmalı Bir Araştırma (Avustralya Ana Dili Öğretimi Ders Materyalleri ve Türkiye Örneği) A Okur, G Göçen Özdemir, Ü Süğümlü Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (21), 167-197, 2013 | 29* | 2013 |
Yazma Becerisinde Öğrenci Özerkliğinin Yazmaya Yönelik Tutum ve Motivasyonla İlişkisi: Bir Eylem Araştırması Ü Süğümlü International Journal of Language Academy 7 (5), 383-422, 2017 | 26 | 2017 |
Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Çalışmalarındaki Yazım ve Noktalama Hatalarının Belirlenmesi Ü Süğümlü Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (2), 528-542, 2020 | 19 | 2020 |
İkna Edici Konuşma ve Karşılaştırmalı Bir Araştırma (Avustralya Ana Dili Öğretimi Ders Materyalleri ve Türkçe Örneği) A Okur, Ü Süğümlü, G Göçen Turkish Studies 8 (8), 951-970, 2013 | 19* | 2013 |
Dilde Sadeleşme ve Dil Akademisi Tartışmaları: Türk Dili Dergisi (1976) M Özdemir, Ü Süğümlü Electronic Turkish Studies 8 (9), 2269-2295, 2013 | 18 | 2013 |
Türkçe Dersi Öğretim Programı (2018) Temelinde Hazırlanan Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarının Öğretmen Görüşleriyle Değerlendirilmesi HH Mutlu, Ü Süğümlü, E Çinpolat Milli Eğitim Dergisi 48 (224), 101-121, 2019 | 13 | 2019 |
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metin Türleri ile Kalıplaşmış Söz Varlığı İlişkisi Ü Süğümlü, A Eraslan Ana Dili Eğitimi Dergisi 7 (3), 630-646, 2019 | 13 | 2019 |
Çocukluk Döneminde Okuma (8-14 Yaş) T Demirtaş, Ü Süğümlü Yaşam Boyu Okuma Eğitimi, 2013 | 13* | 2013 |
An Action Research on the Improvement of Writing Skill in Teacher Training Ü Süğümlü Educational Policy Analysis and Strategic Research 15 (1), 137-162, 2020 | 11 | 2020 |
Dinleme/İzleme Stratejilerine Yönelik Karşılaştırmalı Bir Çalışma: Program ve Ders Kitapları Ü Süğümlü, SN Yüce Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 8 (23), 202-215, 2020 | 10 | 2020 |
Yazma Özerkliği Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması K Tekşan, Ü Süğümlü Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 7 (4), 2591-2607, 2018 | 10 | 2018 |
Türkülerin Türkçe Eğitiminde Kullanılabilirliği K Tekşan, Ü Süğümlü Sakarya University Journal of Education 8 (4), 286-299, 2018 | 10* | 2018 |
Öğrenci Özerkliği Kavramı Üzerine Kuramsal Bir Çalışma Ü Süğümlü International Journal of Languages' Education and Teaching 5 (1), 690-708, 2017 | 10* | 2017 |
The Use of Web 2.0 Tools in Mother-Tongue Instruction: Teachers' Experiences. Ü Süğümlü, S Aslan International Journal of Education and Literacy Studies 10 (1), 124-137, 2022 | 9 | 2022 |
Ortaokul Türkçe Dersi Öğretmen Kılavuz Kitaplarının Kullanılması ve Kullanılmamasına İlişkin Bir Durum Çalışması Ü Süğümlü, HH Mutlu, E Çinpolat Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (4), 1667-1681, 2019 | 9* | 2019 |
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Reklam Filmlerinin Farklı Beceri ve Seviyelerde Kullanımı HH Mutlu, Ü Süğümlü Electronic Turkish Studies 13 (27), 1039-1053, 2018 | 9 | 2018 |