Dil bilgisi öğretiminde senaryo tabanlı öğrenme yaklaşımının etkililiği: Kelime türleri örneği H Yaman, Ü Süğümlü Dil dergisi, 56-73, 2009 | 66* | 2009 |
A case study on teaching Turkish through distance education Ü Süğümlü International Journal of Psychology and Educational Studies 8 (1), 174-190, 2021 | 35 | 2021 |
Relationship between writing motivation levels and writing skills among secondary school students Ü Süğümlü, HH Mutlu, E Çinpolat International Electronic Journal of Elementary Education 11 (5), 487-492, 2019 | 34 | 2019 |
İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME ÖĞRENCİLERİNİN DERS DIŞI KİTAP OKUMA ALIŞKANLIKLARI H YAMAN, Ü SÜĞÜMLÜ Kastamonu Eğitim Dergisi 18 (1), 291-306, 2010 | 30 | 2010 |
İKNA EDİCİ YAZMA VE KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA (AVUSTRALYA ANA DİLİ ÖĞRETİMİ DERS MATERYALLERİ ve TÜRKİYE ÖRNEĞİ) A Okur, G GÖÇEN ÖZDEMİREL, Ü Süğümlü Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (21), 167-197, 2013 | 27 | 2013 |
Yazma becerisinde öğrenci özerkliğinin yazmaya yönelik tutum ve motivasyonla ilişkisi: Bir eylem araştırması Ü Süğümlü International Journal of Language Academy 7 (5), 383-422, 2017 | 24 | 2017 |
İkna edici konuşma ve karşılaştırmalı bir araştırma (Avustralya ana dili öğretimi ders materyalleri ve Türkçe örneği) A Okur, Ü Süğümlü, G Göçen Turkish Studies 8 (8), 951-970, 2013 | 18* | 2013 |
Ortaokul öğrencilerinin yazma çalışmalarındaki yazım ve noktalama hatalarının belirlenmesi Ü Süğümlü Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (2), 528-542, 2020 | 14 | 2020 |
Dilde sadeleşme ve dil akademisi tartışmaları: Türk Dili Dergisi (1976) M Özdemir, Ü Süğümlü Electronic Turkish Studies 8 (9), 2013 | 14 | 2013 |
An Action Research on the Improvement of Writing Skill in Teacher Training Ü SÜĞÜMLÜ EDUCATIONAL POLICY ANALYSIS AND STRATEGIC RESEARCH, 137, 2020 | 10 | 2020 |
TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI (2018) TEMELİNDE HAZIRLANAN ORTAOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİYLE DEĞERLENDİRİLMESİ HH MUTLU, Ü SÜĞÜMLÜ, E ÇİNPOLAT Milli Eğitim Dergisi 48 (224), 101-121, 2019 | 10 | 2019 |
Ortaokul Türkçe ders kitaplarında yer alan metin türleri ile kalıplaşmış söz varlığı ilişkisi Ü Süğümlü, A ERASLAN Ana Dili Eğitimi Dergisi 7 (3), 630-646, 2019 | 10 | 2019 |
Yazma özerkliği ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması K Tekşan, Ü Süğümlü Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 7 (4), 2591-2607, 2018 | 10 | 2018 |
Türkülerin Türkçe eğitiminde kullanılabilirliği K Tekşan, Ü Süğümlü Sakarya University Journal of Education 8 (4), 286-299, 2018 | 10* | 2018 |
ORTAOKUL TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETMEN KILAVUZ KİTAPLARININ KULLANILMASI VE KULLANILMAMASINA İLİŞKİN BİR DURUM ÇALIŞMASI Ü SÜĞÜMLÜ, HH MUTLU, E ÇİNPOLAT Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (4), 1667-1681, 2019 | 9 | 2019 |
Çocukluk döneminde okuma T Demirtaş, Ü Süğümlü Yaşam Boyu Okuma Eğitimi, 2013 | 9* | 2013 |
The Use of Web 2.0 Tools in Mother-Tongue Instruction: Teachers' Experiences. Ü Süğümlü, S Aslan International Journal of Education and Literacy Studies 10 (1), 124-137, 2022 | 8 | 2022 |
DİNLEME/İZLEME STRATEJİLERİNE YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA: PROGRAM VE DERS KİTAPLARI Ü SÜĞÜMLÜ, SN YÜCE Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 8 (23), 202-215, 2020 | 8 | 2020 |
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde reklam filmlerinin farklı beceri ve seviyelerde kullanımı HH Mutlu, Ü Süğümlü Electronic Turkish Studies 13 (27), 2018 | 8 | 2018 |
Öğrenci özerkliği kavramı üzerine kuramsal bir çalışma Ü Süğümlü International Journal of Languages' Education and Teaching 5 (1), 690-708, 2017 | 8* | 2017 |