Türkiyede Anadolu güzel sanatlar liseleri (yaylı çalgılar) bireysel çalgı eğitimi dersinde piyano eşlikli çalışmalara ilişkin öğretmen görüşleri S Coşkuner Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara: Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2007 | 37 | 2007 |
TÜRKİYE’DE ANADOLU GÜZEL SANATLAR LİSELERİ BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ DERSİNDE (YAYLI ÇALGILAR) PİYANO EŞLİKLİ ÇALIŞMALARA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ S Coşkuner Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi 2 (3), 83-104, 2016 | 17 | 2016 |
SOUNDPAINTING UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN ÖZGÜVENİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. Y Bilgin, S Coşkuner Electronic Turkish Studies 12 (4), 2017 | 11 | 2017 |
“Küçük Kemancı” keman metodunun hedef davranışları S Coşkuner Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (2), 183-208, 2016 | 11 | 2016 |
Müzik dinleme etkinliklerinin ilköğretim öğrencilerinin akademik başarısına etkisi E Özdemir, S Coşkuner İlköğretim Online 17 (1), 57-69, 2018 | 9 | 2018 |
Perceptions of Audience on Soundpainting Performance. S Coskuner Journal Of Education And Training Studies 6 (10), 142-147, 2018 | 8 | 2018 |
Effects of Sound Painting Applications on Performance. S Coskuner Educational Research And Reviews 11 (15), 1391-1401, 2016 | 7 | 2016 |
Müller-Rusch metodu ve bu anlayışla hazırlanmış Türk ezgilerinin 7-11 yaş grubu çocuklarının keman çalma becerilerine etkileri S Coşkuner PQDT-Global, 2012 | 6 | 2012 |
KONSERVATUVAR ÖĞRENCİLERİNİN SOUNDPAİNTİNG UYGULAMALARINA YÖNELİK ÖZ DEĞERLENDİRMELERİ S COŞKUNER Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 384-396, 2016 | 5 | 2016 |
Affect Of Soundpainting Lesson In Increasing The Motivation For Listening To Aleatoric Music S Coskuner Middle-East Scientific Research Journal 24 (1), 15-21, 2016 | 5 | 2016 |
The Effects of Amateur Choir Educatıon on Children’s Citızenship and Character Development S COŞKUNER | 5 | 2009 |
SOUNDPAINTING UYGULAMALARININ KORO EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONU ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ S Coşkuner The Journal of Academic Social Science Studies 11 (64), 49-58, 2019 | 4 | 2019 |
Türk keman ekolü neden istenilen düzeyde değildir? S Coşkuner Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi 1 (1), 1-9, 2015 | 4 | 2015 |
Effects of Soundpainting Training on Attention S Coşkuner, J Stalheim Journal of History Culture and Art Research 9 (1), 295-304, 2020 | 3 | 2020 |
Koro Eğitimi ve Performansında Soundpainting Yaklaşımı S Coşkuner Art-e Sanat Dergisi 12 (23), 157-166, 2019 | 3 | 2019 |
MULLER-RUSCH BAŞLANGIÇ KEMAN METODUNUN İÇERİK ANALİZİ S COŞKUNER, B AYDIN Turkish Studies 13, 27, 2018 | 3 | 2018 |
“YAYLI ÇALGILAR İÇİN GRAFİK NOTASYON YOLUYLA DOĞAÇLAMA OYUNLARI” KİTABININ HEDEF DAVRANIŞLARI BAKIMINDAN İNCELENMESİ S COŞKUNER Turkish Studies 13, 19, 2018 | 2 | 2018 |
ÇOCUKLARIN SOUNDPAINTING EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ S Coşkuner Turkish Studies 12 (14), 59-72, 2017 | 2 | 2017 |
A New Approach In Music Education Improving Creativity: Soundpainting Creativity S COŞKUNER Participatory Educational Research 4 (1), 152-160, 2016 | 2 | 2016 |
MULLER-RUSCH METODUNA GÖRE HAZIRLANMIŞ TÜRK EZGİLERİNİN KEMAN ÇALMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE OLAN ETKİLERİ S Coşkuner, S Sevinç, Z KURTASLAN Fine Arts 7 (4), 418-431, 2012 | 2 | 2012 |