Takip et
Sonat Coşkuner
Sonat Coşkuner
akdeniz.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkiyede Anadolu güzel sanatlar liseleri (yaylı çalgılar) bireysel çalgı eğitimi dersinde piyano eşlikli çalışmalara ilişkin öğretmen görüşleri
S Coşkuner
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara: Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2007
372007
TÜRKİYE’DE ANADOLU GÜZEL SANATLAR LİSELERİ BİREYSEL ÇALGI EĞİTİMİ DERSİNDE (YAYLI ÇALGILAR) PİYANO EŞLİKLİ ÇALIŞMALARA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
S Coşkuner
Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi 2 (3), 83-104, 2016
172016
SOUNDPAINTING UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN ÖZGÜVENİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ.
Y Bilgin, S Coşkuner
Electronic Turkish Studies 12 (4), 2017
112017
“Küçük Kemancı” keman metodunun hedef davranışları
S Coşkuner
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (2), 183-208, 2016
112016
Müzik dinleme etkinliklerinin ilköğretim öğrencilerinin akademik başarısına etkisi
E Özdemir, S Coşkuner
İlköğretim Online 17 (1), 57-69, 2018
92018
Perceptions of Audience on Soundpainting Performance.
S Coskuner
Journal Of Education And Training Studies 6 (10), 142-147, 2018
82018
Effects of Sound Painting Applications on Performance.
S Coskuner
Educational Research And Reviews 11 (15), 1391-1401, 2016
72016
Müller-Rusch metodu ve bu anlayışla hazırlanmış Türk ezgilerinin 7-11 yaş grubu çocuklarının keman çalma becerilerine etkileri
S Coşkuner
PQDT-Global, 2012
62012
KONSERVATUVAR ÖĞRENCİLERİNİN SOUNDPAİNTİNG UYGULAMALARINA YÖNELİK ÖZ DEĞERLENDİRMELERİ
S COŞKUNER
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 384-396, 2016
52016
Affect Of Soundpainting Lesson In Increasing The Motivation For Listening To Aleatoric Music
S Coskuner
Middle-East Scientific Research Journal 24 (1), 15-21, 2016
52016
The Effects of Amateur Choir Educatıon on Children’s Citızenship and Character Development
S COŞKUNER
52009
SOUNDPAINTING UYGULAMALARININ KORO EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONU ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
S Coşkuner
The Journal of Academic Social Science Studies 11 (64), 49-58, 2019
42019
Türk keman ekolü neden istenilen düzeyde değildir?
S Coşkuner
Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi 1 (1), 1-9, 2015
42015
Effects of Soundpainting Training on Attention
S Coşkuner, J Stalheim
Journal of History Culture and Art Research 9 (1), 295-304, 2020
32020
Koro Eğitimi ve Performansında Soundpainting Yaklaşımı
S Coşkuner
Art-e Sanat Dergisi 12 (23), 157-166, 2019
32019
MULLER-RUSCH BAŞLANGIÇ KEMAN METODUNUN İÇERİK ANALİZİ
S COŞKUNER, B AYDIN
Turkish Studies 13, 27, 2018
32018
“YAYLI ÇALGILAR İÇİN GRAFİK NOTASYON YOLUYLA DOĞAÇLAMA OYUNLARI” KİTABININ HEDEF DAVRANIŞLARI BAKIMINDAN İNCELENMESİ
S COŞKUNER
Turkish Studies 13, 19, 2018
22018
ÇOCUKLARIN SOUNDPAINTING EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
S Coşkuner
Turkish Studies 12 (14), 59-72, 2017
22017
A New Approach In Music Education Improving Creativity: Soundpainting Creativity
S COŞKUNER
Participatory Educational Research 4 (1), 152-160, 2016
22016
MULLER-RUSCH METODUNA GÖRE HAZIRLANMIŞ TÜRK EZGİLERİNİN KEMAN ÇALMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE OLAN ETKİLERİ
S Coşkuner, S Sevinç, Z KURTASLAN
Fine Arts 7 (4), 418-431, 2012
22012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20