Pandemi döneminde okul öncesi dönem çocukları ve annelerinin psikososyal açıdan etkilenme durumunun anne görüşleri doğrultusunda incelenmesi N Tuzcuoğlu, D Aydın, S Balaban Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (1), 1-13, 2021 | 23 | 2021 |
Comparisons of Children's Level of Recall: Stories Told through E-Book and Picture Book. Ö Sapsaglam, D Aydin, N Toksoy Educational Research and Reviews 15 (3), 123-128, 2020 | 9 | 2020 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kapsayıcı Eğitim ile İlgili Görüşleri, Problemleri ve Çözüm Önerileri N TUZCUOĞLU, D AYDIN Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi 3 (1), 27-40, 2023 | 3 | 2023 |
48-60 Aylık Çocukların Dinleme Becerileri ile Sosyal Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Ö Polat, D Aydın Eğitimde Kuram ve Uygulama 17 (1), 39-53, 2021 | 1 | 2021 |
Uyarlama Eğitim Programı’nın okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimi ile ilgili düşünceleri, tutumları ve endişeleri üzerindeki etkisinin karşılaştırılması D Aydın | 1 | 2020 |
Okul Öncesi Dönem Çocukları için Öykü Anlama Rubriği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması D Aydın, G Uyanık 8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 79-80, 2023 | | 2023 |
Türkçe Etkinliklerine Yönelik Uyarlamalar D Aydın, B Yılmaz Atman Küçük Değişiklikler Büyük Farklılıklar Kapsayıcı Okul Öncesi Sınıflar İçin …, 2023 | | 2023 |
Sanat Etkinlerine Yönelik Uyarlamalar D Aydın Küçük Değişiklikler Büyük Farklılıklar Kapsayıcı Okul Öncesi Sınıflar İçin …, 2023 | | 2023 |
Oyun ve Müzik Etkinliklerine Yönelik Uyarlamalar D Aydın Küçük Değişiklikler Büyük Farklılıklar Kapsayıcı Okul Öncesi Sınıflar İçin …, 2023 | | 2023 |
UYARLAMA EĞİTİM PROGRAMI’NIN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİ, TUTUMLARI VE ENDİŞELERİ ÜZERİNDEKI ETKİSİNİN KARŞILAŞTIRILMASI D AYDIN, M TUĞLUK Milli Eğitim Dergisi 51 (234), 1327-1342, 2022 | | 2022 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğrenme Sürecinde Öğretimsel Uyarlamalara Yer Verme Düzeylerinin Belirlenmesi D Aydın, MN Tuğluk 1. Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2020 | | 2020 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME-ÖĞRETME SÜRECİNDE ÖĞRETİMSEL UYARLAMALARA YER VERME DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ D AYDIN, MN TUĞLUK | | 2020 |
E-kitap ve Resimli Kitap Yoluyla Hikaye Anlatılan Çocukların Hatırlama Düzeylerinin Karşılaştırılması D Aydın, Ö Sapsağlam, N Toksoy 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, 2019 | | 2019 |
Okul Öncesi Hikaye Kitaplarında Yer Alan Çocuk Karakterlerin Duygu ve Davranış Özelliklerinin İncelenmesi Toksoy, Nazlıcan, Ö Sapsağlam, D Aydın EJER, 2019 | | 2019 |
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARINDAKİ KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARIN İNCELENMESİ D AYDIN, Ö SAPSAĞLAM | | 2019 |