Harmanlanmış öğrenme ortamının öğretmen adaylarının akademik başarısına, ders çalışma alışkanlıklarına ve güdülenme düzeylerine etkisi A Pesen Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 36 | 2014 |
Ebeveynlerin “çocuk” kavramına yükledikleri metaforlar A Pesen | 29 | 2015 |
Üstün yetenekli öğrencilerin fen ve teknolojiye yönelik tutumları, öğrenme ve motivasyon stilleri arasındaki ilişki M Kahyaoğlu, A Pesen TALENT 3 (1), 38-49, 2013 | 29 | 2013 |
Üniversite öğrencilerinin toplumsal cinsiyet algısı ile çatışma ve şiddete ilişkin farkındalık düzeylerinin incelenmesi A Pesen, İ Kara, M Kale, BS Abbak OPUS© Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of …, 2016 | 27 | 2016 |
Çocuk gelişimi bölümü 2. sınıf öğrencilerinin “müdür” kavramına ilişkin metafor algıları A Pesen, İ Kara, M Gedik Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi| Journal Of Socıal Scıences Institute, 2015 | 22 | 2015 |
ÖĞRETMENLERİN SINIF İÇİ DEMOKRATİK DAVRANIŞLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ A Kesici, A Pesen, O Behçet Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 16 (60), 34-45, 2017 | 21 | 2017 |
Do the Learner-Centered Approaches Increase Academic Performance? Effect of the Layered Curriculum on Students' Academic Achievement in English Lesson. B Üzüm, A Pesen International Journal of Instruction 12 (1), 1585-1608, 2019 | 20 | 2019 |
HARMANLANMIŞ ÖĞRENME YAKLAŞIMININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARISINA VE GÜDÜLENME DÜZEYİNE ETKİSİ. A Pesen, B Oral Electronic Journal of Social Sciences 15 (58), 2016 | 20 | 2016 |
Öğretmenlerin özel gereksinimli bireylere yönelik tutumlarının incelenmesi A Pesen, M Demirhan Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (1), 141-158, 2021 | 17 | 2021 |
İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yaklaşımının 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersi Alan Konusundaki Başarılarına Etkisi The Effect of Cooperative Learning Approach on 6th Grade … A PESEN, B BAKIR Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi 6 (11), 71-84, 2016 | 16 | 2016 |
The Analysis of High School Students' Tendencies about Lifelong Learning. A Pesen Universal Journal of Educational Research 5 (n12A), 26-31, 2017 | 15 | 2017 |
The effect of blended learning approach on academic success and motivation of teacher candidates A Pesen, B Oral Electronic Journal of Social Sciences 15 (58), 799-821, 2016 | 11 | 2016 |
Science high school students’ perceptions of science high schools in Turkey A Pesen, O Behçet, U Epçaçan Journal of Education and Future, 39-52, 2020 | 9 | 2020 |
The Analysis of Self Efficacies of English Language Teachers in Terms of Creative Drama Use in Education. A Pesen, B Üzüm Universal Journal of Educational Research 5 (8), 1378-1385, 2017 | 9 | 2017 |
ÖZEL EĞİTİM DERSİ ALAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ “ÖZEL EĞİTİM” VE “ÖZEL EĞİTİME İHTİYAÇ DUYAN BİREY” KAVRAMLARINA İLİŞKİN ALGILARI A PESEN, H PESEN EKEV Akademi Dergisi, 35-60, 2020 | 8 | 2020 |
Ortaokul öğrencilerinin okul tükenmişliği, öğrenme sürecinde yardım istemeleri ve akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi A Çelik, A Pesen Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 22 (2), 351-362, 2020 | 7 | 2020 |
Ortaokul Öğrencilerinde Bilgisayar Oyun Bağımlılığı Düzeyinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi A Pesen, T Şanlı AJIT-e: Academic Journal of Information Technology 9 (34), 105-117, 2018 | 7 | 2018 |
TÜRKÇE DERS KİTAPLARINA YÖNELİK TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİ BELİRLEME ÇALIŞMASI M GEDİK, A PESEN, B TEKİN AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ, 667-687, 2016 | 7* | 2016 |
Öğretmen adaylarının çocuk istismarı ve ihmali konusundaki bilgi ve risk tanıma düzeyleri ile karar verme stilleri arasındaki ilişki A PESEN, U EPÇAÇAN Toplum ve Sosyal Hizmet 32 (1), 121-140, 2021 | 6 | 2021 |
Examining university students’ perceptions of gender and their conflict and violent awareness levels A Pesen, K İdris, K Mustafa, BS Abbak OPUS International Journal of Society Researches 6 (11), 325-340, 2016 | 6 | 2016 |