Öğretmenlerin iş yerinde yalnızlıkları ve yaşam doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi E Yılmaz, H Aslan Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 3 (3), 59-69, 2013 | 205 | 2013 |
Okul müdürlerinin liderlik standartlarının geliştirilmesi H Aslan, E Karip Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 20 (3), 255-279, 2014 | 71 | 2014 |
The study of teachers' general cynicism inclinations in terms of life satisfaction and other variables H Aslan, E Yilmaz Creative Education 4 (9), 588, 2013 | 49 | 2013 |
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN DEVAM ETTİKLERİ OKULLARI İLE BİLİM VE SANAT MERKEZİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI: KARŞILAŞTIRMALI DURUM ÇALIŞMASI H Aslan, Ü Doğan Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 335-350, 2016 | 32 | 2016 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN RESMÃ GÖREV TANIMLARININ DIŞINDA OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜKLERİ İŞLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ S KOŞAR, F SEZGİN, H ASLAN Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (1), 147-164, 2013 | 32 | 2013 |
İlkokul Öğretmenlerinin Öğretmen Liderliği ve Politik Beceri Algılarının İncelenmesi. H Aslan, T ÇALIK, E Er Ilkogretim Online 18 (3), 2019 | 30 | 2019 |
Özel eğitim kurumlarında çalışan müdürlerin hizmetkâr liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel adanmışlık düzeyleri arasındaki ilişki Ü Doğan, H Aslan Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 35 (2), 51-68, 2016 | 30 | 2016 |
Yenilikçi okul ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması H Aslan, F Kesik Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 22 (4), 463-482, 2016 | 28 | 2016 |
The Relationship between Perceived Social Support and Organizational Commitment Levels of Primary and Secondary School Teachers. SK Tuna, H Aslan Universal Journal of Educational Research 6 (5), 983-993, 2018 | 25 | 2018 |
ORTAOKUL VE LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL SİNİZM İLE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ A AMASRALI, H ASLAN Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 64-92, 2017 | 22 | 2017 |
İlk ve ortaokul öğretmenlerinin etik duyarlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Sinop ili örneği) AO DEMİRBOLAT, H ASLAN Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 187-206, 2014 | 18 | 2014 |
İlkokul, ortaokul ve liselerde görev yapmakta olan öğretmenlerin politik beceri düzeyleri H ASLAN, V PEKTAŞ Scientific Educational Studies 1 (1), 85-100, 2017 | 17 | 2017 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN DÖNÜŞÜMCÜ LİDERLİK ÖZELLİKLERİ İLE ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİYE YÖNELİK ÖĞRETMEN ALGILARI B Kiriş, H Aslan Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (72), 1656-1675, 2019 | 16 | 2019 |
Metaphoric Expressions of the Students about the Concept of Happiness= Ögrencilerin Mutluluk Kavramina Iliskin Metaforik Ifadeleri. F Kesik, H Aslan Educational Administration: Theory & Practice 26 (2), 303-353, 2020 | 15* | 2020 |
EĞİTİM DENETMENLERİNİN MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ. F Sezgin, H KAVGACI, AÇ KILINÇ, H Aslan Journal of Social Sciences/Sosyal Bilimler Dergisi 5 (9), 2012 | 15 | 2012 |
Türkiye’de ve Avusturalya’da öğrenim gören yabancı uyruklu yüksek lisans öğrencilerinin sosyo-kültürel ve ekonomik sorunları H ASLAN, K BABİRZADE Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 39 (2), 1-21, 2020 | 12 | 2020 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİ İLE DİNLEME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ K KIROĞLU, H Aslan, E Cevat Ekev Akademi Dergisi, 391-406, 2019 | 12 | 2019 |
The Opinions of Teachers about the Innovation Level of Their Schools. H Aslan, F Kesik, C Elma Journal of Education and Training Studies 6 (6), 134-146, 2018 | 10 | 2018 |
An investigation of individual innovativeness characteristics of high school teachers according to certain variables Lise öğretmenlerinin bireysel yenilikçilik özelliklerinin … H Aslan, F Kesik Journal of Human Sciences 15 (4), 2215-2228, 2018 | 7 | 2018 |
Denetime ilişkin tutum ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması Y Gündüz, C Elma, H Aslan Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 31-59, 2018 | 7 | 2018 |