Takip et
HÜSEYİN ASLAN
HÜSEYİN ASLAN
omu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmenlerin iş yerinde yalnızlıkları ve yaşam doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
E Yılmaz, H Aslan
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 3 (3), 59-69, 2013
2052013
Okul müdürlerinin liderlik standartlarının geliştirilmesi
H Aslan, E Karip
Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi 20 (3), 255-279, 2014
712014
The study of teachers' general cynicism inclinations in terms of life satisfaction and other variables
H Aslan, E Yilmaz
Creative Education 4 (9), 588, 2013
492013
ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN DEVAM ETTİKLERİ OKULLARI İLE BİLİM VE SANAT MERKEZİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI: KARŞILAŞTIRMALI DURUM ÇALIŞMASI
H Aslan, Ü Doğan
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (2), 335-350, 2016
322016
OKUL MÜDÜRLERİNİN RESMÃ GÖREV TANIMLARININ DIŞINDA OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜKLERİ İŞLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
S KOŞAR, F SEZGİN, H ASLAN
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (1), 147-164, 2013
322013
İlkokul Öğretmenlerinin Öğretmen Liderliği ve Politik Beceri Algılarının İncelenmesi.
H Aslan, T ÇALIK, E Er
Ilkogretim Online 18 (3), 2019
302019
Özel eğitim kurumlarında çalışan müdürlerin hizmetkâr liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel adanmışlık düzeyleri arasındaki ilişki
Ü Doğan, H Aslan
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 35 (2), 51-68, 2016
302016
Yenilikçi okul ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
H Aslan, F Kesik
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 22 (4), 463-482, 2016
282016
The Relationship between Perceived Social Support and Organizational Commitment Levels of Primary and Secondary School Teachers.
SK Tuna, H Aslan
Universal Journal of Educational Research 6 (5), 983-993, 2018
252018
ORTAOKUL VE LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜTSEL SİNİZM İLE TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
A AMASRALI, H ASLAN
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 64-92, 2017
222017
İlk ve ortaokul öğretmenlerinin etik duyarlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Sinop ili örneği)
AO DEMİRBOLAT, H ASLAN
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 187-206, 2014
182014
İlkokul, ortaokul ve liselerde görev yapmakta olan öğretmenlerin politik beceri düzeyleri
H ASLAN, V PEKTAŞ
Scientific Educational Studies 1 (1), 85-100, 2017
172017
OKUL MÜDÜRLERİNİN DÖNÜŞÜMCÜ LİDERLİK ÖZELLİKLERİ İLE ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİYE YÖNELİK ÖĞRETMEN ALGILARI
B Kiriş, H Aslan
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (72), 1656-1675, 2019
162019
Metaphoric Expressions of the Students about the Concept of Happiness= Ögrencilerin Mutluluk Kavramina Iliskin Metaforik Ifadeleri.
F Kesik, H Aslan
Educational Administration: Theory & Practice 26 (2), 303-353, 2020
15*2020
EĞİTİM DENETMENLERİNİN MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ.
F Sezgin, H KAVGACI, AÇ KILINÇ, H Aslan
Journal of Social Sciences/Sosyal Bilimler Dergisi 5 (9), 2012
152012
Türkiye’de ve Avusturalya’da öğrenim gören yabancı uyruklu yüksek lisans öğrencilerinin sosyo-kültürel ve ekonomik sorunları
H ASLAN, K BABİRZADE
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 39 (2), 1-21, 2020
122020
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİ İLE DİNLEME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
K KIROĞLU, H Aslan, E Cevat
Ekev Akademi Dergisi, 391-406, 2019
122019
The Opinions of Teachers about the Innovation Level of Their Schools.
H Aslan, F Kesik, C Elma
Journal of Education and Training Studies 6 (6), 134-146, 2018
102018
An investigation of individual innovativeness characteristics of high school teachers according to certain variables Lise öğretmenlerinin bireysel yenilikçilik özelliklerinin …
H Aslan, F Kesik
Journal of Human Sciences 15 (4), 2215-2228, 2018
72018
Denetime ilişkin tutum ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Y Gündüz, C Elma, H Aslan
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 31-59, 2018
72018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20