Test Review: Shipley-2 Manual F Kaya, E Delen, O Bulut Journal of Psychoeducational Assessment 30 (6), 593-597, 2012 | 33 | 2012 |
Test Review: Shipley-2 Manual F Kaya, E Delen, O Bulut Journal of Psychoeducational Assessment 30 (6), 593-597, 2012 | 33 | 2012 |
Teachers’ Conceptions of Giftedness and Special Needs of Gifted Students F Kaya Education and Science 40 (177), 59, 2015 | 28 | 2015 |
Intelligence and its relationship to achievement F Kaya, J Juntune, L Stough Elementary Education Online, 2015 | 26 | 2015 |
Psychometric properties of the Internet addiction test in Turkish F Kaya, E Delen, KS Young Journal of Behavioral Addictions 5 (1), 130-134, 2015 | 24 | 2015 |
Öğretmenlerin üstün zekâ kavramı ve üstün zekâlı öğrencilerin özel gereksinimleri F Kaya Eğitim ve Bilim 40 (177), 2015 | 17 | 2015 |
Understanding parents’ perceptions of communication technology use E Delen, F Kaya, N Ritter, A Sahin International Online Journal of Educational Sciences 7 (4), 22-36, 2015 | 16 | 2015 |
Test review: comprehensive test of nonverbal intelligence—Second edition (CTONI-2) E Delen, F Kaya, NL Ritter Journal of Psychoeducational Assessment 30 (2), 209-213, 2012 | 16 | 2012 |
Yurtta veya ailesinin yanında kalan öğrencilerin sosyal destek düzeyleri ve stresle başa çıkma stillerinin incelenmesi N Fırat, F Kaya Turkish Studies-International Periodical for the Languages, Literature and …, 2015 | 15 | 2015 |
Another look at high ability students from low SES populations J Juntune, F Kaya, S Ramos Tempo 32 (4), 14-19, 2011 | 13 | 2011 |
The role of peer nomination forms in the identification of lower elementary gifted and talented students F Kaya Educational Research and Reviews 8 (24), 2260-2269, 2013 | 12 | 2013 |
Üstün Zekalı Olarak Büyümek: Evde ve Okulda Çocukların Potansiyellerini Geliştirmek F Kaya, Ü Ogurlu Nobel Akademik, 2015 | 11 | 2015 |
The relationship among self-esteem, intelligence, and academic achievement F Kaya, Ü Ogurlu International Journal of Human Sciences 12 (1), 951, 2015 | 10* | 2015 |
Üstün yetenekli ortaokul öğrencilerine küresel vatandaşlık eğitimi programının etkililiği Ü OĞURLU, K Fatih, FE YALMAN, Ü AYVAZ Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 2016 | 9 | 2016 |
Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilerin Duygusal Zekâ ve İletişim Becerileri Düzeylerinin Karşılaştırılması. F Kaya, P Kanık, S Alkın International Online Journal of Educational Sciences 8 (1), 2016 | 9 | 2016 |
The effect of poverty on the verbal scores of gifted students F Kaya, LM Stough, J Juntune Educational Studies 42 (1), 85-97, 2016 | 9 | 2016 |
Üstün zekalılar eğitiminde en iyi uygulamalar: kanıt temelli bir kılavuz A Robinson, BM Shore, DL Enersen Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Limited Şti., 2014 | 9 | 2014 |
Verbal and nonverbal intelligence scores within the context of poverty F Kaya, LM Stough, J Juntune Gifted Education International 33 (3), 257-272, 2017 | 7 | 2017 |
Destek eğitim odaları ve öğretmenler üzerine betimsel bir çalışma: Tokat ili örneği S Talas, F Kaya, N Yıldırım Journal of European Education 6 (3), 31-42, 2016 | 6 | 2016 |
Career decisions of gifted students in Turkey Ü Ogurlu, F Kaya, E Hızlı Journal of European Education 5 (1), 31-46, 2015 | 6 | 2015 |