Teachers’ emergent goals in spreadsheet-based lessons: analyzing the complexity of technology integration JB Lagrange, E Ozdemir Erdogan Educational studies in mathematics 71 (1), 65-84, 2009 | 76 | 2009 |
Preservice mathematics teachers' personal figural concepts and classifications about quadrilaterals EO Erdogan, Z Dur Australian Journal of Teacher Education (Online) 39 (6), 107-133, 2014 | 61 | 2014 |
DİDAKTİK DURUMLAR TEORİSİ IŞIĞINDA İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE MATEMATİKSEL SÜREÇLERİN YAŞATILMASI A ERDOĞAN, E ERDOĞAN Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 17-34, 2013 | 41 | 2013 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının teknoloji destekli geometri dersindeki geometrik oluşum edinimleri N Köse, D Tanışlı, EÖ Erdoğan, TY Ada Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (3), 102-121, 2012 | 35 | 2012 |
An analysis of the interaction between mathematical literacy and financial literacy in PISA A Ozkale, E Ozdemir Erdogan International journal of mathematical education in science and technology 53 …, 2022 | 31 | 2022 |
Örgütsel sessizlik ve performans ilişkisi E Erdoğan Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Gebze İleri teknoloji Enstitüsü Sosyal …, 2011 | 24 | 2011 |
Toplama ve çıkarma kavramlarının öğretimi ve öğrenci güçlükleri A Erdoğan, E Erdoğan İlköğretimde karşılaşılan matematiksel zorluklar ve çözüm önerileri, 31-49, 2009 | 22 | 2009 |
İlköğretim 7 K Deniz, EÖ Erdoğan Sınıf Türkçe Ders Kitabı, Komisyon, MEB Devlet Kitapları 1, 2012 | 12 | 2012 |
A Conceptual Model for the Interaction of Mathematical and Financial Literacies. A Ozkale, EO Erdogan International Journal of Progressive Education 16 (5), 288-304, 2020 | 11 | 2020 |
İlköğretim matematik öğretmenliği programı birinci sınıf öğrencilerinin fonksiyonlar konusundaki hazır bulunuşlukları ÖE Erdoğan, A Erdoğan, HB Yanık | 11 | 2012 |
Transpositions of function concept in mathematics curricula and textbooks from the historical development perspective M Gök, A Erdoğan, E ÖZDEMİR ERDOĞAN International Journal of Instruction 12 (1), 2019 | 10 | 2019 |
Matematiğin popülerleştirilmesine yönelik tasarlanan bir eğitim-öğretim ortamının değerlendirilmesi A Erdoğan, EÖ Erdoğan, Ö Garan, M Güler İlköğretim Online 11 (1), 51-74, 2012 | 9 | 2012 |
Teachers using technology: models of the complexity of practices JB Lagrange, N Dedeoglu, E Erdogan Proceedings of CERME 4, 2006 | 8 | 2006 |
Türkiye’de PISA finansal okuryazarlık sorularının uygulanması: Ön lisans öğrencilerinin finansal okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesi örneği A Özkale, EÖ Erdoğan Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 771-802, 2019 | 5 | 2019 |
A comparison of curricula related to the teaching of addition and subtraction concepts EÖ Erdoğan Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 5247-5250, 2010 | 5 | 2010 |
Elektronik tablo ortamında ilköğretim öğrencilerinin örüntüleri araştırma süreçleri EÖ Erdoğan, P Turan Eğitim ve Bilim 39 (173), 2014 | 4 | 2014 |
The Primary School Students’ Pattern Seeking Process In the Spreadsheet Environment EO Erdogan, P Turan Education and Science 39 (173), 182-197, 2014 | 4 | 2014 |
Institutional Perspectives for the Integration of the Spreadsheet in Mathematics Learning: The Case of French Curriculums and Assessments EO Erdogan Spreadsheets in Education 7 (1), 2014 | 3 | 2014 |
Assessing an environment designed for the popularization of mathematics A Erdoğan, EE Özdemir, Ö Garan, M Güler | 3 | 2012 |
Review of Financial Literacy Models for Educational Studies. A OzKale, EO Erdogan HAYEF: Journal of Education 19 (1), 61-71, 2022 | 2 | 2022 |