Takip et
Arif Çömek
Arif Çömek
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Determining students’ conceptual understanding level of thermodynamics
H Sarıcayir, S Ay, A Comek, G , Cansiz, M Uce
Journal of Education and Training Studies 4 (6), 69-79, 2016
622016
Examining the relations between science attitudes, logical thinking ability, information literacy and academic achievement through internet assisted chemistry education
Ç Arif, B Hale
Procedia - Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1526–1532, 2009
532009
Fen Bilgisi Öğretiminde ‘’Isı Ve Isının Maddedeki Yolculuğu’’Ünitesinin Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalleri İle Öğretilmesinin Öğrenci Başarısına Etkisi
A Çömek
PQDT-Global, 2003
282003
Fen eğitiminde robotik uygulamaları hakkında öğretmen görüşleri
A Çömek, B Avcı
Uluslararası Yükseköğretimde Yeni Eğilimler Kongresi, 2016
262016
Fen Bilgisi Öğretiminde Isı Konusunun Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalleri İle Öğretilmesi
A Çömek, H Bayram
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 192-197, 2004
262004
Öğretmen adaylarının gözüyle basit araç-gereçlerle yapılan fen deneyleri
F Önen, A Çömek
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 1 (3), 45-71, 2011
232011
Lisansüstü Eğitimi Öğrencilerinin Gördükleri Eğitim Hakkındaki Beklenti Ve Görüşlerinin Belirlenmesi
E Arı, E Pehlivanlar, A Çömek
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (17), 231-235, 2005
23*2005
Öğrencilerin oluşturdukları analojilerin öğrenmeye etkisi
F Şahin, H Mertoğlu, A Çömek
Yeni Bin Yılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, 2001
222001
The effect of concept mapping on students’ academic achievement and attitude in science education
A Çömek, O Akınoğlu, E Elmacı, T Gündoğdu
Journal of Human Sciences 13 (1), 348-363, 2016
212016
İnternetin etkin kullanımı ile öğrenme stillerinin öğretmen adaylarının akademik başarı ve tutumlarına etkisi
A Çömek
PQDT-Global, 2009
182009
Fen eğitiminde kavram haritaları kullanımının akademik başarı ve tutuma etkisi
A Çömek, O Akınoğlu, E Elmacı, T Gündoğdu
International Journal of Human Sciences 13 (1), 348-363, 2016
102016
Effectiveness of the argumentation method: A meta-analysis
A Çömek, H Sarıçayır, Y Erdoğan
Journal of Human Sciences 12 (2), 1881-1898, 2015
82015
THE VIEWS OF PROSPECTIVE TEACHERS' ON HANDS ON SCIENCE EXPERIMENTS
F Önen, A Çömek
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 2011 (3), 45-72., 2011
32011
Fen Bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik tutumları ve yenilikçilik düzeylerinin incelenmesi
A ÇÖMEK, E KARASAÇ
YÜKSEKÖĞRENİM ÜZERİNE, 2016
22016
The effect of concept mapping on students’ academic achievement and attitude in science education Fen eğitiminde kavram haritaları kullanımının akademik başarı ve tutuma etkisi
A Çömek, O Akınoğlu, E Elmacı, T Gündoğdu
Journal of Human Sciences 13 (1), 348-363, 2016
12016
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜYLE BASİT ARAÇ-GEREÇLERLE YAPILAN FEN DENEYLERİ
F ÖNEN, A ÇÖMEK
Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
2011
LİSANSÜSTÜ EĞİTİMİ ÖĞRENCİLERİNİN GÖRDÜKLERİ EĞİTİM HAKKINDAKI BEKLENTİ ve GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
E ARI, E PEHLİVANLAR, A ÇÖMEK
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi, 2005
2005
Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalleri Kullanımının Öğrencilerin Isı Konusunu Öğrenmelerine Etkisi
A ÇÖMEK, H BAYRAM
Proceedings of V. International Educational Technologies Conference 1 (1 …, 2005
2005
Page No 4G LTE Dynamic Pricing: The Drivers, the Benefits and the Challenges Ahmed Rashad Harb Riad Ismail 266 Meta-nalysis on the Effectiveness of rgumentation Method: Turkey …
H Sarıçayır, A Çömek, Y Erdoğan, AA Chernousov, BYB Chan, I Yahuza, ...
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–19