Takip et
Doç. Dr. Sevda Sahilli Birdir
Doç. Dr. Sevda Sahilli Birdir
Turizm İşletmeciliği Doçent Doktor, Mersin Üniversitesi
mersin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Willingness to pay as an economic instrument for coastal tourism management: Cases from Mersin, Turkey
S Birdir, Ö Ünal, K Birdir, AT Williams
Tourism Management 36, 279-283, 2013
1472013
The relationship between tourism, CO2 emissions and economic growth: a case of Mediterranean countries
E Balli, C Sigeze, M Manga, S Birdir, K Birdir
Asia Pacific Journal of Tourism Research 24 (3), 219-232, 2019
1402019
Segmentation of tourist using demographic and travel characteristics: The case of Istanbul
SS Birdir
International Review of Management and Marketing 5 (4), 221-229, 2015
382015
Restoran işletmelerinde yenilik uygulamaları: Mersin ve Adana örneği
SS Birdir, EY Kale
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 11 (3), 2014
362014
Turist rehberi adaylarında yeni yiyecek deneme korkusu (neophobia)
SS Birdir, N İflazoğlu, K Birdir
Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research 3 (4), 551-561, 2019
242019
Destination marketing and destination image
SS Birdir, A Dalgic, K Birdir
The Routledge handbook of destination marketing, 71-81, 2018
152018
Karnavala katılım güdüleri: IV. Adana uluslararası portakal çiçeği karnavalı örneği
SS Birdir, D Toksöz, E Bak
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13 (1), 21-39, 2016
152016
Otel işletmelerinde yenilikçi hizmetler
EY Kale, SS Birdir
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 7 (2), 2010
122010
Impact of ICTs on event management and marketing
K Birdir, S Birdir, A Dalgiç, D Toksoz
IGI Global, 2020
112020
Interest of localpeople in gastronomy tourism and their food neophobia: Cases of Hatay and Gaziantep
N Iflazoğlu, S Bırdır Sahıllı
İrfan YAZICIOĞLU, 2020
112020
XVII. Akdeniz oyunları seyircilerinin güdüleri ve algıladıkları faydalar üzerine bir çalışma
M Yolal, SS Birdir, S Karacaoğlu, K Birdir
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 11 (2), 2014
112014
Yerli turistlerin profesyonel turist rehberlerinden beklentilerinin incelenmesi
SS BİRDİR, S TAŞBEY
Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 24 (2 …, 2009
92009
A critical review of destination marketing
SS Birdir, A Dalgic, K Birdir
The Routledge handbook of destination marketing, 7-15, 2018
82018
Otel İşletmelerinde Pazar Bölümlendirme Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma
SS Birdir
Ankara: Detay Yayıncılık, 2015
72015
Rus turistlerin turistik ürün tercihlerinde satış geliştirme faaliyetlerinin rolü
SS Birdir
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (2), 1-25, 2014
72014
Yeşil yıldız uygulamaları: Y kuşağı örneği
SS Birdir, D Toksöz, K Birdir
Journal of Tourism Theory and Research 5 (2), 123-133, 2019
62019
Y kuşağı karnaval katılımcılarının anlık hediyelik eşya satınalma davranışları ve hedonik tüketim eğilimlerinin belirlenmesi
SS Birdir, K Birdir
International Journal of Social Sciences and Education Research 6 (4), 501-513, 2020
52020
Dört ve beş yıldızlı otel mutfak şeflerinin işten ayrılma nedenleri
T Çanakçı, SS Birdir
İşletme Araştırmaları Dergisi 12 (2), 1176-1191, 2020
52020
Smart Tourism Planning: Geographical Evidence From Poland
K Leśniewska-Napierała, T Napierała, SS Birdir, K Birdir
Handbook of Research on Smart Technology Applications in the Tourism …, 2020
42020
Fayda temelli bölümlendirme: Antalya örneği
SS Birdir, MŞ Akdoğan
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (1), 21-34, 2010
42010
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20