Takip et
Prof. Dr. Selami Yangın
Prof. Dr. Selami Yangın
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Sınıf Öğretmenliği
erdogan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim öğretmen adaylarinin mesleki özyeterliklerine ilişkin görüşleri
M Kahyaoğlu, S Yangın
Kastamonu eğitim dergisi 15 (1), 73-84, 2007
5092007
İlköğretim öğretmen adaylarinin çevreye yönelik tutumlari
M Kahyaoğlu, Ş Daban, S Yangın
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 42-52, 2008
1772008
İlköğretim fen ve teknoloji programındaki değişimin öğretmenlere yansımaları
S YANGIN, H Dindar
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (33), 240-252, 2007
1382007
İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programina geçiş sürecinde öğretmenlerin bakiş açilarinin değerlendirilmesi
H Dindar, S Yangın
Kastamonu Eğitim Dergisi 15 (1), 185-198, 2007
1362007
Okuma güçlüğü olan öğrencilerin okuma becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir uygulama
S Sidekli, S YANGIN
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 393-413, 2005
1002005
Okuma güçlüğü yaşayan öğrencilerin kelime tanıma becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir uygulama
S YANGIN, S Sidekli
Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2006
602006
öğretim programı çerçevesinde ilköğretimde fen ve teknoloji dersinin öğretimine ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri
S Yangın
Unpublished doctoral dissertation, Gazi Üniversitesi, Ankara, 2004
582004
İlköğretim öğretmen adaylarının kopya çekmeye yönelik tutum ve görüşleri
S Yangın, M Kahyaoğlu
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (21), 46-55, 2009
522009
İLKÖĞRETİM SINIF ÖĞRETMENLİĞİ, FEN BİLGİSİ VE MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI
M Kahyaoğlu, S Yangın
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 3 (6), 203-220, 2007
512007
Prospective teachers' misconceptions about classification of plants and changes in their misconceptions during pre-service education
S Yangın, S Sidekli, Y Gökbulut
Sci Methodical Ctr-Sci Educologica, 2014
442014
Sınıf öğretmeni adaylarının ve öğretim elemanlarının çeşitli öğrenme güçlüklerine yönelik farkındalıkları
S Yangın, N Yangın, V Önder, A Şavlığ
Education Sciences 11 (5), 243-266, 2016
372016
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ VAN HİELE GEOMETRİK DÜŞÜNCE DÜZEYLERİNİN, BAZI DEĞİŞKENLERE (LİSE TÜRÜ, LİSE ALANI, LİSE ORTALAMASI, ÖSS PUANLARI, LİSANS ORTALAMALARI VE CİNSİYET …
Y Gökbulut, S Sidekli, S Yangın
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (2), 375-396, 2010
342010
ÖĞRETMEN ADAYLARININ HİDROELEKTRİK SANTRALLERİ KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ
S YANGIN, Y GEÇİT, S Delihasan
Marmara Coğrafya Dergisi, 124-146, 2013
292013
Sosyal Bilgiler Öğretimi: Öğretmenim Bana Hikaye Anlatır mısın?
S SİDEKLİ, ZTS YANGIN
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (4), 2013
282013
Views of prospective teachers in elementary school teaching departments about professional self-efficacy
M Kahyaoğlu, S Yangın
Kastamonu Education Journal 15 (1), 73-84, 2007
272007
İlkokul ve ortaokul öğrencilerinin bilimsel kariyer ilgileri
TA Köse, S Yangın
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 45-66, 2011
252011
İlköğretim Okullarında Örtük Programın Varlığına İlişkin Bir Araştırma Türkiye: Siirt İli Örneği
S Yangın, H Dindar
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (3), 2010
232010
Self-Efficacy for Science Teaching Scale Development: Construct Validation with Elementary School Teachers.
S Yangin, S Sidekli
Journal of Education and Training Studies 4 (10), 54-69, 2016
192016
FARKLI PROGRAMLARDA OKUYAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ" BİYOLOJİK ÇEŞİTLİLİK" KAVRAMINA YÖNELİK ALTERNATİF ANLAYIŞLARI VE OLASI NEDENLERİ
İ Turan, S YANGIN
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 13 (49), 84-103, 2014
172014
Öğretim sürecinde kullanılan araçlar ve etkili kullanımı
S Yangın
Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı, 43-71, 2011
172011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20