İlköğretim öğretmen adaylarinin mesleki özyeterliklerine ilişkin görüşleri M Kahyaoğlu, S Yangın Kastamonu eğitim dergisi 15 (1), 73-84, 2007 | 509 | 2007 |
İlköğretim öğretmen adaylarinin çevreye yönelik tutumlari M Kahyaoğlu, Ş Daban, S Yangın Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 42-52, 2008 | 177 | 2008 |
İlköğretim fen ve teknoloji programındaki değişimin öğretmenlere yansımaları S YANGIN, H Dindar Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (33), 240-252, 2007 | 138 | 2007 |
İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programina geçiş sürecinde öğretmenlerin bakiş açilarinin değerlendirilmesi H Dindar, S Yangın Kastamonu Eğitim Dergisi 15 (1), 185-198, 2007 | 136 | 2007 |
Okuma güçlüğü olan öğrencilerin okuma becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir uygulama S Sidekli, S YANGIN Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 393-413, 2005 | 100 | 2005 |
Okuma güçlüğü yaşayan öğrencilerin kelime tanıma becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir uygulama S YANGIN, S Sidekli Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2006 | 60 | 2006 |
öğretim programı çerçevesinde ilköğretimde fen ve teknoloji dersinin öğretimine ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri S Yangın Unpublished doctoral dissertation, Gazi Üniversitesi, Ankara, 2004 | 58 | 2004 |
İlköğretim öğretmen adaylarının kopya çekmeye yönelik tutum ve görüşleri S Yangın, M Kahyaoğlu Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (21), 46-55, 2009 | 52 | 2009 |
İLKÖĞRETİM SINIF ÖĞRETMENLİĞİ, FEN BİLGİSİ VE MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI M Kahyaoğlu, S Yangın Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 3 (6), 203-220, 2007 | 51 | 2007 |
Prospective teachers' misconceptions about classification of plants and changes in their misconceptions during pre-service education S Yangın, S Sidekli, Y Gökbulut Sci Methodical Ctr-Sci Educologica, 2014 | 44 | 2014 |
Sınıf öğretmeni adaylarının ve öğretim elemanlarının çeşitli öğrenme güçlüklerine yönelik farkındalıkları S Yangın, N Yangın, V Önder, A Şavlığ Education Sciences 11 (5), 243-266, 2016 | 37 | 2016 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ VAN HİELE GEOMETRİK DÜŞÜNCE DÜZEYLERİNİN, BAZI DEĞİŞKENLERE (LİSE TÜRÜ, LİSE ALANI, LİSE ORTALAMASI, ÖSS PUANLARI, LİSANS ORTALAMALARI VE CİNSİYET … Y Gökbulut, S Sidekli, S Yangın Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (2), 375-396, 2010 | 34 | 2010 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ HİDROELEKTRİK SANTRALLERİ KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ S YANGIN, Y GEÇİT, S Delihasan Marmara Coğrafya Dergisi, 124-146, 2013 | 29 | 2013 |
Sosyal Bilgiler Öğretimi: Öğretmenim Bana Hikaye Anlatır mısın? S SİDEKLİ, ZTS YANGIN Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (4), 2013 | 28 | 2013 |
Views of prospective teachers in elementary school teaching departments about professional self-efficacy M Kahyaoğlu, S Yangın Kastamonu Education Journal 15 (1), 73-84, 2007 | 27 | 2007 |
İlkokul ve ortaokul öğrencilerinin bilimsel kariyer ilgileri TA Köse, S Yangın Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 45-66, 2011 | 25 | 2011 |
İlköğretim Okullarında Örtük Programın Varlığına İlişkin Bir Araştırma Türkiye: Siirt İli Örneği S Yangın, H Dindar Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (3), 2010 | 23 | 2010 |
Self-Efficacy for Science Teaching Scale Development: Construct Validation with Elementary School Teachers. S Yangin, S Sidekli Journal of Education and Training Studies 4 (10), 54-69, 2016 | 19 | 2016 |
FARKLI PROGRAMLARDA OKUYAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ" BİYOLOJİK ÇEŞİTLİLİK" KAVRAMINA YÖNELİK ALTERNATİF ANLAYIŞLARI VE OLASI NEDENLERİ İ Turan, S YANGIN Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 13 (49), 84-103, 2014 | 17 | 2014 |
Öğretim sürecinde kullanılan araçlar ve etkili kullanımı S Yangın Öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı, 43-71, 2011 | 17 | 2011 |