Takip et
Aypar Uslu
Aypar Uslu
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effects of personality traits and website quality on online impulse buying
CA Turkyilmaz, S Erdem, A Uslu
International Conference on Strategic Innovative Marketing, 2015
3142015
Customer knowledge creation capability and performance in sales teams
B Menguc, S Auh, A Uslu
Journal of the Academy of Marketing Science 41, 19-39, 2013
1562013
When and how does sales team conflict affect sales team performance?
S Auh, S Spyropoulou, B Menguc, A Uslu
Journal of the Academy of Marketing Science 42, 658-679, 2014
792014
İşletmelerin Tüketici Odaklı Marka Stratejisi
A Uslu, Ş Erdem, A Temelli
İstanbul ticaret odası, 2006
722006
Kar amacı gütmeyen kuruluşlarda sosyal pazarlama ve çevre gönüllü kuruluşlara yönelik bir araştırma
M Marangoz, A USLU
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007
702007
Analyzing the brand equity of Turkish airlines services: Comparing the Japanese and Turkish perspectives
A Uslu, B Durmuş, BK Kolivar
Procedia-Social and Behavioral Sciences 99, 446-454, 2013
602013
Kişisel satış teknikleri
AT Uslu
Beta Basım Yayım Dağıtım, 2005
592005
Frontline employee feedback-seeking behavior: how is it formed and when does it matter?
S Auh, B Menguc, P Imer, A Uslu
Journal of Service Research 22 (1), 44-59, 2019
562019
Impact of price sensitivity on repurchase intention in terms of personality features
A Uslu, B Huseynlı
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 515-532, 2018
392018
Word of mouth, brand loyalty, acculturation and the Turkish ethnic minority group in Germany
A Uslu, B Durmuş, S Taşdemir
Procedia-Social and Behavioral Sciences 99, 455-464, 2013
332013
The role of individual characteristics on consumers’ counterfeit purchasing intentions: research in fashion industry
CA Turkyilmaz, A Uslu
Journal of Management Marketing and Logistics 1 (3), 259-275, 2014
282014
İnternet'te Marka Yaratımı
AT Uslu, A Bayraktar
Pazarlama Dünyası 14 (4), 10, 2000
212000
Analysis of brand loyalty with markov chains
A Uslu, T Cam
School of Economic and Administrative Science, 583-591, 2001
202001
Türkiye’de Tüketicilerin Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına ve Sosyal Açıdan Sorumlu Şirketlere Karşı Tutumu
A Uslu, A Başçı, V Gambarov
İşletmecilikte Yeni Gelişmeler ve Fırsatlar: Muhan Soysal İşletmecilik …, 2008
192008
Materialism and brand resonance as drivers of online compulsive buying behavior
CA Türkyılmaz, I Kocamaz, A Uslu
International Journal of Social Science 43 (2), 91-107, 2016
182016
Antecedents and outcomes of consumers’ inward and outward environmental attitudes: Evidence from Turkey
CA Turkyilmaz, A Uslu, B Durmus
Procedia-Social and Behavioral Sciences 175, 90-97, 2015
182015
Conflict-solving as a mediator between customer incivility and service performance
S Auh, B Menguc, FM Thompson, A Uslu
The Service Industries Journal 44 (5-6), 342-377, 2024
162024
Hıyar fidesi yetiştiriciliğinde boylanmanın kontrolü üzerine bazı büyümeyi düzenleyici maddelerin etkisi
A Uslu, M Özgür
VI. Sebze Tarımı Sempozyumu Bildiriler Kitabı, Uludağ Üniversitesi Basımevi …, 2002
142002
Kişisel Satış Teknikleri
AS Bahçe, A Uslu, N Sevim
Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2013
112013
Ekonomik Kriz Dönemlerinde Stratejik Pazarlama Yönetimi ve. Tüketici Davranışları
AT Uslu
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 1999
111999
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20